تجمعهای اعتراضی در شهرهای مختلف ایران؛ از جانب دانشآموزان و دانشجویان، بازنشستگان و کارکنان علوم پزشکی کرمانشاه
روزهای ۳۱ خرداد و ۱ تیر ۱۴۰۵ شهرهای مختلف ایران شاهد برگزاری تجمعهای اعتراضی از جانب برخی از اقشار اجتماعی بود. دانشآموزان، دانشجویان، بازنشستگان و کارکنان بخشهای دولتی و خدماتی در اعتراض به مشکلات آموزشی، معیشتی و شغلی به خیابان آمدند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
اعتراض دانشآموزان در چندین شهر
دانشآموزان در شهرهای ایلام، خرمآباد، شهرکرد، ارومیه، کرمان، تهران، یزد، شیراز و چند شهر دیگر نسبت به تصمیم تعویق امتحانات نهایی تا پس از اربعین و افزایش فاصله زمانی میان امتحانات تجمع اعتراضی برگزار کردند. معترضان این تصمیم را موجب سردرگمی و فشار بیشتر بر دانشآموزان دانستند.





تجمع دانشجویان مقابل استانداری شهرکرد
روز ۱ تیر، گروهی از دانشجویان با تجمع مقابل استانداری شهرکرد خواستار رسیدگی به مشکلات و مطالبات خود شدند. معترضان بر لزوم پاسخگویی مسئولان نسبت به خواستههای دانشجویی تأکید کردند.

اعتراض بازنشستگان مخابرات در کردستان
بازنشستگان مخابرات استان کردستان با برگزاری تجمعی اعتراضی، خواستار پرداخت مطالبات معوقه، اجرای کامل آییننامه ۲۴/۸۹ و بهبود وضعیت بیمه تکمیلی شدند. آنان همچنین نسبت به بیتوجهی مسئولان رژیم به مطالبات خود اعتراض کردند.


تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تهران
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوقه برگزار شد.
این حرکت اعتراضی از جمله به ستاد اجرایی فرمان خمینی و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه) صورت گرفت.
تجمع اعتراضی کارکنان برق منطقهای خوزستان
کارکنان شرکت برق منطقهای خوزستان نیز با برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به وضعیت حقوق و مزایا و ساختار پرداختها اعتراض کردند. معترضان خواستار اصلاح نظام پرداخت و رفع تبعیضهای موجود شدند.
ادامه اعتراض کارکنان علوم پزشکی کرمانشاه
کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای چندمین بار در اعتراض به ضریب ۲۰ درصدی افزایش حقوق مقابل استانداری تجمع کردند. آنان با اشاره به افزایش هزینههای زندگی، میزان افزایش حقوق را ناکافی دانسته و خواستار بازنگری در این تصمیم شدند.

🟢 #نه_شاه_نه_شیخ
🍏# مجاهدین_خلق ایران # کانونهای شورشی
🌳 # مریم رجوی #ایران
