۱۳۹۵ شهریور ۹, سه‌شنبه

زوزه های غیظ و کین پاسدار علی لاریجانی: مجاهدین از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام دریغ نکردند


منبع : همبستگی ملی ایران ، 30 اوت 2016

لینک 


زوزه های غیظ و کین پاسدار علی لاریجانی: مجاهدین از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام دریغ نکردند
به دنبال جلسه بحرانی مجلس نظام آخوندی برسر نامه علی مطهری به آخوند پور محمدی از دژخیمان هیات خمینی جلاد در قتل عام ۶۷که طی آن مهره های باند خامنه ای مطهری را موردحمله قراردادند، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز ۸ شهریور ۹۵ با درج موضعگیری پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس آخوندی در جریان یک سخنرانی در قم نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌ غربی‌ها از( مجاهدین) اظهار داشت: غربی‌ها از این گروه حمایت می‌کنند, آن‌ها باید این موضوع را بدانند که در آینده گرفتار این گروه می‌شوند.
 علی لاریجانی ظهر امروز در مراسم افتتاح سد مخزنی .... با اشاره به اقدامات منافقین علیه ملت ایران عنوان کرد: (مجاهدین) از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند اما نقشه‌های شوم آن‌ها عملی نشد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس درحالی اظهارات لاریجانی را در روز ۸شهریور منتشر می کند که روز ۷ شهریور جلسه مجلس آخوندی در غیبت لاریجانی به شدت متشنح شد و باندهای حکومتی برسرنامه علی مطهری که در کرسی ریاست مجلس رژیم نشسته بود، به جان هم افتاده بودند. درحالیکه شماری از نمایندگان مجلس رژیم خواستار برکناری علی مطهری از نایب رئیسی مجلس اخوندی بودند، برخی از نمایندگان باند رفسنجانی و روحانی از علی مطهری و نامه او جانبداری می کردند.
عوامل باند خامنه ای درحالیکه علی مطهری را به خاطر به سوال کشیدن آخوند دژخیم پور محمدی موردحمله قرار می دادند با ترس و وحشت ترس و وحشت نسبت به خطر مجاهدین برای تمامیت نظام و پیامدهای فایل صوتی آقای منتظری و به سوال کشیدن دژخیمان هیات مرگ هشدار می دادند

کوهکن نماینده مجلس:
و این موضوعی است در نظام که اصلا سیاسی و گروهی نیست فراکسیونی هم نیست ما بیائیم مطالبی رو بگیم که به نوعی دیگران برداشت بکنند که رفتار و گفتار و آنچه که مورد نظر حضرت امام بوده زیر سوال ببریم
اگر یک بیتی که سالها فتنه گری کرد و خون بدل امام کرد نامه ای می نویسه فایلی رو منتشر میکنه بعضی از اقدامات دیگه نامه های دیگه و گفته های دیگر رو دشمنان ما در کنار او قرار میدهند و تفسیر خودشون رو میکنند و شاید هم خدایی نکرده شما رو متهم بکنند به مسائلی که میدانم در وجود شما نیست ببخشید.
مطهری نائب رئیس مجلس: اولا برخلاف اونچه که فرمودید که نگوئید که نامه رو بخوانید روشنه که شما نامه رو نخواندید و انشاالله حتما نامه رو ببینید بعد هم اینکه ما مسائل رو با هم مخلوط بکنیم این کار درستی نیست اینکه می فرمائید امام زیر سوال رفتند نه کی گفته امام زیر سوال رفته؟ بحث درباره نحوه اجرای حکم امام بوده که اگر کوتاهی هایی بوده اینها بیایند توضیح بدهند.