۱۴۰۳ شهریور ۱۱, یکشنبه

پزشکیان دست کردن در جیب مردم را از کجا آغاز کرد؟


در این تردیدی نیست که پزشکیان در خدمت خامنه‌ای مامور به انجام وظیفه برای حفظ حاکمیت ولایت فقیه است. از نظر خامنه ای حفظ حکومت  یعنی دور کردن خطر قیام به هر وسیله اعم از فریب و سرکوب ، تامین نیازهای مالی و پشتیبانی از خامنه‌ای در سیاست جنگ افروزی و موشکی و اتمی. همچنین حمایت مالی و نظامی و لجستیکی از نیروهای نیابتی در منطقه.

خامنه‌ای در دیدار با هیات دولت پشتیبانی خودش را از دولت پزشکیان اعلام کرد . او با صراحت گفت: «آقای رئیس‌جمهور برای انتخاب وزیران با بنده هم مشورت کردند. من خب بعضی از افرادی که تعدادی را که می شناختم یا صلاحیت اینها را تایید کردم. بعضی ها را هم تاکید کردم»   خامنه ای به این وسیله پایانی بر سنگ‌اندازی باند جلیلی‌ـ‌پایداری زد و گفت بگذارید پزشکیان با کابینه سفارشی و تحت هژمونی من کارش را انجام بدهد!

پزشکیان دارد چه کار می کند؟

-اولین کار پزشکیان تامین کسری بودجه نظام از سفره مردم است. برای این کار با حذف سوبسید نان شروع کرد. بعد هم می خواهد سوبسید بنزین را حذف کند البته اگر خیزشی و قیامی در کار نباشد.

پزشکیان می گوید؛ «حالا من پول گندم ندارم،پول دارو ندارم؛ پول نهاده ندارم؛ پول حقوق بازنشسته رو ندارم؛  اونوقت بنزین را می‌خرم ۵۰ تومان می‌فروشم۱۰ تومان…. کدام منطقی این رو از ما قبول می‌کنه؟ ..هر انسان آگاه و دانشمندی این نوع سیاست رو نمی‌پذیرد…»

می بینیم که دجالیت و فریب و غارت و همسویی با خامنه‌ای در دستگاه پزشکیان سقف جدیدی پیدا کرده است.

-پزشکیان می‌خواهد برنامه هفتم توسعه دولت رئیسی ـ‌خامنه‌ای را که در حقیقت اسم رمز ِ سرسپاری وی در بیان و در عمل، به‌خامنه‌ای است را اجرا کند.

-پزشکیان در عرصه بین‌‌المللی و منطقه‌ای نیز می خواهد در کادری که خامنه‌ای مشخص میکند مسیر مذاکره به منطور رفع تحریم‌ها را دنبال کند و از منظر خامنه‌ای  عراقچی مهره مناسبی برای این کار است.

-در زمینه اعدام و سرکوب به ویژه  سرکوب زنان نیز هیچ زاویه ای با خامنه‌ای ندارد. او در برابر بالاترین رقم  اعدام در 35سال گذشته لب تر نکرده است؛ که گویی این اعدام ها در کره مریخ صورت می گیرد و در حیطه دولت وی نمی باشد!

حقانیت موضع مقاومت ایران

بنابراین هر قدر که جلو می رویم حقانیت موضع مقاومت ایران در باره پروژه «خامنه‌ای ـ پزشکیان» بیشتر روشن و مفهوم می شود و اینکه «سگ زرد برادر شغال و در قلاده  ولی‌فقیه است»

بنابراین آنچه که برای مردم ایران باقی می ماند؛ تیز کردن شمشیر و کسب آمادگی برای  قیام وسرنگونی است.

با این اوصاف با هر تحلیل و نگرشی که به آمدن پزشکیان و باند او به ساختمان پاستور نگاه کنیم نباید تردید داشته باشیم که هدف غایی حفظ حاکمیت ولایت فقیه است. باند مغلوب حکومت به خوبی درک کرده است که این رژیم رفتنی است و امکان بقا ندارد. آنان یا باید ذره ای شرافت پیشه می کردند و ضمن افشای جنایات ۴۶ ساله حکومت خود را برای پاسخگویی  در مقابل  دادگاه خلق ستمدیده ایران آماده می کردند. یا باید بیش از گذشته سرسپار ولایت فقیه شوند تا سرنگونی حاکمیت را ولو بسیار کوتاه عقب بیندازند.

چه باید کرد؟

تا اینجا کار پزشکیان و باند او راه دوم را انتخاب کردند و به صورت تمام عیار در جبهه خامنه ای ثبت نام کردند. پس از نظر مردم ایران تعیین تکلیف شده هستند. واقعیت تاریخی نشان می دهد که باند مغلوب این حکومت ولو با شعار متفاوت اما سودایی جز حفظ ولایت فقیه ندارد.

پس مسئولیت و وظیفه ما روشن است. ما برای جلو انداختن قیام نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. باید در کنار مردم مان هر شکافی را به فرصتی برای دمیدن در قیام و خیزش عمومی قدر بدانیم. این رژیم به زودی رفتنی است و تاریخ در این مورد هرگز دروغ نگفته است.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7