۱۴۰۳ مهر ۱, یکشنبه

مهرداد تقی پور با نام مستعار حسینی از مأموران گشتاپـو‌ی آخوندی


               مهرداد تقی پور عامل خود فروخته‌ا‌ی‌ است که در خدمت به رژیم پلید آخوند‌ی مسیر خیانت را شتابان طی کرده است.

در سیرک قضاییه جلادان که برای محاکمه غیابی ۱۰۴ تن از اعضای مجاهدین و مقاومت ایران تشکیل شده است، شیخک قاضی گفته است برای پرونده‌سازی علیه مجاهدین ۶۰۰ مزدور را به خدمت گرفته و برای بازارگرمی گفت: «این دادگاه شماره تماسی را اعلام خواهد کرد که حتی ایرانیان خارج کشور می‌توانند شکایت خود را علیه سازمان مجاهدین و کشورهای میزبان آنها به دادگاه کیفری (شماره) یک استان تهران اعلام کنند و چنان‌چه شکایتی علیه دولتهای میزان دریافت کنیم مطابق قانون به آنها رسیدگی می‌کنیم»

بلافاصله عوامل پیشانی سیاه وزارتی یکی در خارجه به اسم مسعود خدابنده و دیگری در داخل به اسم ابراهیم خدابنده، اعلام آمادگی کردند که مزدوران را در خارج و داخل قطار کنند تا خواسته وزارت اطلاعات را اجابت کنند.

مهرداد تقی پور با نام مستعار حسینی یکی از این پادوهای وزارت بدنام است که بقیه مزدوران و خانواده‌‌های وزارتی را به‌ شرکت در این نمایش مسخره فراخواند:

«. . . اشخاصی که به‌هر عنوان از [مجاهدین] شکایت کیفری دارند، می‌توانند به‌اتفاق یکدیگر یا به‌صورت انفرادی در دادسرای شهر محل سکونت خود طرح دعوا کرده و رسیدگی به‌آن را مطالبه نمایند. » (سایت نجات رژیم- مرداد۱۴۰۳)

مهرداد تقی پور کیست؟

مهرداد تقی پور عامل خود فروخته‌ا‌ی‌ است که در شعبه وزارت تحت عنوان «انجمن نجاست» در خدمت به رژیم پلید آخوند‌ی مسیر خیانت را شتابان طی کرده است.

وزارت اطلاعات برای ممانعت از شناسایی مأمورانش توسط مردم و گریز از عواقب اعمال پلید و ضدانسانی آنها، برای‌شان نام‌‌های مستعار مانند «محمدی»، «علوی»، «حسینی»، «صابری»، «مرادی» و. . . می‌گذارد. مهرداد تقی پور یکی از همین نمونه‌‌هاست که برای پنهان ماندن هویت واقعی‌اش به‌خاطر فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی و سرکوبگرانه، از نام مستعار «حسینی» استفاده می‌کند.

یکی از سایت‌های رژیم موسوم به «رهیافته» در مورد استخدام این مزدور، خطاب به وزیر وقت اطلاعات رژیم نوشته است: «. . . این‌که وزیر محترم اطلاعات با کارهای شبانه‌روزی خود برخی توابین منافقین مانند سلطانی، خدابنده، عزتی، حسینی، یغمایی، کریمدادی، مصداقی، پورحسین را استخدام کرده با انرژی‌گذاری کلان و البته تأمین مالی توابین را به رویارویی روانی با خود مجاهدین می‌کشاند، بسیار عالیست اما آیا کافیست؟» (سایت رهیافتگان ۹خرداد۹۹)

سایت رهیافته- استخدام بریدگان بعنوان مزدور وزارت اطلاعات

برخی از اقدامات این عنصر مفلوک در خدمت‌رسانی به اقدامات اطلاعاتی و تروریستی رژیم عبارتند از:

جمع‌آوری اطلاعات برای ضربه‌زدن به‌مجاهدین، از طریق فشار بر اعضای خانواده مجاهدین.

تا قبل از هجرت بزرگ مجاهدین از زندان لیبرتی به آلبانی، مأموریت این گماشتهٔ ارتجاع، بسیج و پشتیبانی مزدوران اعزامی وزارت اطلاعات آخوندی به‌عراق، برای زمینه‌سازیهای اقدامات تروریستی علیه اشرف در ارتباط با وزارت اطلاعات و عواملش بوده است. مزدور تقی پور به‌همراه سایر مزدوران شناخته شدهٔ اطلاعات، صحنه گردان جلسات انجمن نجاست برای این منظور است.

مهرداد تقی پور در جمع مزدوران نجات رژیم در گیلان
مهرداد تقی پور در تجمع تعدادی از مأموران و پادوهای دوره گرد وزارت اطلاعات در استان گیلان قربانعلی پوراحمدی، حمید حاجی پور، محمدباقر کشاورز و اکبر محبی

به‌دنبال خروج نام سازمان مجاهد‌ین خلق از لیست ترو‌یستی آمر‌یکا و بازگشا‌یی دفتر مجاهد‌ین در واشنگتن، رژ‌یم و مزدورانش از جمله مهرداد تقی پور، با سوزش از پیروز‌ی مقاومت به‌زبان اشهدشان به مجاهدین به‌عنوان «هماورد رژ‌یم» اذعان کردند: «. . . دولت آمر‌یکا مجدداً اجازه باز کردن دفتر توسط [مجاهدین] در واشنگتن را صادر کرده است، تلخ ترهم می‌شود و علامت‌‌ها‌ی تعجب پشت سر هم رد‌یف می‌شود!. . . ولی هنوز سؤالی که بی‌جواب می‌ماند ا‌ین است که چطور شده است که آمر‌یکا ترور‌یست‌‌ها را در خانه خود به‌رسمیت شناخته است؟». (نجات رژ‌یم ۷ارد‌یبهشت۹۲ )

بعد از انتشار گزارش ارتش آزاد‌یبخش ملی ا‌یران درباره قتل‌عام اشرف در۱۰شهر‌یور۹۲، وقتی بادکنک قدرت‌نما‌یی پوشالی رژ‌یم ترکید و توطئه رژ‌یم توسط مجاهد‌ین رو‌ی سرش خراب شد، گشتاپو‌ی آخوند‌ی ابتدا به‌دلگرمی خائنینی پرداخت که مدتها مست از خونر‌یز‌ی مالکی – خامنه‌ا‌ی بودند و سپس طی دستورالعملی از مأمور‌ینش خواست که با یاوه‌گو‌یی علیه مجاهدین در ا‌ین جنا‌یت فجیع و خیانت‌بار، نعل وارونه زده و مجاهد‌ین را مقصر جلوه دهند. در همین رابطه مهرداد تقی پور به بازنشخوار اباطیل وزارت پرداخت:

«سازمان مجاهد‌ین«به‌بهانه به‌اصطلاح حفظ اموالش در اشرف، ۱۰۰نفر را آنجا نگه داشته بود، که در نها‌یت به‌شکل کاملاً مرموز‌ی و در صحنه‌‌ها‌ی مبهم درگیر‌ی‌‌ها‌ی ا‌یجاد شده، ۵۲نفر از آنها را به‌کشتن داد. . . » (نجات رژ‌یم ۱۴آبان۹۲ )

طی چند سال اخیر که شعبه نجاست رژیم در آلبانی راه‌اندازی شد، ارتباطاتش با سایر شعب انجمن نجاست به‌صورت آنلاین برقرار می‌شود. مزدور تقی پور مأموریت برقراری ارتباطات آنلاین بین شعبه مرکزی انجمن نجاست رژیم با سایر شعب در استانهای مختلف و شعبه خارج کشوری‌اش در آلبانی را به عهده دارد. از جمله در یکی از به‌اصطلاح گردهمایی‌‌ها که گردانندگان انجمن نجاست رژیم بسیج شده بودند و گرداننده آن مزدور ابراهیم خدابنده بود. نفر پشت صحنه و برقراری ارتباطات مزدور مهرداد تقی پور بود.

مهرداد تقی پور چگونه به خدمت رژیم درآمد؟

مهرداد تقی پور در مرداد۸۶ به‌ز‌یر حاکمیت رژ‌یم آخوند‌ی رفت و برا‌ی اثبات توبه و ندامتش به‌حکومت آخوند‌ی، در منجلاب خیانت و فرومایگی سقوط کرد و از هیچ رذالتی علیه سازمان مجاهدین و هواداران سازمان در داخل ایران فروگذار نکرد.

وی از همان ابتدای برگشت به‌زیر حاکمیت خلیفهٴ ارتجاع، از سوی بستگانش در شهر‌های مختلف به‌شدت طرد و منزوی گردید و بسیاری از آنان او را از خانه خود بیرون انداختند تا جایی که این پادوی اطلاعاتی متوسل به‌تهدید و ارعاب بستگان و اقوامش با به‌میان کشیدن پای اربابان خود در وزارت اطلاعات شد. یکی از همین خانواده‌‌ها (مرحوم مهدی نوری دایی این مزدور) که توانسته بود از زیر حاکمیت این رژیم وحشی بیرون بیاید در همان زمان طی گزارشی افشاگرانه اعلام کرد: «وزارت اطلاعات مرا احضار کرد و اطلاعاتی را درباره من و سوابق و رابطه‌ام با مجاهدین گفت که فقط می‌توانست کار مزدور مهرداد تقی پور باشد. در وزارت اطلاعات حسابی مرا اذیت کردند و گفتند که تنها در صورتی دست از سرت برمی‌داریم که به‌جلوی اشرف رفته و مدتی در آنجا باشی ولی من قبول نکردم. . . طی سال‌های گذشته مکرراً توسط وزارت اطلاعات بازداشت، زندان و شکنجه شدم».

تاکنون شمار زیادی از خانواده‌‌ها و هواداران مجاهدین به‌جرم ارتباط با سازمان یا کمک مالی به‌سیمای آزادی و فعالیت‌های سیاسی – تبلیغاتی علیه دیکتاتوری مطلقهٔ ولایت فقیه و در حمایت از مجاهدین و مقاومت ایران به‌دلیل جاسوسی همین مزدوران دستگیر و به‌حبس‌‌های طولانی محکوم شده و یا هم‌اکنون در سیاهچال‌های رژیم به‌سر می‌برند. شماری از آنان هم‌چون مجاهدان قهرمان علی صارمی، جعفر کاظمی، محمدعلی حاج آقایی و. . . نیز اعدام شده‌اند.

مزدور مهرداد تقی پور هم‌اکنون به‌عنوان یکی از مأموران وزارت اطلاعات در انجمنهای نجاست در خدمت دستگاه جاسوسی و تروریستی رژیم است. بعد از قیامهای سالهای ۹۶، ۹۸ و ۱۴۰۱ که جوشش جامعه انقلابی خواب را از چشم سران رژیم و مزدورانش ربوده است، این مزدور در سیرک قضاییه جلادان به کار گرفته شده است تا به‌زعم خودشان با نفرت پراکنی و هراس‌افکنی علیه مجاهدین، مانع پیوستن جوانان به مجاهدین شوند.

گردانندگان نجات رژیم در استانها
گردانندگان نجات رژیم در استانها

گردانندگان نجات رژیم در استانها از چپ به راست و بالا: محمد اکبرزاده (نجات قزوین) – هادی شعبانی- علی اکرامی- سیروس غضنفری- ابراهیم خدابنده- محمد آتابای- حمید دهدار حسنی- صمد اسکندری- ایرج صالحی و مهرداد تقی پور

جوشش خون شهیدان و رشد روزافزون کانونهای شورشی در داخل، پیام مشخصی برای این مزدوران دارد. خیانت به مردم و مقاومت ایران و خدمت‌گذاری به شریرترین حکومت تاریخ ایران، هرگز از حافظه مردم ایران پاک نخواهد شد و روزی که این مزدوران در دادگاههای مردمی پاسخگوی خیانتهایشان باشند، دور نیست.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍