۱۴۰۳ شهریور ۱۳, سه‌شنبه

حضرموت یمن - پزشکیان ادامه دهنده راه رئیسی . بدلیل فعالیتهای مجاهدین و عملیات گسترش یابنده کانونهای شورشی روزهای آینده روزهای سختی برای نظام وپزشکیان خواهد بود


حضرموت یمن - پزشکیان ادامه دهنده راه  رئیسی .  بدلیل فعالیتهای مجاهدین و عملیات گسترش یابنده کانونهای  شورشی روزهای آینده روزهای سختی برای نظام وپزشکیان خواهد بود

حضرموت یمن - پزشکیان ادامه دهنده راه  رئیسی .  بدلیل فعالیتهای مجاهدین و عملیات گسترش یابنده کانونهای  شورشی روزهای آینده روزهای سختی برای نظام وپزشکیان خواهد بودصرف‌نظر از هر آنچه درباره رئیس‌جمهور جدید ایران، مسعود پزشکیان، گفته و اشاره شده است، مهم‌ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار داده و بطور ویژه به آن اهمیت داد این‌استکه او وارث میراث رئیسی است. مسیری که رئیس‌جمهور پیشین در آن گام گذاشت و به دلیل مرگش و عوامل دیگر نتوانست آن را به پایان برساند، اکنون بر عهده پزشکیان است تا آن را به سرانجام برساند.

رئیسی که از حمایت و پشتیبانی بی‌سابقه‌ای از سوی خامنه‌ای برخوردار بود، مأموریت اصلی‌اش از بین بردن ناآرامی‌های مردمی بود که به تمام نقاط ایران سرایت کرده بود و تأثیر و نفوذ سازمان مجاهدین خلق در میان مردم بطور بی سابقه ای افزایش یافته و این سازمان توانسته بود به عنصری فعال در جهت‌دادن به رویدادها و تحولاتی که برعلیه رژیم جریان داشت، تبدیل شود.

قیام ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲، که بزرگ‌ترین ضربه به رئیسی و به طور خاص به خامنه‌ای بود، رئیسی را دچار سردرگمی و عدم تعادل کرد. او پس از آنکه در داخل کشور نتوانست مبارزه با سازمان مجاهدین خلق را به نفع خود پایان دهد، تلاش کرد آنرا به خارج از ایران منتقل کند و این امر در تلاش‌هایش برای محدود کردن نقش مجاهدین خلق در سطح بین‌المللی و نیز تلاش‌های خنده‌دار او برای درخواست از کشورهای جهان جهت عدم پناه دادن به اعضای این سازمان و تسلیم آنها به رژیم، آشکار گردید.

طبیعی است که همان‌طور که رئیسی در داخل کشور شکست خورد، در عرصه بین‌المللی نیز با شکست سختی مواجه گردید و در حالی که در قلبش از این شکست سنگین در مبارزه و مواجهه با مجاهدین خلق غمگین بود، مرد.

امروز تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که آنچه رئیسی در آن موفق نشد، بعید است که پزشکیان نیز در آن موفق شود، بلکه حتی می‌توان گفت احتمال موفقیت او غیرممکن است. به‌ویژه با توجه به حالت سردرگمی، تناقض و نزاع‌هایی که در داخل نظام حاکم است، این امر به نوعی نشان می‌دهد که رژیم به‌ویژه در پرتو افزایش ضدیت و نفرت مردم نسبت به آخوندها و موفقیت چشمگیر کانونهای شورشی وابسته به سازمان مجاهدین خلق در بسیج بی سابقه بر علیه آن، از آینده‌ای که برایش نامعلوم است، هراس دارد و فعالیت‌های مستمر این سازمان به همان اندازه که رژیم را سردرگم می‌کند و شوک‌ها و آسیبهای مختلفی را به آن وارد می‌کند، مورد استقبال و پذیرش گسترده مردم ایران قرار می‌گیرد.

بر اساس برآوردهای مختلف، روزهای آینده روزهای سختی برای پزشکیان و نظام خواهد بود و خامنه‌ای خود را در برابر یک بحران بزرگ خواهد یافت.

هنگامی که از بحران بزرگ سخن می‌گوییم، منظورمان این است که آخوندها به نقطه‌ای حساس و خطرناک خواهند رسید که همواره سعی در اجتناب از آن داشته اند، اما به دلیل مدیریت درگیری‌ها توسط سازمان مجاهدین خلق از طریق کانونهای شورشی و جوانانی که بر علیه آخوندها قیام کرده اند، رژیم ناچار به قرار گرفتن در این نقطه عطف است و قطعا از آن سالم بیرون نخواهد آمد.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7