۱۳۹۴ تیر ۱۱, پنجشنبه

انجمن نجات ايران .محمد محدثين: آمريكا بايد سياست قاطع‌تري عليه رژيم ايران به كار گيرد

انجمن نجات ايران
ايران
تلويزيون التغيير 1 ژوئيه 2015
ئيس كميسيون روابط خارجي شوراي ملي مقاومت ايران دليل ورود تهران به ميز مذاكرات را به اجتناب از وقوع قيام مردمي در ايران نسبت داد. او بر اهميت پذيرش همه شروط از سوي رژيم ايران براي كاهش تحريمها و رسيدن به توافق اتمي تأكيد كرد.
 محمد محدثين : دليل اصلي ورود (رژيم) ايران به ميز مذاكرات به خاطر اين است كه خامنه‌اي تلاش مي‌كند از قيامهاي گسترده مردمي ديگر در ايران اجتناب كند. (رژيم) ايران براي بقاي خود نياز به سلاح هسته‌اي دارد و او مي‌خواهد زيرساختهاي اتمي خود را براي رژيمش سالم نگهدارد. در توافق نهايي، مسير (رژيم) ايران به بمب اتمي بايد مسدود شود و اين توافق بايد شامل 5 شاخص مهم از جمله امضا و به رسميت شناختن پروتكل الحاقي، دسترسي كامل و غيرمشروط به تمامي سايتها و دانشمندان اتمي، پرده‌برداشتن از همه فعاليتهاي گذشته، همكاري كامل با كميته تحقيقاتي آژانس در اين مسأله و ازبين بردن همه اورانيوم غني‌شده از ايران، باشد و صحبت در مورد كاهش تحريمها قبل از اين كه اين گامها برداشته شود، نامناسب مي‌باشد.

مجري : محدثين هم‌چنين ايالات متحده را به اتخاذ يك سياست قاطع تر عليه رژيم ايران فراخواند. چرا كه مردم ايران و منطقه از حملات و تجاوزات و هم‌چنين حمايت تهران از تروريسم در منطقه رنج مي‌برند.

محمد محدثين: ولي فقيه رژيم از سياست ضعيف و غير واضح كشورهاي غربي و به‌طور خاص ايالات متحده براي به‌دست آوردن امتيازات بيشتر سود مي‌برد. در همين حال تهران برنامه‌اش را براي سلاح هسته‌اي ادامه مي‌دهد و غيرممكن است تلاش رژيم آخوندي براي به‌دست آوردن سلاح هسته‌اي بدون پرداختن به دو پايه ديگر، يعني استراتژي بقا رژيم صورت بگيرد. اين دو پايه شامل حمايت از بنيادگرايي و تروريسم و سركوب داخلي مي‌باشد. بنابراين نياز به يك سياست قاطع عليه رژيم ايران داريم. كشورهاي منطقه بخشي از اين مذاكرات اتمي نيستند اما آنها مي‌توانند نقش مهمي در قانع كردن غرب و به‌طور خاص ايالات متحده براي اتخاذ سياست قاطع تري عليه رژيم ايران ايفا كنند. مردم ايران و منطقه از حملات و تجاوزات رژيم و حمايت او از تروريسم در منطقه رنج مي‌برند. »