۱۳۹۵ شهریور ۸, دوشنبه

قدیانی از اعضای باند موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی : ولایت‌فقیه عین استبداد است


منبع : ایران اسرار ،29 اوت 2016

لینک 
قدیانی از اعضای باند موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی طی یک مصاحبه تلویزیونی درباره انتشار فایل صوتی منتظری گفت: «این فایل یک حقیقتی را دارد بیان می‌کند، حقیقتی که قبل از به‌اصطلاح انتشار این فایل در خاطرات آیت‌الله منتظری آمده بود، منتهی ظاهراً اما و اگر افترا و تهمت و فحش و ناسزا بود که حالا می‌گفتند نمی‌دانم این خاطرات خودش نیست، تهمت می‌زدند، فحش می‌دادند، می گفتند مستند نیست، به هر حال سعی در مخدوش کردن آن داشتند، خوب حالا این منتشر شد، آن گفته مستند شد, این هم حاکی از یک حقیقتی است. در این فایل نشان داد که آقای منتظری انسانی صادق، شجاع و کسی است که هیچ‌وقت مصلحت را بر حقیقت ترجیح نمی‌دهد، بزرگترین مصلحت برایش حقیقت است، از گفتن حقیقت هیچ باکی ندارد ولو این‌که بالاترین هزینه‌ها هم بخاطرش پرداخت بکند، بنابراین این فایلی است که حقیقتی را بیان می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز همان روزی رسیده که آیت‌الله منتظری نگرانش بودند، که گفتند نگران آینده نظام و اسلامند و گفتند روزی می‌رسد که مردم از کلمه ولایت‌فقیه چندششان بشود؟ ”گفت: «خیلی وقت است این روزی که آقای منتظری نگرانش بودند رسیده خوب شما ببینید الآن نوعا جوانها دین گریز شده‌اند، بخشی از این جوانها دین ستیز هستند، این برای چیه؟ این به‌خاطر حکومت استبدادی ولایت‌فقیه است.

قدیانی در جای دیگری از این مصاحبه گفت: « ولایت فقیه  به‌نظر من هیچ اصل و اساسی در اسلام نداره، ولایت‌فقیه همین‌طور که مکرر گفته‌ام، عین استبداده ، ولایت‌فقیه اساساً اهانت به مردمه، ولایت‌فقیه یعنی این‌که این مردم هرگز بالغ نمی‌شن، عاقل نمی‌شن، باید همیشه سرپرست داشته باشند، دیگری هدایتشون بکنه، هیچ توهینی از این بالاتر به مردم نمی‌شه کرد، ولایت‌فقیه عین استبداده همان‌طور که عرض کردم و اهانت به کل مردم که این مردم یعنی محجورند، این مردم غیربالغ‌اند، این مردم نمی‌توانند با عقل خودشون خودشون رو اداره بکنند، یک آقایی باید پیدا بشه که سرپرست اینها بشه، اصلاً چنین چیزی در اسلام وجود نداره، بله این نظر یک عده از مراجع است از فقهاست، عده‌یی از فقها یک چنین اجتهادی کردن، 1000سال فقها می‌گفتن هر گونه حکومتی چه می‌دانم غضب حضرت صاحبه، تشکیل حکومت حرامه... یک مرتبه اینها چه جوری شد که به ولایت‌فقیه رسیدند، یک همچنین وضعیتی داشت کل حکومت.

بنابراین ولایت‌فقیه اصل و اساسی نداره، اکثریت قاطع یا اکثریت قریب به اتفاق فقها مخالف بودن، با این‌که فقها بیایند حکومت کنند... »

وی ادامه داد: «واقعا اگر ولایت‌فقیه تو این مملکت نبود احمدی‌نژاد می‌توانست تو این مملکت رئیس‌جمهور بشه این چنین دار و ندار مردم رو به غارت بده و به غارت ببره؟ این ضربه‌ای است که در واقع ولایت‌فقیه زده، این‌چنین مملکت رو با این مصیبت مواجه کرد».