۱۳۹۷ تیر ۲۵, دوشنبه

سلام با چشمه های زلال محبت وصمیمیت وبا شعله آزروهای قلبم تقدیم شما









سلام با چشمه های زلال محبت وصمیمیت وبا شعله آزروهای قلبم
بانسیم ورایحه گلها وترنم شبنم صبحگاهی وبالهای آفاق پوی عشق
وبا آرزوی میلاد سرفرازی ها وشکوهمندی های ایام وگذار به قله های شکوهمند







گفتم دل و دين بر سر كارت كردم
هر چيز كه داشتم نثارت كردم
گفتا: تو كه باشي كه كني يا نكني
اين من بودم كه بي قرارت كردم








حافظ :
 بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم,
 فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم.
 اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد,
 من و ساقی به هم سازيم و بنیادش




گلهای زندگی شما همیشه شکوفان ورویان
زمزمه ها ی آواز شور ، دلنشین کننده ایام تان
کهکشان شادی پیش روی شما
قله های پیروزی درمسیرتان
قلب تان سپیدوپرطپش
خدا همیشه نگهدارت
دست مولا علی باری تان
دعای من بدرقه را ه ومسیر تان
ع .ز :رزمنده ارتش آزادیبخش ملی ایران  

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید
ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  قیام سراسری#  اتحاد