۱۴۰۳ شهریور ۲۶, دوشنبه

دیدبان حقوق بشر سوریه : شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران بوسیله کامیون های بارگیری شده دام، به البوکمال و دیرالزور سلاح می آورند


دیدبان حقوق بشر سوریه : شبه نظامیان  وابسته به رژیم ایران بوسیله  کامیون های بارگیری شده  دام، به البوکمال و دیرالزور سلاح می آورند

شبه نظامیان ایرانی از طریق کامیون های بارگیری شده دام « مانندگاو وگوسفند »، به البوکمال و دیرالزور سلاح می آورند.  استان دیرالزور: شبه‌نظامیان ایرانی کامیون‌های کوچکی را که از عراق می‌آمدند، از طریق گذرگاه مرزی السکک به مناطق تحت کنترل خود در حومه دیرالزور آوردند. به گفته منابع SOHR، این کامیون ها به صورت مخفیانه مملو از سلاح و مهمات بودند، در حالی که به نظر می رسید برای استتار با احشام بارگیری می شد. در همین حال، منابع SOHR در منطقه تایید کردند که قاچاق دام از سوریه به عراق انجام می شود و نه برعکس.

کامیون ها از گذرگاه السکک به سمت شهر مرزی البوکمال با عراق حرکت کردند تا محموله های خود را در مقر نظامی تخلیه کنند و سه کامیون به سمت شهر دیرالزور حرکت کردند.

در 5 سپتامبر، SOHR گزارش داد که اعضای غیر سوری و سوری افراد مسلح مورد حمایت ایران و یک کودک در حمله یک پهپاد «ناشناس» که کامیونی را در نزدیکی مقر نظامی شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در نزدیکی البوکمال، شهری در حومه دیرالزور هدف قرار داد، کشته شدند.

این پهپاد یک کامیون (براد) را در مجاورت مقر نظامی در حومه شهر البوکمال در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق هدف قرار داد، جایی که اکثر مقرهای شبه نظامیان مورد حمایت ایران بین مناطق مسکونی حضور دارند.

شبه نظامیان ایرانی در مناطق مسکونی مستقر هستند و از آنها به عنوان انبار سلاح استفاده می کنند و باعث ایجاد خطر برای ساکنان می شوند.

دیدبان حقوق بشر سوریه


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو