۱۳۹۵ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

افشاومحکومیت مداخلات تروریستی رژیم آخوندی دریمن وکشورهای منطقه



منبع : ایران افشاگر ،21 آوریل 2016
لینک :

  افشاومحکومیت مداخلات تروریستی رژیم آخوندی دریمن وکشورهای منطقه

در یک کنفرانس اینترنتی دكتر طاهر بومدرا رئيس پيشين دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در عراق، دكتر هياف خالد ربيع رئيس اتحاديه يمني هاي مقيم اروپا و احمد افشار عضو كميسيون روابط خارجي شوراي ملي مقاومت ایران ، طرحها و توطئه های رژیم آخوندی پس از شکست در یمن را مورد بررسی قرار دادند.
دکتر طاهر بومدرا با يادآوري استراتژی مداخله جویانه و خواست رژیم برای گسترش سیاست های ارتجاعی اش در منطقه بويژه در عراق گفت: در تحولات اخير كه شاهد آن هستيم راه برون رفتي از بحران يمن وجود ندارد چرا كه ريشه اين بحران به تهران بر مي گردد، راه حل ملي يمني بخوبي در دسترس بود ولي دخالت رژیم ايران در يمن اوضاع را بسيار پيچيده كرد و موضوع را به يك معضل منطقه اي تبديل كرد . موفقيت آتش بس كه سازمان ملل به آن فراخوانده ، در گرو پايان دادن به حضور رژیم ايران درمنطقه و متوقف كردن جنگ در يمن است.
دكتر هياف خالد ربيع رئيس اتحاديه يمني هاي مقيم اروپا با اشاره به پروازهای متعدد و روزانه هواپیماهای رژیم ایران به یمن و ارسال سلاح و تجهیزات برای حوثی ها گفت:‌
فراموش نمي كنيم كه پول رژیم ايران صرف ايجاد ناامني در يمن از جنوب تا شمال آن مي شود… رژیم ايران خواهان كنترل بر منطقه و سفت كردن جا پاي خود در آن مي باشد تا نشان دهد بر يمن كنترل دارد
وی با تاكيد بر ضرورت خلع ید از رژیم ایران در یمن گفت: رژيم ايران بيش از هر زمان ديگر ضعيف است و بدليل همين ضعف، ولايت فقيه در يمن يا عراق يا لبنان و يا سوريه شكست خواهد خورد .
احمد افشار نیز در این کنفرانس با یادآوری کشف و ضبط کشتی های متعدد سلاح که توسط رژیم برای حوثی ها ارسال می شود ، و مرور ضرباتي كه رژيم آخوندي در يمن دريافت كرده است گفت:

اخبار و حقائق نشان ميدهد كه از يك سو رژيم آخوندي در يمن ضربه خورده و از سوي ديگر طرح روشني براي پيش بردن توطئه هاي خود ندارد …. نظام ولايت فقيه در شرف از دست دادن سرمايه گذاريهايش در يمن است.