۱۴۰۳ مهر ۲, دوشنبه

مصاحبه سی ان ان با سناتور ارشد تام کاتن درباره اوضاع منطقه وجنگ افروزی رژیم وانتخابات آمریکا - تام کاتن گفت باید تمرکز ما روی ایران و شبکه‌های تروریستی آن باشد


مصاحبه سی ان ان با سناتور ارشد تام کاتن درباره اوضاع منطقه وجنگ افروزی رژیم وانتخابات آمریکا - تام کاتن گفت باید تمرکز ما روی  ایران و شبکه‌های تروریستی آن باشد

جیک تپر: سناتور جمهوریخواه تام کاتن، متحد ارشد ترامپ، عضو کمیته اطلاعات و قوای مسلح سنا که خود نیز در ارتش خدمت کرده است، اکنون به ما ملحق شده است.

خیلی ممنون که به ما پیوستید. نزدیک به یک سال است که اسرائیل در پنج جبهه مختلف، حماس در غرب، حزب‌الله در شمال، حوثی‌ها در جنوب، ایران و نیروهای نیابتی‌اش در عراق و سوریه در شرق و شمال شرق می‌جنگند. و همین امروز صبح دور جدیدی از شلیک موشک و حملات هوایی بین اسرائیل و حزب الله صورت گرفت.

چقدر نگران یک جنگ منطقه ای بزرگتر و بزرگتر هستید و آیا ایالات متحده وارد جنگ شده یا داوطلبانه وارد جنگ می شود؟

سناتور جمهوریخواه تام کاتن: اگر یک جنگ بزرگتر وجود داشته باشد، تصادفی نیست. جنگ ها تصادفی رخ نمی دهند. آنها به این دلیل اتفاق می‌افتند که - در این مورد به این دلیل که ایران و شبکه تروریستی آن در سراسر اسرائیل، همانطور که شما گفتید، قصد نابودی اسرائیل را دارند.

در 11 ماه گذشته توجه زیادی به حماس در جنوب معطوف شده است. اما من فکر می کنم بسیاری از آمریکایی ها احتمالاً متوجه نمی شوند که حزب الله لبنان چقدر به اسرائیل حمله کرده است. شما هنوز 80000 اسرائیلی دارید که مجبور به ترک خانه های خود در شمال شده و به خانه های دوستان یا خانواده یا هتل ها منتقل شده اند.

فقط برای در فهم این موضوع، به این صورت است که گویی کل جمعیت مین، نیوهمپشایر و ورمونت باید به بوستون، نیویورک یا فیلادلفیا فرار کنند، زیرا ما در حال انجام حملات فرامرزی از کانادا هستیم. هیچ ملت متمدنی نمی تواند آن را تحمل کند و به مردم خود اجازه دهد در آن شرایط زندگی کنند.

اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند و به یک سازمان تروریستی در لبنان حمله کند. و ما باید به آنها ابزاری بدهیم تا هم حماس را در جنوب و هم حزب الله را در شمال شکست دهند و از مردم خودشان دفاع کنند.

تپر: آیا ایالات متحده ابزار مورد نیاز اسرائیل را نمی دهد؟

کاتن: نه، نه -- نه، اولاً، آنها حمایت سیاسی و دیپلماتیکی را که از همان ابتدا به آن نیاز داشتند، به آنها نمی دهند.

به جای تلاش برای فشار مداوم بر اسرائیل، باید فشار بیشتر ما بر ایران و شبکه‌های تروریستی آن باشد جو بایدن و کامالا هریس ، به سادگی سیاستی باید سیاستی اتخاذ کنند که به اسرائیل اجازه ‌دهد پیروز شود و آنها را به پشت تپه ها برانند، جنگ علیه حماس احتمالاً خیلی وقت پیش میتوانست تمام شود.

کاتن: او [هریس]به مردم کارولینای شمالی مدیون پاسخ های بیشتری در مورد آن است.

اما ما در اینجا در مورد رقابت ریاست جمهوری صحبت می کنیم که برای همه مهم است، نه فقط برای مردم یک ایالت. کامالا هریس پاسخ‌های بسیار بیشتری را به مردم آمریکا مدیون است، مثلاً در مورد جنگ‌های خاورمیانه، نه فقط در غزه، بلکه حزب‌الله در مقابل اسرائیل، چه خواهد کرد، در این مورد، تروریست‌های مورد حمایت ایران در یمن مدام ملوانان آمریکایی را هدف قرار میدهند. کامالا هریس پاسخ های زیادی را مدیون مردم آمریکاست.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍