۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

انجمن نجات ایران .افشاى ماموریت جدید “تریتا پارسى”

انجمن نجات ایران 
پشت پرده سخنان جنجالى “علیزاده” در حمایت از خامنه اى چه کسى است؟
سخنان جنجالى على علیزاده نامزد غنچه قوامى در حمایت از على خامنه اى و جمهورى اسلامى در برنامه تدارک دیده شده توسط صداى آمریکا، هرچند اعتراضات گسترده اى را بر انگیخته است ولى این برنامه از یک پروژه و ماموریت جدید امنیتى ، پرده برمى دارد.
١- پشت پرده این برنامه و تدارک کننده آن کسى نیست جز “محمد منظرپور” سردبیر صداى آمریکا و از مدیران شرکت “آتیه بهار”.
شرکت آتیه بهار جزو شرکت هاى مافیاى نفتى – امنیتى جمهورى اسلامى است و تامین کننده مالى لابى جمهورى اسلامى به ویژه “نایاک” است که مسوولیت آن را “تریتا پارسى” از مدیران ارشد شرکت آتیه بهار بعهده دارد.
شرکت آتیه بهار هم اکنون در وین فعال است و مسوولیت آن با “بیژن خواجه پور” مى باشد و آنطور که مقامات جمهورى اسلامى اذعان کرده اند حدود ٣۵ میلیارد دلار از درآمدهاى نفتى قرار نیست پس از رفع تحریم ها به داخل ایران بازگردد و در اختیار مافیاى نفتى قرار گرفته تا پروژه هاى خود را پیش ببرد.
٢- دستگاههاى امنیتى جمهورى اسلامى بعد از توافق هسته اى وین، تمامى تلاش خود را بکار گرفته اند تا صداى فعالان حقوق بشر و اپوزیسیون جمهورى اسلامى را چه در داخل کشور و چه خارج از کشور ، خفه کنند و در همین ارتباط ماموریت جدید “تریتا پارسى” پس از توافق هسته اى کلید خورده است.
بر اساس این سناریو، دستگاههاى امنیتى جمهورى اسلامى از جمله حفاظت اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات دولت بنفش، در گام نخست تمامى تلاش خود را براى متوقف کردن حرکت هاى اعتراضى فعالان حقوق بشر در داخل کشور و همچنین سرکوب جنبش اجتماعى ، بکار بستند.
بازداشت خانم نرگس محمدى فعال مشهور حقوق بشر و تحت فشار قرار دادن چهره هایى چون دکتر محمد ملکى و مادر ستار بهشتى و همچنین برخورد شدید با حرکت اعتراضى معلمان در همین راستا قابل ارزیابى است.
دستگاههاى امنیتى در گام دوم براى ساکت کردن فعالان حقوق بشر و اپوزیسیون جمهورى اسلامى در خارج از کشور به سراغ خانواده هاى این مخالفین در داخل کشور رفته و آنها را تحت فشار قرار داده و تاکید کرده اند که این پیام را به فعالان حقوق بشر و اپوزیسیون خارج از کشور برسانند که اگر در مقابل جمهورى اسلامى کوتاه نیایند، خانواده هایشان تحت فشار خواهند گرفت.
ماموریت جدید تریتا پارسى و شرکت آتیه بهار این است که به نیروهاى نفوذى خود در رسانه هاى خارجى فارسى زبان به ویژه صداى آمریکا و بی بی سی فارسی ، دستور بدهند که برنامه هایی را تدارک ببینند تا مخالفینى که بریده اند و عمق چندانى ندارند ، در حمایت از جمهورى اسلامى و على خامنه اى و همچنین گسترش اختلافات اپوزیسیون، قلم فرسایی و سخنرانى کنند.
حضور على علیزاده نامزد غنچه قوامى در برنامه اى که توسط منظرپور تدارک دیده شده، در همین راستا قابل ارزیابى است.

پشت پرده سخنان جنجالى “علیزاده” در حمایت از خامنه اى چه کسى است؟یادآورى مى شود که غنچه قوامى هرچند از زندان آزاد شده ولى همچنان ممنوع الخروج است و این زمینه اى را فراهم آورده است که وزارت اطلاعات دولت امنیتى حسن روحانى همراه با حفاظت اطلاعات سپاه، بر خانواده غنچه به ویژه نامزد وى فشار بیاورند تا دقیقا در راستاى سیاست هاى آنها سخن بگوید.
همچنین از یاد نبریم که حسن داعى نقش مهمى در افشاى لابى جمهورى اسلامى و مجموعه تریتا پارسى و شرکت آتیه بهار داشته و در دادگاه نیز آنها را محکوم کرده است بنابراین در برنامه تدارک دیده شده توسط منظر پور، حمله به حسن داعى در دستور کار قرار مى گیرد.
این بحث ادامه دارد…..