۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

انجمن نجات ايران .وداع آخرین با خواهر فاطمه طالبی از اشرف نشانان صدیق وپاکباز مجاهدین خلق ایران درکپنهاک

انجمن نجات ايران 
یادش گرامی باد ! انا لله و انا الیه راجعون
از جمادی مردم و نامی شدم ، وزنما مردم ز حیوان سر زدم
مردم از حیوانی و آدم شدم ، پس دگر من کی زمردن کم شدم
———————————————————————————
” درگذشت خواهر فاطمه طالبی دردانمارک “
با کمال تاسف خواهر عزیز ما فاطمه طالبی ازیاران نزدیک مقاومت ،  سحرگاه روزیکشنبه بیست ویکم تیرماه 1394، برابر با دوازدهم جولای   2015، دربیمارستان و درشهرکپنهاک دارفانی را وداع گفت و به رفیق اعلی پیوست.
خواهر فاطمه طالبی همواره یکی ازیاران وحامیان مقاوم و پایدار مجاهدان اشرف ولیبرتی بود.
اوهمچون دیگریاران مقاومت درمدارشرافت وحقانیت به این مقاومت سرافراز میهن همیشه بدون نام ونشان کمک میرساند و با تمام قوا پشتیبان ویارآنان  بود.
وی جندین سال با بیماری لاعلاج سرطان درنبردبود ولی همواره در زمانی که دربستربیماری بود و درسخت ترین شرایط قرار داشت همواره نگران و جویای احوال رزمندگان مجاهد درلیبرتی بود.
ایشان تازمانی که ازنظرجسمی توانایی آن را داشت درمراسم و گردهمایی های مقاومت با تمام قوا شرکت میکرد .
آخرین مراسمی که وی با سختی تمام درآن شرکت کرده بود مراسم ویلپنت 1394 بود وعاشقانه عشق و علاقه خود را به رهبری مقاومت ابراز میکرد وتا آخرین لحظات حیاتش دل درگرو آزادی میهن داشت و میگفت : من ایمان دارم بزودی پیروزی را با حضور خواهرمریم و برادرمسعود درمیدان آزادی جشن میگیریم هرچند ممکن است جسم من درآنجا نباشد ولی مطمئنا روح من شاهد و ناظر این صحنه درخشان تاریخی خواهد بود.
درگذشت خواهر فاطمه طالبی ، یار و یاور مجاهدین و مقاومت ایران را تسلیت می‌گوییم و برای روح پاک او آرزوی آرامش، و برای بازماندگانش آرزوی سلامت و بردباری می‌کنیم.
یاران مقاومت دردانمارک.
————————————————————————————————————————————
چند عکس از مراسم خاکسپاری
6101113141516171920212223262733446677889955