۱۳۹۴ مرداد ۷, چهارشنبه

انجمن نجات ايران .سوز و گداز رژيم در سالگرد عمليات كبير فروغ جاويدان

انجمن نجات ايران 
در چند روز گذشته همزمان با سالگرد عمليات كبير فروغ جاويدان، رژيم ملايان در رسانه هايش اعم  راديو، تلويزيون، سايت و خبرگزاري و روزنامه هايش  بيش از هزار صفحه خود خبر گزارش در بمناسبت سالگرد فروغ جاويدان درج كرده است. محور اين گزارشات و مصاحبه ابراز شادماني و جشني است كه بمناسبت سرنگون نشدن در اين عمليات به آن مي پردازند. در زير به خلاصه تعدادي از اين فاكت ها اشاره ميشود
خبرگزاري ايسنا (رژيم) ۵/۵/۱۳۹۴:«پرويز فتاح رئيس كميته امداد امام خميني كشور به حوادث قبل و بعد از عمليات مرصاد در سال 67 اشاره كرد و گفت: در آن زمان قطعنامه 598 را دشمن نيز پذيرفته بود اما با بد عهدي و با بهرهگيري از اصل غافلگيري قصد براندازي نظام اسلامي را در عملياتي معروف به فروغ جاويدان داشت. طراحي عمليات فروغ جاويدان از سوي منافقان بسيار حساب شده بود و هرگز نبايد آن را يك خطر كوچك تلقي كرد.  ».
 خبرگزاري فارس (رژيم) ۶/۵/۹۴:« ابوترابي فرد نائب رئيس مجلس در آغاز جلسه علني امروز مجلس (6مرداد 94) ضمن گراميداشت سالروز عمليات مرصاد گفت: پنجم مرداد سالروز عمليات مرصاد و خلق حماسه بزرگ براي تثبيت نظام جمهوري اسلامي است و مبارزه با جريان نفاق  است. آقاي حسين مظفر نماينده مردم تهران در مجلس مفتخر هستند كه 3 برادر خود را در عمليات مرصاد به شهادت رسيدهاند و خدمت ايشان تبريك و تسليت داريم». 
  تلويزيون شبكه دو(رژيم) ۵/۵/۹۴ :«سردار جانباز حاج علياني: ما براي بود و نبود نظام مي جنگيديم دفاع كرديم»
خبرگزاري فارس (رژيم) ۶/۵/۹۴:«شش روز پس از صدور قطعنامه ۵۹۸ شوراي امنيت, ... نيروهاي مهاجم منافق با استعداد حدود پنج هزار نيروي مسلح در قالب 32 تيپ كه هر تيپ با 150نفر تدارك ديده شده بود, در اين روز حمله به مرزهاي ايران را جهت به اصطلاح فتح سه روزه تهران از مرز خسروي آغاز كردند. 
در پي اين حمله نيروهاي مهاجم در ساعت 14و 30دقيقه سوم مرداد شهر سرپل ذهاب و در ساعت 18 شهر كرند غرب و شهر اسلامآباد را در ساعت 20 تصرف كردند سپس حركت سريع به سمت كرمانشاه را آغاز كرده تا به گردنه چهارزبر يا همان تنگه مرصاد رسيدند. پس از كسب اطلاع دقيق از حضور گروهك نفاق كه 150 كيلومتر وارد خاك ايران اسلاميشده بودند فراخوان صورت گرفت ...  تنگه چهارزبر كه شهادتگاه برترين فرزندان اين مرز و بوم بود تنگه مرصاد يا كمينگاه ناميده شد...».
  خبرگزاري ايسنا (رژيم) ۶/۵/۹۴:« سردار "حسين همداني" يكي از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بيان اينكه بيش از 35 تيپ توسط منافقان با فراخوان از كشورهاي اروپايي تشكيل شده بود, افزود: اين گروهها آمده بودند تا نظام نوپاي جمهوري اسلامي ايران را از بين ببرند و كساني ديگر حاكم شود

  خبرگزاري فارس (رژيم) ۵/۵/۹۴:«مرصاد امسال عبرت ديگري براي ما دارد چراكه شرايط اين روزهاي كشورمان شباهت زيادي با دوره پس از قطعنامه 598 در سال 67 دارد. پنج مرداد هر سال يادآور عمليات غرورآفرين رزمندگان اسلام در برابر تهاجم گروهك تروريستي مجاهدين خلق ميباشد كه دو درس بزرگ براي هميشه دارد. ... امسال اما مرصاد عبرت ديگري براي ما دارد چراكه شرايط اين روزهاي كشورمان شباهت زيادي با دوره پس از قطعنامه 598 در سال 67 دارد. در آن روز كه عدهاي به شدت از اتمام جنگ و نيمه كاره ماندن جهادشان ناراحت بودند و برخي ديگر فكر افزايش منافع خويش در دوره پس از جنگ و دفاع را در سر ميپروراندند, استكبار جهاني فرمان حمله عليه جمهوري اسلامي را به گروهك مجاهدين خلق داد و آن مقطع را براي رسيدن به اهداف ناكام مانده در طول هشت سال دفاع مقدس مناسب يافتند.  اگر نبود هوشياري, ... آنها از تنگه «چهارزبر»  عبور كرده و به كرمانشاه مي رسيدند. 
و امروز كه دقيقا برخي دلواپس مفاد توافق هسته­ اي بوده و برخي ديگر از گشايش­ هاي دوره پساتوافق سخن ميگويند. باز همان استكبار است كه دندان هاي نيش خود نشان داده و سخن از عمليات نظامي بر لب ميآورد. و اين يعني دشمنان كينه جوي ما در موقعيت شكار لحظه­ ها هستند و رزمندگان اسلام بايستي همواره موقعيت مرصاد خود را حفظ كنند».