۱۳۹۵ اردیبهشت ۳, جمعه

تظاهرات مردم افغانستان در مقابل کنسولگری رژیم آخوندی در هرات


تاریخ :22آوریل 2016
  تظاهرات مردم افغانستان در مقابل کنسولگری رژیم آخوندی در هرات


مدافعان حقوق بشر و فعالان مدنی افغانستان در برابر کنسولگری رژیم ایران در هرات تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به پرونده قتل ستایش قریشی دختر بچه افغانی در ورامین شدند. تجمع کنندگان عکسهای ستایش را حمله می کردند.
ستایش قریشی دختر ۶ ساله افغان در روز ۲۲ فروردین در منطقه ورامین ربوده شد و به طرز فجیعی به قتل رسید. قتل وی با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی روبرو شد. رژیم آخوندی کسانی را که برای پیگیری قتل این کودک در تهران قصد تجمع داشتند، مورد حمله قرار داد و مانع شکل گیری این تجمع شد.

این چشم پوشی رژیم در حالی است که بیش از 7000 مامور مخفی بنام گشت نامحسوس ثارالله در شهرها وخیابانها گشت میدهند وهرزنی که کمی روسری اش بالاست ومویش معلوم است  ویا مردی که آستین کوتاه پوشیده ویا موهایش به قول خودش غربی است بازداشت میکند وبعد پاسداران هرزه وکثیف از شروع دستگیری خانمها به اذیت وآزارشان می پردازند وخیلی مواقع به خانم ها تجاوز میکنند در نظام ولایت وخود آخوندهای ریزودرشت هم فاسد تر از همه اند ودر هر شغلی که هستند وقتی با مراجعات خانم ها مواجه میشوند اول با هرزه گی که خاص فتوای اما دجالان وبعد خامنه ای کثیف است دنبال طینت کثیف خود هستند