۱۳۹۴ تیر ۱۲, جمعه

گزارشات هواداران مقاومت از اعتراضات اجتماعي در شهرهاي ايران:

انجمن نجات ايران 
اعتصاب در کاشان:

 10تیر 70نفر از کارگران کارخانه نساجی و بافندگی (پاکان آران) واقع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی در منطقه آران و بیدگل کاشان، در اعتراض به عدم دريافت 4ماه حقوق معوقه كه حدود 2ماه است که حقوق نگرفته اند و همچنين در اعتراض به تمديدنشدن بيمه دست به اعتصاب زدند.

تجمع در ساري:

10تير جمعی کارگران کارخانههای جوجه کشی و تولید گوشت مرغ در اعتراض به پائین بودن قیمت این محصول در برابر استانداری مازندران در ساری تجمع کردند.

فوري تجمع در بجنورد:

 10تير بيش از 60نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت بهکده رضوی، شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی در اعتراض به عدم دریافت حقوق عقب افتاده خویش در مقابل استانداری خراسان شمالی در بجنورد تجمع کردند.

تجمع در رشت:

  10تير جمعي ازکارگران شرکت مخابرات روستانی گیلان برای چندمین بار پیاپی در برابر شرکت مخابرات استان گیلان در رشت تجمع اعتراضي برگزار كردند و خواهان قرارداد مستقیم شرکت مخابرات بدون واسطه پیمانکار وپرداخت حق بیمه وحقوق عقب افتاده خود شدند.

تجمع در تهران:

 10تير جمعی از اهالی شهرک زیتون واقع در شمال شرق تهران با تجمع در مقابل درهای سازمان صداوسیمای خواستار انعکاس مشکلات خود ازطریق این رسانه شدند ونسبت به سانسور دراين رسانه اعتراض داشتند .

تجمع در اردبيل:

 10تير جمعي از كارمندان پیمانی وقرار دادی ادارات کل وفرمانداریهای استان اردبیل دراعتراض به عدم تبدیل وضعیت شغلی خوددر10سال گذشته دربرابر استانداری اردبیل تجمع کردند.

تجمع در تركمانچاي ازتوابع ميانه:

 10تير جمعي ازمردم شهرستان تركمنچاي از توابع ميانه دربرابر بخشداری این بخش تجمع کردند وخواستار ارتقای منطقه خود از بخش به فرمانداری شدند.

تجمع مقابل مجلس:

10تير جمعي از معلولین وکم توانان ذهنی تهران دراعتراض به عدم رسیدگی سازمان بهزیستی تهران دربرابر مجلس تجمع اعتراضي برگزار کردند.

تجمع مقابل تالاربورس تهران:

 10تير جمعی از سهامداران خرد بورس در اعتراض به ریزش سهام برخی شرکتها دربرابر تالار بورس تهران تجمع کردند.

اعتراض دستفروشان چهارشنبه بازار شهرستان نخل تقي:

 10تير دستفروشان در چهارشنبه بازار شهرستان نخل تقي در اعتراض به ماموران رژيم كه از آنها رشوه ميخواستند تا اجازه كار و فروش به آنها بدهند دست به اعتراض زدند. ماموران انتظامي 8نفر از دستفروشان را دستگير كرده و آنها با شعار مرگ بر نظام فاسد راهي بازداشتگاه شدند.

اعتصاب پرستاران و دكتران كارآموز بيمارستان خاتم الانبيا منطقه ويژه در عسلويه:

 10تير كاركنان بيمارستان خاتم الانبيا منطقه ويژه در عسلويه كه شامل پرستاران و دكتران كارآموز بودند در اعتراض به نداشتن قرارداد كاري دست ازكاركشيده و اعتصاب كردند و از خدمات رساني خودداري كردند.

تجمع در عسلويه:



 10تير كارگران شركت جهان پارس در مقابل فاز 21،20 تجمع كر ده و خواستار مطالبات و حقوق هاي عقب افتاده شان شدند. کارگران این شرکت همچنين نسبت به عدم امنيت شغلي خود اعتراض دارند.