۱۳۹۷ مرداد ۸, دوشنبه

استمداد اتحاد زندانیان سیاسی ایران از آقای جاوید رحمان، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران , جان زندانیان سیاسی ایران در خطر جدی قرار دارد”




استمداد اتحاد زندانیان سیاسی ایران از آقای جاوید رحمان، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران , جان زندانیان سیاسی ایران در خطر جدی قرار دارد”



آقای جاوید رحمان
رژیم ایران در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ در سایه سکوت و چشم پوشی دولتهای اروپایی در امر حقوق بشر, با انتقال پنج عضو خطرناک داعش که از جمهوری آذربایجان، چچن و عراق هستند، به دلیل درگیری و ایجاد خطر برای زندانیان سیاسی به سالن ۱۰ بند ۴، در کنار زندانیان سیاسی که مغضوب مسئولان زندانند، منتقل کرده‌اند تا به ضرب و شتم زندانیان سیاسی بی‌ دفاع بپردازند .این جانیان با حمله‌ای وحشیانه دست راست سعید شیرزاد را شکسته، به مچ پای لقمان مرادی آسیب رسانده کمر آرش صادقی جراحت برداشته وبه سایر زندانیان نیز آسیب رسانده ا‌ند. « گفته میشود درگیری را فردی بنام صالح‌اف ، زندانی داعشی اهل آذربایجان شروع کرده که با گذاشتن جسمی تیز زیر گلوی هوشنگ رضایی به او گفته شما کافرید و ریختن خون شما مباح است.» این نوع آزار زندانیان شیوه رایجی در زندانهای جمهرری اسلامی است که سالهاست اجرا میشود ،اما آنچه در حمله اخیر به اثبات رسیده همکاری و هم جبهگی دا عشی‌ها با جمهوری اسلامی است امری که در بیرون از زندان بارها اتفاق افتاده بود و رژیم آنرا انکار میکرد
آقای جاوید رحمان اتحاد زندانیان سیاسی ایران که همه اعضاء آن تجربه تلخ زندان و شکنجه در همین نظام ظالم را دارند و این ترفند‌ها را بارها تجربه کرده ا‌ند از شما انتظار دارد به داد زندانیان سیاسی ایران برسید. و دست رژیم ایران را از تعدی به آنها کوتاه کنید این امر مقدر نمی‌‌گردد الا اینکه شما در این زمینه حساسیت لازم را به خرج داده و صدای آنها را در مجمع عمومی‌ سازمان ملل به گوش همگان برسانید . ما همچنین از همه ی ازدیخواهان و مجامع حقوق بشری می‌‌خواهیم که صدای این زندانیان مظلوم را به فریاد بایستند.
باید به خاطر داشته باشیم که رژیم ایران در محاصره ی بحرانهای خود ساخته و خیزش عمومی‌ اقشار مختلف مردم قرار دارد و زندانیان سیاسی تنها قشری هستند که در معرض انتقام مستقیم این رژیم قرار می‌‌گیرند. پس با تمام قوا باید که به حمایت از آنها برخاست .
اتحاد زندانیان سیاسی ایران

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @BAHAREAZADY   دنبال کنید

 ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد