۱۳۹۴ آبان ۲۱, پنجشنبه

کمپ لیبرتی و صف بندی دوستان و دشمنان خلق و انقلاب، سیاوش جعفری برگرفته از پژواک ایران زمین 12 نوامبر 2015


حمله جناتیکارانه به کمپ لیبرتی که به شهادت ۲۴ مجاهد خلق انجامید. صف بندی دوستان و
دشمنان مردم را در برابر چشمان همه به بهترین شکل به نمایش میگذارد. هر شهیدی که خون پاکش به زمین میریزد درجهبه خلق کدورت ها و دلخوریها و حتی اختلافات را به انسجام، وحدت و همبستگی تبدیل میکند. اما درجبهه ضد خلق ماهیت دشمنان و فرصت طلبان و دو دوزه بازها و عوامل رژیم که با ماسکهای مختلف ظاهر میشوند را بیش از پیش افشا میکند. گرامی باد یاد شهدای حمله جنایتکار آخوندی بویژه حسین ابریشم چی که خون پاکشان صفوف انقلاب را بیش ازپیش، پاک و مطهر و دشمنان انقلاب را بیش از پیش رسوا میکند .
بسیاری از گروهها و شخصیت های مختلف ضمن محکوم کردن رژیم ولایت فقیه بعنوان دشمن اصلی مقاومت ایران و مبارزه مردم، از رژیم غرق در بحران آخوندی بعنوان عامل حمله به لیبرتی نام برده و با مجاهدین همدردی و از آنها حمایت کردند .
چو عضوی بدرد آورد روزگار                 دگر عضو ها را نماند قرار.
آنها نشان دادند، برغم هرگونه اختلاف عقیدتی، سیاسی و یا استراتژیک با مجاهدین، وقتی که پای جنایات سبعانه رژیم به میان می آید یار و غمخوار مجاهدین هستند. به آنها خسته نباشید میگویند و برزخمهایشان مرهم میگذارند و .... از این نظر ازهمه  آنها جای تشکر دارد.
ولی در جهبه ضد خلق دقیقا تاثیر معکوس میگذارد. عوامل رژیم که در لباسهای مختلف در داخل وخارج کشور بیتوته کرده اند، در ابتدای حمله که فکر میکردندکار مجاهدین تمام خواهد شد. اظهارشعف و خوشحالی نمودند ولی بعد که نتایج حمله انتظارشان را برآورده نساخت و بویژه بعد از این که همدردی داخلی و بین المللی و ارتقاء این مقاومت را با چشمان خود دیدند، مجبورشدند ماهیت واقعی خودشان را علنی کنند. آنها ازغیط بخود می پیچند و از این که مجاهدین توانسنتد، یک باردیگر حمله جنایتکارانه را از سر بگذرانند ناراحت هستند و مجبورند که لوش و لجن درونیشان را بیشتر به مجاهدین پرتاب کنند .                                                                                          

عوامل وزارت اطلاعات، عقیه نیروهای تروریستی سپاه قدس درخارج کشور، پاسداران سیاسی رژیم که تحت عنوان به اصطلاح اپوزیسیون و منتقد مجاهدین ؟!!درخارج کشور فعالیت میکنند و .. از این قماش هستند .
گاندی این مرد بزرگ گفته بود :‌ « اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت نمودند، بدان که در برابرت نا توانند.
اگر روزی خیانت دیدی بدان که قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند بدان با تو بودن لیاقت میخواهد
هرقدر که رژیم و مزدورانش به مجاهدین بیشتر لجن پراکنی کنند. نشان میدهد، مجاهدین درست به خال زده اند و قلب و روح آخوند ها و مزدورانش را هدف قرار داده اند. مجاهدین، به هدف قرار دادن قلب رژیم ولایت فقیه افتخار میکنند.                                                                              



چگونه عوامل رژیم را در برخورد با حمله جنایتکارانه رژیم به لیبرتی بشناسیم ؟
چند شاخص برای شناخت عوامل و مزدوران وزارت اطلاعات وجود دارد که ما در این مطلب به یک شاخص اصلی اشاره میکنیم:
تلاش برای شستن دستهای خونین رژیم جنایتکار آخوندی
مهمترین شاخص شناخت عوامل رژیم، تلاش برای شستن دستهای خون آلود رژیم جنایتکار آخوندی به شکلی از اشکال و یا کمرنگ کردن آن در این حمله جنایتکارانه میباشد. آنها تلاش میکنند، خامنه ای وروحانی را از این جنایت به طرق مختلف در ببرند. اگر بتوانند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند یعنی به جای رژیم جنایتکار آخوندی ، احمقانه رهبری مجاهدین را بعنوان مقصر اصلی این کشتار جلوه بدهند.
تاکتیک دیگر آنها، نسبت دادن این حمله جنایتکارانه به یک نیروی غیر رژیمی« جیش المختار ویا واثق البطاط و ....» میباشد که گویا بخاط کینه و دشمنی با مجاهدین دست به چنین جنایتی زده است.!! . درحالی که واثق البطاط جزیی از رژیم و نیروی تروریستی قدس میباشد .
هر کارشناسی و یا حتی هر فرد معمولی وقتی تریلی حامل موشک و لانچرهای کارگذاشته شده را می بیند، بخوبی در میابد که این اقدامات فقط در توانایی یک دولت میتواند باشد. باورکردن دیگران به این که، این حمله جنایتکارانه، کار یک گروه تروریستی بوده بسیار سخت است ، پس باید به سراغ تاکتیک دیگری بگردند.                                                                                                        

رژیم آخوندی به سیاق همیشگی ازطریق سلاح زنگ زده شیطان سازی، تلاش میکند تا با دود و دم حد اقل بخشی از تقصیر را به گردن رهبری مجاهدین بیندازد. تا بدینوسیله اگربتواند، جرم و جنایت خامنه ای و روحانی راکمرنگ نماید. یک تقسیم بندی ۵۰ و ۵۰ در بهترین حالت، ولی عمدتا ۴۹ و ۵۱ به سود رژیم را بصورت گسترده از طریق مزدورانش تبلیغ میکند. مضحک این که در همان حال مدعی دلسوزی برای اعضای صادق مجاهدین ؟؟!! نیز میشود.  با نگاهی به مواضع عوامل رژیم، متوجه میشویم که موضع آنها با موضع سردمداران رژیم جنایتکار آخوندی هیچ تفاوتی ندارد و فقط برخی از کلمات پس و پیش شده است. مواضع برخی از آنها با مواضع جنایتکارترین پاسدارهای جانی وشکنجه گران زندان اوین علیه مجاهدین برابری میکند، تا بیشتر مورد تقرب ولی فقیه قرار بگیرند و نواله ای بیشتر به سمتشان پرتاب بشود .
چگوارا گفت :‌ «گریه کرد گرگ وقتی که دید سگ، به خاطر تکه استخوانی لگد های چوپان را تحمل میکند                                                                                                              




محمد جواد هاشمی نژاد ۷ نوامبر: او که از مسولین وزارت اطلاعات و مسولبیناد هابیلیان به منظور خط دادن به عوامل رژیم است، مینویسد :‌« صبرملت عراق از وجود گروهک‌هایی نظیر گروهک منافقین به سر آمده و این مسئله را بارها اعلام کردند با وجود ایرادی که منافقین نسبت به منافع ملت عراق داشتند و دارند به طور طبیعی ملت عراق هم نسبت به حضور منافقین در کشور خود ناراضی خواهند بود. چندین حمله به صورت اخطار به آن ها انجام شده بود، اما لجاجت منافقین در خروجشان از کشور عراق باعث شده تا به حال ماندگار باشند.». منظورش این است که حمله را گروههای عراقی انجام داده اند و مقصر مجاهدین هستند.                                                                                                              



ایران دید بان ۸ نوامبر:‌ ارگان وزارت اطلاعات که نقش خط دهندگی به قلم به مزدان رژیم را دارد مینویسد:‌ «حمله گروه مردمی جیش المختار به اردوگاه منافقین در کمپ لیبرتی در صدر اخبار هفته گذشته قرار گرفت و هلاکت تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی مرهمی بر آلام خانواده های قربانی ترور کور منافقین شد
ابراهیم خدابنده ۳ نوامبر در مصاحبه با روزنامه خبرنگاران جوان:‌ او که از مسولین انجمن نجات در تهران و رابطه تنگاتنگ با روسای وزارت اطلاعات دارد و هر ازچندی برای ملاقات با پاسدار دانایی فر ازسپاه قدس ، کمیته سرکوب اشرف، مقاما ت استخبارات عراقی  به عراق مسافرت میکند تا در طراحی کشتار مجاهدین شرکت کند، مینویسد:‌ «این گروهک تروریستی ظلم بسیاری را در حق این افراد روا داشته و مردم عراق سالهاست که خواهان انتقام‌گیری از این گروهک منفور بوده و هستند و به همین دلیل دولت عراق همیشه اصرار داشته است که گروهک تروریستی منافقین حتی برای تامین
 امنیت خود خاک عراق را ترک کند.گروهک تروریستی منافقین به ماندن در عراق اصرار بسیار داشته و دارد. خود مسعود رجوی مایل به نگهداشتن افراد در عراق و کشته شدن آنها است تا بتواند از آنها استفاده ابزاری بکند». او نتیجه گیری میکند که  مسعود رجوی مقصر کشته شدن آنها میباشد
مسعودخدابنده  ۵ نوامبر: او که برادر ابراهیم خدابنده و ازعوامل سپاه تروریستی قدس میباشد که به استخدام کمیته سرکوب اشرف و لیبرتی و موفق الربیعی و استخبارات عراق در آمده در مصاحبه با کیهان لندن در مقابل سوال بیژن فرهودی که می پرسد:‌ آیا مقامات عراقی هم در جریان این حمله
بوده اند جواب میدهد: ‌« دولت عراق، خير. مقامات عراقي فرق مي‌کند، ببينيد الآن چون بحث است من عراق را مي‌گويم، ايران راهم بعد خواهم گفت، ببينيد عراق يك كشوري است كه یكي دو تا برش حاكم نيست، همين آقاي البطاط با اسكورت در بغداد تردد مي‌کند كسي جرئت ندارد جلويش را بگيرد، حكم جلبش را زمان مالكي دادند» یعنی این که حمله به لیبرتی را بطاط انجام داده  و دولت عراق هم نمیتواند او را دستگیر کند. باز هم حمله خواهد کرد؟؟!!
البته خوب است در این جا تخم مرغ فروش را هم پیدا کنید؟ چرا کیهان لندن ازطریق بیژن فرهودی در میان پیامبران بصورت اتفاقی!!؟؟ سراغ جرجیس مسعودخدابنده، تحت عنوان -ازمديران شركت مشاوران استراتژيک خاورميانه در انگلستان- !!؟؟ برای مصاحبه میرود تا ازیک مامور وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس و تشنه به خون مجاهدین و رهبریشان، سوال کند که «خودتان بفرماييد كه چرا در اين حمله، مريم و مسعود را مقصر مي‌دانيد؟ » خیال نکنید که فرهودی خدای نکرده غرض ومرضی دارد و میخواهد رژیم آخوندی را در ببرد!! و بگوید که برای مجاهدین دیگر اقتداری !! نمانده
است و پایگاهی هم ندارند و ...... تازه شورای ملی مقاومت آنقدر برای او که سالها خبرنگار بوده، ناشناس است که اسم شورای ملی مقاومت را هم یاد نگرفته که درست ادا کند و باید از یک مامور نیروی تروریستی قدس، اسم درست شورای ملی مقاومت را بپرسد ؟؟!! یا للعجب !!؟؟معلوم نیست که  باید آنرا به حساب پیری و سن وسال او بگذاریم ویا اینکه دلایل نامعلومی پشت آن خوابیده است؟؟!!
مراد از انجمن نجات فارس: ارگان وزارت اطلاعات و سرکوب خانواده ها - ۱ نوامبر  :‌ «بارها گفته ایم و باز تکرار میکنیم مسئول تمامی کسانی که در مقرهای سازمان به هر شکل و عنوانی کشته میشوند٬
فقط و فقط مسعود رجوی است! در خبرها شنیدیم و دیدیم که مقر لیبرتی که باقیمانده نیروهای سازمان در آن نگهداری میشوند٬ توسط گروهی موشک باران شده است... لذا مسئولین سازمان و بطور مشخص مریم و مسعود رجوی٬ با هرترفندی مانع از انتقال سریع این نفرات میشوند! »
محمد کرمی: مزدور وزارت اطلاعات مستقر در فرانسه۱ نوامبر: «واقعیت پشت این جنایتی که انجام شده است، مهندسی آن توسط شخص مسعود رجوی است و متهم اصلی شخص وی می باشد که به عمد این افراد را سالیان متمادی در اشرف و بعد از آن هم در اردوگاه لیبرتی به اسارت گرفته و آنها را این چنین به کشتن می دهد
محمدحسین سبحانی۳۱ اکتبر :‌ او که سرپل وزارت اطلاعات در آلمان میباشد و در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد ترویزم شورای ملی مقاومت افشا شده مینویسد :‌«من ضمن محکوم کردن مجدد این حملات ناجوانمردانه با صراحت مسئولیت آن را بر شانه مسعود رجوی می گذارم، سهم مسعود رجوی و مریم رجوی از فلان گروه تروریستی عراقی یا دولت عراق یا طرفداران جمهوری اسلامی در عراق که سازمان مجاهدین مدعی هستند توسط آن‌ها این حملات صورت گرفته کمتر نیست.» .
عاطفه اقبال ۳۰ اکتبر : برادرش آقای محمد اقبال او را ماماچه پلیدک مینامد :‌ چند سالیست به
خدمت وزارت اطلاعات در آمده است . او چند سال قبل با این بهانه که آقای محمد اقبال در لیبرتی مریض است ، برای نجات او «کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث» که همان شعبه انجمن نجات در خارج  کشور می باشد را تشکیل میدهد. آقای محمد اقبال بوسیله مجاهدین به خارج کشور آمد. بعد معلوم شد که مساله او برادرش آقای محمد اقبال نیست نصایح و توصیه های آقای محمد اقبال را هم برای دست کشیدن از مزدوری گوش نکرد و هم چنان به شغل کثیف رابطه با انجمن نجاست ادامه داد. دراین رابطه او با شخصی به نام سجاد درعراق که مسول نیروی تروریستی قدس و هتل مهاجر در سفارت ایران در عراق میباشد روابطی برقرار کرده است.
 او در مصاحبه با آیت الله بی بی سی که همیشه مترصد است کارهای ناتمام ولایت فقیه با مجاهدین را تمام کند بلافاصله بعد ازحمله به لیبرتی میگوید:‌ « سوال ما از مجاهدین این است اگر مانعی بر سر انتقال این بچه ها وجود دارد مجاهدین قبل از هر چیز برای حفظ جان اعضای خودشان باید بیاین این مانع را افشا کنند.....» آنگاه مجاهدین را احمقانه تهدید کرده و خواستار انتشار اسامی مجروحین میشود تا با دادن به پاسدار نیروی تروریستی قدس سجاد در عراق،گرای مناطق موشک خورده لیبرتی را برای وزارت اطلاعات بدست آورده، تا بار دیگر موثرتر به لیبرتی شلیک نماید .
اسماعیل وفا یغمایی ۸ نوامبر: شاعر مزبله نشین درباری که ازطریق برادرش به انجمن نجات وصل
شده و از آنزمان حرفهای این نجاست ها را نشخوار میکند در مقام قاضی القضات و تفتیش گر عقاید مجاهدین به سبک بازجویان ولایی و سنگ دلی یک پاسدار که خودش نیز به آن اعتراف دارد و لی خمینی گونه آن را از سر رقت قلب میداند، رهبری مجاهدین  را مورد سوال قرار داده و مینویسد :‌« ممکن است در نوشته من سخت دلی احساس شود ولی من این را در چنگال درد و رقت قلب مینویسم و به این ایمان دارم.....«اگر رهبران نظرشان این است باید عاشورای دیگری درست شود و همه میمانند تا کشته شوند بروشنی این را بگوئید. بعد از آن طبعا ما این چنین که تاکنون نوشته ایم نخواهیم نوشت و خیال همه راحت خواهد شد که یک عده به اذن رهبران میخواهند بمیرند و انتخابشان است. ......مسئولیت فردی رهبری مجاهدین در این کشتار کتمان ناپذیر است.». یکی نیست از هرزه ای که پیرانه سر حتی از یک حرف شاملو برای هرزگیهایش محمل درست میکند و همه چیز را به گند وجودش میآلاید سوال کند به تو چه مربوط که مجاهدین میخواهند چکار بکنند؟ تو اول جواب بده که تو ازجانب کدام شیطان و دادستان انقلاب اسلامی این سوال را مطرح میکنی ؟
او در جای دیگری مینویسد :‌ « راستی که از این نسل چه بجا گذاشتید و با آخرین بقایای این نسل چه میکنید شما آخوندهای غالب و شما آخوندهای مغلوب….» آخوندهای غالب و مغلوب همان ترم ارتجاع غالب و مغلوب است که اولین بار در سال ۷۰ بوسیله مزدور وزارت اطلاعات شمس حائری که چند سال قبل فوت کرد  استفاده میشد و کتابی هم به همین نام نوشته بود. پس از ۲۶ سال حالا شاعر مزبله نشین آن را با عوض کردن برخی کلمات بکارمیگیرد .
حنیف حیدر نژاد : ۳۱  اکتبر:‌ اسم  اصلی  او قهرمان حیدری است ، او بطور بیشرمانه ای، همه
تعارفات را بکنار ی گذاشته و بدون هرگونه حیایی روی دست های خون آلود خامنه ای و روحانی، آب پاکی ریخته و ابتدا چهار طرف را بعنوان مسول این جنایت معرفی میکند ولی بعد تیز و روشن میگوید که مسولیت اصلی  با رهبری مجاهدین است:‌ «این حمله جنایتکارانه مصداق جنایت جنگی میباشد و در قبال آن چهار طرف مسئولیت دارند: دولت عراق، دولت ایالات متحده آمریکا، سازمان ملل متحد و سرانجام رهبری سازمان مجاهدین خلق. ....اما مسئولیت اصلی بر زمین ریخته شدن این خون ها با رهبری سازمان مجاهدین خلق است که رسما بر باقی ماندن در عراق تاکید می کند.» از نظر حنیف حیدر نژاد تنها کسی که هیچ مسولیتی ندارد رژیم جنایتکار آخوندی است.
می بینند که خون شهدا چگونه ماهیت افراد را بارز میکند و خودشان با زبان اشدشان اعتراف میکنند که ما بنده وبرده کی هستیم؟ و به کجا وصل هستیم
محمد رزاقی ۳۰ اکتبر : او که به محمد رذل لمپن معروف میباشد و ازتیف به خدمت وزارت اطلاعات
در آمده سقف زده وسناریویی را ابداع کرده که فقط ازچنته آخوند علوی میتواند بیرون آمده باشد و مینویسد ‌:« نگوئید کشته شدند ؛ بگوئید رجوی به کشتن داد......اما با مشاهده واقعیتها می توان گفت سناریو شلیک موشک به مقر اعضاء نگون بخت در عراق توسط مریم قجر و ابریشمچی و … طرح ریزی می شود و توسط افراد و دارو دسته جنایتکاران فراری مثل طا رق الهاشمی و پس مانده های حزب بعث اجرا می شود»
سعید جمالی ۳۱ اکتبر:‌ این پاسدار سردوشی گرفته که با کله و سر در بغل آخوندروحانی و خامنه ای شیرجه زده ونعلین آخوندها می لیسد، هم چون احمدی نژاد، بی دنده و ترمز درمقاله ای که عکس خندان خودش را هم روی آن چاپ کرده تا مبادا خوشحالی خودش را از این حمله جنایتکارانه پنهان نکند، مینویسد: «بیخود کسی را فریب ندهیم، زیاده ننویسیم و آدرس اشتباهی ندهیم.امروزه کیست که نداند مسعود رجوی فقط با خونریزی هر چه
بیشتر از فلاکت زدگان لیبرتی در سوراخ اش وول میخورد؟ کیست که نداند او با نگهداشتن افراد در لیبرتی و با هر چه بیشتر کش دادن این مصیبت و با ریختن خون هر از گاهی، بدنبال درازتر کردن عمر » خودش  است.
ایرج مصداقی ۳۱ اکتبر : تواب تشنه به خون، صدای بازجویان وشکنجه گران زندان اوین، ابتدا رهبری مجاهدین را عامل اصلی این جنایت معرفی کرده. بعد نا پرهیزی کرده و خامنه ای را هم وارد این جنایت میکند ولی بلافاصله  عقب نشینی کرده و تاکید میکند« مسعود رجوی شخصا مجاهدین را به کشتن داده است» او مینویسد :‌ «چنانچه انتظار می‌رفت و رهبری مجاهدین برای وقوع آن لحظه شماری می‌کرد، «لیبرتی» در اقدامی وحشیانه دیگر بار مورد اصابت موشک‌های دوربرد رژیم جنایتکار حاکم بر میهن‌مان قرار گرفت.در این جنایت، خامنه‌ای ولی فقیه نشسته در تهران و مسعودرجوی «ولی فقیه» پنهان‌شده در «ناکجاآباد» هر دو سهیم‌اند. اولی عامل اصلی جنایت است و دومی زمینه‌ساز و تسهیل کننده‌ی آن. .......بعید می‌دانم هیچ‌ انسان عاقلی مدعی شود که مجاهدین «خودشان خودشان را می‌کشند یا به کشتن می‌دهند»؛ اتفاقاً «منتقدین» مورد نظر مسعود رجوی و از جمله من به صراحت عنوان می‌کنیم که مسعود رجوی شخصاً مجاهدین را به «کشتن» می‌دهد».
محمد رضا روحانی ۳۰ اکتبر : وکیلی که حرف زیاد میزند ولی مفت حرف نمیزند، پس از محکوم
کردن سید علی خامنه ای به خاطر حمله به مجاهدین٬ گناهان کبیره  مجاهدین  را که میخواهند بارژیم ولایت فقیه مبارزه کنند وبرای حفاظت خودشان درخواست سلاح داده اند و ...را یکی یکی ردیف  کرده و آن ها را علت حمله به مجاهدین معرفی میکند ودست آخرته حرفش را با لا می آورد و مینویسد:‌ « در این میان نقش تعیین کننده رهبر عقیدتی است که سمت و سوی قضیه را تعیین می‌کند..... رهبر معظم عقیدتی ، کارفرمای پیدا و پنهان آنان است شخص او مسئول پاسخگویی است. دیگران مقلدند.  خلق را تقلیدشان بر باد داد     ای دو صد لعنت بر این تقلید باد
دوستان به مقلدین زبون فرصت خودنمایی ندهیم. مرجع تقلید را به صحنه بکشانید. او مسئول است
می بیند که این وکیل لیبرال، اکنون در مقام دادستان و به شیوه قاضی مرتضوی، به توصیه وزارت اطلاعات به سایر مزدوران رهنمود میدهد که هرچه لجن پراکنی دارید بر سر رهبری مجاهدین بریزید و اجازه دفاع را ار هواداران مجاهدین بگیرید« مقلدین زبون فرصت خودنمایی ندهیم». اگر این وکیل لیبرال قدرتش را داشت که حتما دستور میداد هواداران مجاهدین را به خاطر این که از لیبرتی وشهدا و خط مجاهدین دفاع میکنند کهریزکی هم بکنند .
چه خوب گفت : ‌نلسون ماندلا :‌ «‌برای آزادی لارم نیست آسمان و زمین را بخرید. تنها خودتان را نفروشید».
کسی که ذره ای شرافت نداشته باشد، تن به هر خواری و دروغی و ذلتی میدهد. همه آنهایی که مطالب آنها نقل شد و مخصوصا  همه  آنهایی که ازقلمزنان پژواک ایران و دریچه زرد هستند، همه حقایق برایشان روشن است. آنها بخوبی همه چیز را میدانند ولی خط از جای دیگری میگیرند. آنها عروسک های هستند که سرنخشان دست کسانی است که در تهران نشسته اند.
این چنین است که به برکت خون ۲۴شهید پر فروغ  لیبرتی ، ماهیت مهره های گوناگون وزارت اطلاعات بر ملا میشود.آنها خود بهترین افشاگر ماهیت خویش میباشند. آنها در اثر خون شهدا ،مجبور میشوند که درون مایه کثیف خودشان را بیرون بریزند و قلپ قلپ رژیم را بالا بیاورند.
گناه مسعود رجوی این است که در مقابل رژیم آخوندی، از منافع مردم ایران طی این سالهاکوتاه نیامد، تسلیم نشد و با قیمت کلان، پرچم مبازره با خمینی و خامنه ای و رفسنجانی و خاتمی و روحانی را برافراشته نگاه داشت، دست مدعیان دروغین مبارزه را رو کرد. با افشای سیاست های ضد ملی و ضد مردمی دست یابی به سلاح اتمی، رژیم را وادار کرد که جام زهر را سر بکشد. با افشای سیاست تروریزم و بنیادگرایی رژیم را وادار کرد که خودش با دست خودش در سوریه هژمونی را به روسیه بدهد. ولی فقیه که زمانی میگفت مذاکره با امریکا فقط به مساله اتمی محدود خواهد شد اکنون بر سرمیز مذاکره در باره سوریه در وین هرچند به  قول خودشان حاشیه ای وارد شد و .....بله این ها جرم مسعود رجوی است و به این خاطر است که مزدوران رژیم به مسعود رجوی لجن پراکنی میکنند. مجاهدین خلق ایران به این جرمها افتخار میکنند، به داشتن چنین رهبری افتخار میکنند،به ایستادگی در مقابل رژیم ، به بهم زدن میزهای مماشات افتخار میکنند.

حمله به لیبرتی آنچنان وحشیانه وشنیع بوده که : حتی مزدوران شناخته شده وزارت اطلاعات هم چنان که دربالا دیدیم ،درظاهر  حمله را محکوم میکنند،  ولی ماموریت همه آنها شستن دست های خون آلود خامنه ای و روحانی است ،آرزویی است که با خود بگور می برند حتی اگر یک مجاهد هم باقی بماند این رژیم سرنگون میشود و آنگاه دفتر اعمال همه گشوده خواهد شد و روز حسابرسی بزرگ فرا میرسد