۱۳۹۷ مرداد ۱۶, سه‌شنبه

اعتراضات - قیامها : درشهرهای میهن






اعتراضا ت - قیامها : درشهرهای میهن 

تهران - ‌تجمع اعتراضی غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین

غارت‌شدگان مؤسسه کاسپین و سایر مؤسسات غارتگر رژیم روز سه‌شنبه ۱۶مرداد۹۷در مقابل بانک مرکزی تجمع اعتراضی برگزار کردند. غارت‌شدگان در حالی که تراکتهایی در دست داشتند شعار می‌دادند:
ای مردم با غیرت هیهات مناالذله
ما بندگان الله غارت شدیم به والله
پولهای ما امانته کار شما خیانته
پلیس برو دزد و بگیر

اعتصاب سراسری کارگران راه‌آهن برای نوزدهمین روز متوالی

کارگران خط و ابنیه فنی راه‌آهن در شهرهای مختلف روز سه‌شنبه نوزدهمین روز اعتصاب خود را پشت سر گذاشتند. این اعتصاب از روز جمعه ۲۹تیر شروع شده است. روزهای اخیر نیز کارگران مناطق سیرجان، خراساًن، بندر ترکمن، سرخس، شاهرود، دامغان، سمنان، نیز به جمع همکاران معترض خود پیوستند.
پیش از این کارگران ایستگاه نیشابور، سبزوار، کاشمر و عطار، کارگران خطوط ابنیه راه‌آهن زنجان و مناطق ریلی هرمزگان (سیرجان)، اسلامشهر تهران، کرج، لرستان، آذربایجان، زاگرس، شاهرود، دامغان، سمنان، احمدآباد هرمزگان، نگهداری ایستگاه ابومسلم و چند ایستگاه دیگر دست به اعتراض زده بودند.
به گفته کارگران زحمتکش شرکت‌ کننده در این تجمع اعتراضی برخی عوامل کارفرمایی در نخستین روزهای اعتصاب با شناسایی برخی کارگران معترض قصد داشتند با آنان به جرم ایجاد اغتشاش و رهبری معترضان، تسویه‌حساب کنند اما با حمایت سایر کارگران موفق به انجام این کار نشدند.

شهرری: تجمع اعتراضی غارت‌شدگان پروژه مسکونی آریانا

جمعی از غارت‌شدگان پروژه مسکونی آریانا در شهر ری، صبح روز سه‌شنبه در اعتراض به تحویل ندادن منازل خریداری شده خود پس از ۷سال، در مقابل دادسرای رژیم در این شهر تجمع کردند.

جزیره خارک - تجمع کارگران فلات قاره

کارگران فلات قاره جزیره خارک در اعتراض به کم شدن۵۰۰هزار تومان از دستمزد خود اعتصاب کردند. کارگران گفتند تا رسیدن به خواسته‌هایشان به اعتصاب ادامه خواهند داد.
خارک.تجمع کارگران فلات قاره جزیره خارک ۹۷۰۵۱۶
خارک.تجمع کارگران فلات قاره جزیره خارک ۹۷۰۵۱۶

کرمانشاه - تجمع اعتراضی کارگران شهرداری

کارگران شهرداری منطقه ۲کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده، در مقابل شهرداری مرکزی رژیم در این شهر تجمع کردند.
کرمانشاه.تجمع اعتراضی کارگران شهرداری منطقه دو
کرمانشاه.تجمع اعتراضی کارگران شهرداری منطقه دو

بندر ترکمن - اعتصاب کارگران راه‌آهن و بستن مسیر قطار

کارگران راه‌آهن بندر ترکمن در اعتراض به پرداخت نشدن حدود ۵ماه حقوق عقب‌افتاده و حق بیمه اعتصاب کردند و مسیر قطار را در ایستگاه بندر ترکمن مسدود کردند.

صفهای طولانی بنزین در شهرهای مختلف

با اعتصاب کامیونداران، رژیم در تحویل سوخت در شهرهای مختلف از جمله مشهد، ساری و پاوه با مشکل مواجه شده و در پمپ‌بنزینها صفهای طولانی تشکیل شده است
نهاوند.اعتصاب رانندگان کامیون در پایانه حمل و نقل
نهاوند.اعتصاب رانندگان کامیون در پایانه حمل و نقل


مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

قیام سراسری مرداد 97 ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  سرنگونی #  اتحاد.