۱۳۹۷ آذر ۲, جمعه

تأکید رژیم ایران بر ادامه جنگ‌افروزی، دخالتهای تروریستی و برنامه موشکی



تأکید رژیم ایران بر ادامه جنگ‌افروزی، دخالتهای تروریستی و برنامه موشکی



در نمایشی پیرامون دخالت‌های حکومت آخوندی در یمن، پاسدار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه خامنه‌ای به رجزخوانی درباره جنگ‌افروزی‌های رژیم از ابتدای روی کار آمدن حکومت آخوندی پرداخت.
به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران، پاسدار سلامی در اظهاراتی راجع به «تقابل راهبردی» از ابتدای نظام آخوندی، نقش رژیم آخوندی را در شکل دادن بسیج جنایتکار رژیم اسد که وحشتناک‌ترین جنایات را با سربریدن و کشتار مردم بیگناه در سوریه مرتکب شده، مورد تأکید قرار داد و آن را شکل‌گیری ارتشی دیگر در کنار ارتش اسد توصیف کرد.
این اظهارات در حالی است که تروریسم صادراتی و دخالت‌های جنگ‌افروزانهٔ رژیم آخوندی در کشورهای منطقه، باعث شده که علاوه بر آمریکا، کشورهای اروپایی نیز به بررسی تحریم‌ها علیه این رژیم بپردازند،

سه موشک دچار نقص فنی شد! و خودکشی کرد!
همزمان، سرکرده هوا فضای سپاه پاسداران خامنه‌ای به قدرت‌نماییهای مضحک درباره برنامه موشکی رژیم پرداخت و گفت: پایگاههای آمریکایی به گوشت زیر دندان ما تبدیل شده‌اند.
وی افزود: برخی از پایگاه‌ های آمریکا در فاصله ۳۰۰تا ۴۰۰کیلومتری ما قرار دارند. برای مثال پایگاه‌های آمریکایی العُدَیبِه در قطر، پایگاه الظفر در امارات و قندهار در افغانستان. شما موشک‌های ۷۰۰کیلومتری ما را دیده‌اید که نقطه زن و بالستیک هستند..در دریای عمان.... شما حساب کنید که ناو هواپیمابر آمریکایی با ۴۰تا ۵۰جنگنده و شش هزار نیرو یک سیبل برای ما است.
پاسدار حاجی‌زاده در عین حال اعتراف کرد که در ماجرای سه عملیات موشک‌پرانی رژیم به خارج از کشور، دو موشک رژیم خودکشی کرده‌اند. وی گفت: در جریان این سه عملیات، دو موشک به‌دلیل مسائل فنی دچار مشکل شد و اقدام به خودکشی کردند.

توهمات آخوند علم‌الهدی برای جهان‌گشایی چند ساعته
خاطر نشان می‌شود، آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد نیز در تاریخ ۱۱آبان ۹۷طی یک قدرت‌نمایی مضحک گفته بود: « اگر بنا شد کار به جایی برسد که نفت ما صادر نشود ساعت پنج صبح هر روزی که اراده کنیم سه تا کشتی نفتی عربستان سعودی مصادره خواهد شد نفتش را مصادره می‌کنیم پرسنلش را اسیر می‌گیرند... بعد از مصادره این سه کشتی نفت سکو و میدان مشترک نفتی امارات و قطر توسط ایران بسته می‌شود، تنها با شلیک یک موشک از ایران کل سیستم نفتی پایگاه وفاق قطر تعطیل خواهد شد، اینها درصدد مقابله بر می‌آیند که از بالا حمله کنند به ایران، شش فرودگاه بین‌المللی دوبی، ابوظبی، شارجه، ریاض، بحرین قطر اینها همان لحظه هدف موشک قرار می‌گیرند، تمام مو اصلات هوایی و دریایی قطع می‌شود تنها در فاصله سی دقیقه تمام مسیرهای هوایی و دریایی کشورهای خلیج‌فارس در شلیک موشک ما منهدم خواهد شد و همه راهها قطع میشه.
دو پایگاه نظامی ائتلاف نظامی حاشیه خلیج‌فارس با هجوم موشکهای نقطه زن ایران به‌کلی از کار می‌افتد و قدرت نظامی شون به نصف کاهش می‌یابد، موشکهای قاهر که همراه با فناوری به انصارالله داده شده به نام سامانه یوم الاسد به‌محض دستور ایران موشکهای قاهر موجود برای تأسیسات نفتی آرامکو عربستان کافی ست و تمام این تأسیسات نفتی را از کار می‌اندازند.
...اگر بنا شد ایران تصمیم بگیرد یک قطره نفت منطقه خارج نشود به فاصله یک ساعت و نیم، نیم ساعته همه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نابود خواهند شد به فاصله یک ساعت هم دو کشور بزرگ امارات و عربستان نابود خواهند شد.
یک ساعت و نیم می‌گذره آمریکا هیچ چیز تو این مملکت ندارد هنوز به سراغ اسراییل نرفته‌ایم وای به اون روزی که دنبال اسراییل هم برویم این‌که هی می‌گویند بیاید موشکهای‌تان را جمع کنید برای این است...».

بیشتر بخوانید:



مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange