۱۳۹۳ اسفند ۵, سه‌شنبه

اوج وحمت و شفقت ،عشق و محبت در تشكيلات سازمان مجاهدين سعيد خوشنويس از آلباني

من سعيد خوشنويس هستم كه اخيرااز ليبرتي به آلباني منتقل شدم. گواهي ميدهم درمدتي كه در سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران بودم، براي من سراسر افتخار و شرافت بود وهيچ بدي در سازمان چه درمورد خودم ويا در حق هيچكس نديدم. تنها چيزي كه ديدم برابري، برادري و عشق و محبت درراه مبارزه و در مناسبات روزانه با همديگر بود. 
اخيرا مقالاتي در سايت كثيف ايران اينترلينك وابسته به وزارت اطلاعات آخوندي ديدم كه سرتاپا جعل و دروغ و آخوندپسند بود.چرا كه هركس همانطور كه به ميل و اراده خودش در مبارزه وارد شده است، ماندن در مناسبات مجاهدين و يا تصميم به خروج از سازمان هم به ميل و انتخاب خودش بوده است. 
طي اين سالها همه آنهايي كه با مجاهدين بودهاند، بارها و بارها اين راه و مسير مبارزه را انتخاب كردهاند كه همراه با مجاهدين بمانند. از جمله چندين بار به خودم گفته شده كه دنبال زندگي مطلوبم بروم كه من هر بار با انتخاب خودم در مناسبات مجاهدين مانده بودم و الان هم من بدليل مشكلات فردي كه دارم نتوانستم به مبارزه درمناسبات تشكيلاتي ادامه بدهم و با شرمندگي تصميم به ترك تشكيلات مجاهدين گرفتم و بلافاصله سازمان مجاهدين مرا در اولويت ليست خروج از ليبرتي گذاشت، عليرغم اينكه من ميديدم بيماران زيادي اولويت داشتند كه زودتر از من براي درمان به آلباني بيايند، با اين حال سازمان در اوج رحمت و شفقت مرا در اولويت خروج از ليبرتي گذاشت كه باعث شرمندگي من است. 
لازم ميدانم با افتخار اعلام كنم كه همچنان خود را هوادار سازمان مجاهدين خلق ايران ميدانم ودر اين راستا خود را ملزم به هركمكي كه در توانم باشد، ميدانم. من همچنان دشمن اصلي خودم و كشورم را رژيم ولايت فقيه ميدانم. 
لذا ميخواهم تاكيد كنم كه تمام اراجيفي كه اين مزدوران حلقه بگوش آخوندها، در سايتهاي تحت امر وزارت اطلاعات درهمنوايي با آخوندهاي جنايتكار ميگويند، از نظرمن و همه هواداران سازمان در آلباني محكوم است. 

سعيد خوشنويس 
20 فوريه 2015