۱۴۰۳ شهریور ۱۷, شنبه

پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران به‌مناسبت شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

                                               پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران

پیام تبریک سازمان خبات کردستان ایران - به‌مناسبت شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

آقای مسعود رجوی مسئول شورای ملی مقاومت ایران!

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب مقاومت ایران!

خواهران و برادران گرامی در سازمان مجاهدین خلق ایران!

به‌مناسبت آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران صمیمانه‌ترین تبریکات به شما، مردم مبارز و محروم ایران، به خانواده شهیدان سازمان مجاهدین و مبارزان راه آزادی سـازمان مجاهدین خلق ایران در تاریخ مبارزات رهایی‌بخش مردم ایران نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند و در نبرد علیه حکومت شاه و حاکمیت قرون‌وسطایی آخوندی پیشتاز و پیشرو مبارزه انقلابی بوده و خواهد ماند.

خط مشی اصولی و اتکا به نیروی مردمی، افکار پیشرفته و متمدن، عدم سازش با دشمنان خلق و میهن، پایبندی به حق خودمختاری برای ملت کورد و ملیتهای ایران، دفاع از دموکراسی و حقوق زنان و افکار و ادیان و مذاهب در ایران از معدود برنامه‌ها و اصول و شاخصهای خدشه‌ناپذیر سازمان مجاهدین خلق ایران در عرصه مبارزه انقلابی و مردمی می‌باشد.

خواهران و برادران انقلابی!

مرحله کنونی مبارزه علیه رژیم پلید آخوندی مرحله بسیار حساس و تاریخی است. هم‌چنانکه شاهد هستیم، وضعیت رژیم آخوندی، به‌لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و چه در سطوح داخلی و بین‌المللی بحرانی است. این وضعیت نشان از روند نابودی حاکمیت و سقوط و ریزش سلطنت آخوندی را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

با گذشت زمان، سیاست و دیدگاه سازمان خبات کردستان ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران در نبرد با این نظام قرون‌وسطایی بیشتر از گذشته به اثبات رسید که سیاست اصولی، موجب نیرومندتر شدن پلتفرم سرنگونی طلبان و وسیعتر شدن پایگاه براندازان شده است. سیاستی که از همان اوایل روی کار آمدن رژیم آخوندی و با شناخت ساختارهای مرتجعانه فکری سردمداران دیکتاتور، به اســتراتژی تغییر ناپذیری تبدیل و همه سیاست‌های کلان و خردمان بر پایه این نگرش دقیق و انقلابی بنیان نهاده شد.

شکی نیست هر نیروی مردمی و انقلابی باید بر عدم مماشات با آخوندها پایبند بوده و سرنگونی رژیم منحوس آخوندی در صدرخواستها و اهدافش باشد. اگر افراد و گروه‌های اپوزیسیون به بهانه‌های واهی بر طبل سازش و مماشات می‌کوبند اما امروزه واقعیات فلاکت‌بار در ایران و سرکوب مردم به حدی وسیع و همه‌گیر است که دیگر جایی برای این نگرش غلط باقی نمانده و این جریانها و افراد مماشات طلب در انزاوی کامل قرار دارند. جا دارد در این شرایط حساس داخلی که مردم از هر فرصتی برای حضور در خیابان‌ها و سردادن فریادهای خود علیه رژیم استفاده می‌کنند، با همکاری و اتحاد نیروهای برانداز در مقاومت سازمان یافته، مبارزات آزادیخواهی را پیش برده و برای نابودی آخوندها و جایگزینی حکومت مردمی، تلاشهای خود را صد برابر کنیم. بی‌تردید سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت به‌عنوان آلترناتیو رژیم، در این برهه حساس تاریخی بیشترین مسئولیت را بر دوش دارند.

سازمان خبات کوردستان ایران با پایبندی بر همپیمانی با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران و رد هر گونه مماشات با شاه و رژیم آخوندی به مبارزه انقلابی برای سرنگونی رژیم آخوندی و تحقق دموکراسی و عدالت اجتماعی و حق خودمختاری برای مردم کوردستان ایران ادامه خواهد داد.

سازمان خبات کوردستان ایران موفقیت و پیروزی هر چه بیشتر را برای سازمان مجاهدین خلق ایران آرزو دارد و یقین دارد که رژیم آخوندی از جانب مردم به جان آمده ایران و مقاومت انقلابی و کانون‌های شورشی سرنگون خواهد شد و ملیتهای تحت ستم، در ایرانی آزاد و آباد به حقوقشان خواهند رسید.

مجددا آغاز شصتمین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران را تبریک می‌گوییم

سازمان خبات کردستان ایران

۱۴ شهریور ۱۴۰۳

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7