۱۳۹۷ فروردین ۳, جمعه

دستگیری دو عامل اعزامی رژیم آخوندی در پایتخت آلبانی به اتهام تروریسم



                                                                       تیرانا پایتخت آلبانی 

دستگیری دو عامل اعزامی رژیم آخوندی در پایتخت آلبانی به اتهام تروریسم


                                                  سفارت رژیم درآلبانی «جاسوسخانه ومحل تروریسم »

 رسانه‌‌های آلبانی روز ۲۲مارس (دوم فروردین ۹۷)گزارش کردند: دو ایرانی به اتهام تروریسم در تیرانا دستگیر شدند. پنجشنبه صبح دو تبعه ایران که مشکوک به فعالیت تروریستی هستند دستگیر شدند. آنها در بیرون مرکز جهانیبکتاشیها درست قبل از این‌که مراسم جشن سطان نوروز شروع شود دستگیر شدند.
این دو ایرانی که توسط سرویس اطلاعاتی کشور و واحد ضدتروریسم در پلیس کشور دستگیر شدهاند با اسامی مخفف ف. ز ۶۵ساله و س. م. ۵۹ساله هستند. در لحظه دستگیری آنها در حال عکس گرفتن بودند و به پلیس ضدتروریسم و سایر افسران گفتند که آنها خبرنگار هستند و به دعوت مرکز جهانی بکتاشی ها آمدهاند.
یکی از میهمانانی که به مراسم بکتاشیها دعوت شده بود به شرط ناشناس ماندن گفت: نفرات گارد جمهوری عکس نفراتی که پتانسیل خطرناک بودن را دارند در دست داشتند چرا که آنها میخواستند از شخصیتهای مهمی که در مراسم جامعه بکتاشیها شرکت کرده بودند حفاظت کنند.
بر اساس اطلاعات اولیه‌ای که به‌دست آمده این دو ایرانی چند روز قبل از طریق فرودگاه ریناس بدون هیچ مشکلی از کنترل پلیس گذشته و به آلبانی آمده بودند. این دو تبعه ایران برای تحقیقات بیشتر توسط آژانس‌های ضدتروریسم آلبانی و به‌دنبال دریافت اطلاعات از شرکای بین‌المللی که آنها تمایل به انجام کار تروریستی در کشور ما دارند دستگیر شدهاند».

رسانه‌‌های آلبانی زیر عنوان « زیر نظر داشتن ۱۰نفر مظنون به تروریسم»، افزودهاند:
از اوايل ماه مارس آژانس‌های اطلاعاتی و ضدتروریسم ۱۰نفر را که گفته می‌شود می‌توانند فعالیت تروریستی در آلبانی را سازماندهی کنند را زیر نظر دارند. تمامی ایرانی‌هایی که وارد آلبانی می‌‌شوند در مرز و در مدتی که در کشور اقامت دارند تحت کنترل وسیع قرار می‌گیرند. آژانس‌های اعمال قانون در کشور بطور خاص نگران افراد ایرانی هستند که توسط سرویسهای مخفی تهران ممکن است بکار گرفته شوند تا بتوانند دست به اقداماتی برای صدمه زدن به حفاظت ۳۰۰۰نفر مجاهدین ایرانی پناهنده در آلبانی بزنند. 
*****
در ارتباط با توطئه‌‌های حکومت آخوندی علیه مجاهدین در آلبانی توجه خوانندگان را به اطلاعیه 10روز قبل  دبیرخانه شورای ملی مقاومت (به تاریخ ۲۲اسفند۹۶)  جلب می‌کنیم:
شوی به‌اصطلاح فرهنگی گشتاپوی ملایان برای توطئه علیه مجاهدین در آلبانی
وزارت اطلاعات آخوندها و مأمورانش در سفارت رژیم در آلبانی در پوش فعالیت‌ها و جلسات فرهنگی در تهران و تیرانا و با به‌کار گرفتن مزدوران پیشانی سیاه خود تلاش می‌کنند علیه مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی به توطئه و لجن‌پراکنی و پخش اطلاعات دروغ بپردازد. در حالیکه رژیم آخوندی از هر سو با خیزشها، اعتراضات و اعتصابات در سراسر کشور محاصره شده است، بیش از هر زمان دیگر به توطئه علیه اپوزیسیون اصلی خود نیازمند است.
یکی از آخرین نمونه‌ها برگزاری جلساتی تحت عنوانبزرگداشت نعیم فراشری شاعر فقید قرن نوزدهم آلبانی در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند(۵و ۶مارس۲۰۱۸) در تهران بود. اطلاعات و سفارت رژیم شماری از اتباع آلبانی و کشورهای بالکان را تحت عنوان دانشگاهیان و خبرنگاران برای شرکت در این جلسات به تهران برده بودند.
بنا‌به سایت‌های وزارت اطلاعات در این جلسات مزدوران پیشانی سیاهی مانند ابراهیم خدابنده، به‌‌عنوان نماینده انجمن نجات، شعبه وزارت اطلاعات، در صحبت با شرکت‌کنندگان آلبانیایی مدعی «تهدیدات امنیتی» مجاهدین برای «بالکان و خصوصا آلبانی» شده و با تکرار دروغهای مسخره از «گرفتار بودن» فرزندانشان در دست سازمان مجاهدین شکایت کردند و خواستار «تسهیل سفر خانواده‌ها به آلبانی جهت دیدار با عزیزانشان» شدند.
به نوشته همین سایتها در روز ۱۵ اسفند شماری از افراد آلبانیایی به محل انجمن نجات برده شدند و با تعدادی دیگر از مزدوران وزارت اطلاعات تحت عنوان اعضای خانواده‌‌های مجاهدین یک روز کامل دیدار و همان دروغهای مسخره علیه مجاهدین را تکرار کردند.
این همان سناریوی جنایتکارانه اطلاعات و نیروی قدس علیه مجاهدین در عراق است. در حالیکه بسیاری از بستگان مجاهدین به‌خاطر ارتباط با فرزندانشان در اشرف، در زندان و تحت شکنجه به‌سر می‌بردند و در شرایطی که به هیچیک از خانواده‌های واقعی اجازه ورود به عراق داده نمی‌شد، شماری از مزدوران اطلاعات و نیروی قدس تحت عنوان خانواده در مقابل اشرف و لیبرتی به شکنجه روانی مجاهدین مشغول بودند. برخی از افرادی که در شوی ۱۵ اسفند امسال در انجمن نجات شرکت داشتند، همان افرادی هستند که به مدت دو سال (فوریه ۲۰۱۰تا دسامبر ۲۰۱۱) در شکنجه روانی مجاهدین اشرف با ۳۲۰بلندگو شرکت داشتند و برخی از آنها هیچ نسبتی با مجاهدین در اشرف و لیبرتی و یا آلبانی نداشته و ندارند.
خدابنده نیز که از ۱۵سال پیش به مزدوری وزارت اطلاعات در آمده است قبل از انتقال مجاهدین به آلبانی با تهدید از خانواده‌های مجاهدین می‌خواست با وزارت اطلاعات علیهفرزندانشان همکاری کنند. وی در آن سالها بارها به عراق سفر کرد تا مزدوران ایرانی و عراقی رژیم را برای اعمال فشار به مجاهدین در عراق تشویق کند.
اطلاعیه ۶ آذر ۱۳۹۳ دبیرخانه شورا در تشریح مأموریت انجمن نجات علیه مجاهدین در عراق آمده است: وزارت اطلاعات «شماری از مزدوران شناخته شده خود مانند ابراهیم خدابنده را در مهرماه گذشته به عراق فرستاد تا با مزدوران عراقی و سفیر رژیم، پاسدار دانایی‌فر، دیدار و برای این کارزار شیطانی زمینه‌سازی کنند.... دانایی‌‌فر در روز ۲۴مهر ماه ۹۳، در دیدار با ابراهیم خدابنده در محل سفارت در بغداد ”قول مساعد داد تا به تلاشهایش برای برقراری ارتباط بین اعضای گرفتار در فرقه رجوی و خانواده‌هایشان ادامه داده و در این راه از تمامی ظرفیتهای سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق استفاده نماید”».


#ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم #نوروز مبارک #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید