۱۳۹۷ آذر ۱۲, دوشنبه

گزیده چند تماس در همیاری با سیمای آزادی




گزیده چند تماس در همیاری با سیمای آزادی



همیاری با سیمای آزادی که از روز جمعه نهم دیماه جاری شروع شد با تماسهای انگیزاننده ایرانیان داخل و خارج میهن همراه بود. طی روزهای نخستین این همیاری یکی از مسؤلان مقاومت ایران گفت:
«الآن برای همه مردم ایران روشن شده که تنها صدای آنها صدای سیمای آزادی هست و تمام اقشار می‌دانند که این تنها رسانه است که خبرهای درست و واقعی و قابل اتکا را انعکاس می‌دهد.
رژیم نیز تلاش زیادی می‌کند تا اخبار را تحریف و اذهان را منحرف کند. ولی نمی‌تواند به هدفش برسد چون رسانه‌ای به‌نام سیمای آزادی وجود دارد که تمامی تلاشهای رژیم را افشا و خنثی می‌کند».
او به سال گذشته اشاره کرد و گفت: «در سالی که گذشت یکی از عوامل گسترش فعالیتهای کانونهای شورشی در ایران همین سیمای آزادی بوده و از خبرنگاران سیمای آزادی در داخل خاک میهن که در شرایط سرکوب فعالیت می‌کنند تشکر کرد».

بهروز پرتوی، یک هموطن ایرانی، در تماس با سیمای آزادی گفت: «یک لحظه فکر می‌کنم اگر ما سیمای آزادی را نداشتیم چگونه صدای کارگران و زلزله‌زدگان، زنان بی‌سرپرست و کارتن‌خواب‌ها به جهان می‌رسید». او اضافه کرد: «از بودنتان خوشحالیم و برای بودن شما هر کاری می‌کنیم. دستهای خستگی‌ناپذیر شما را به گرمی می‌فشارم».
هموطنان دیگری به‌نامهای علی و امین از بلژیک تماس گرفتند. علی گفت: «در سال ۲۰۱۵ از ایران خارج شده و ۳ الی ۴سال است که با تشکل‌های ایرانی هوادار مجاهدین در خارج ایران همکاری می‌کنم». او اضافه کرد: «من اطلاعات کمی از مقاومت داشتم وقتی از ایران خارج شدم دنیای جدیدی به‌رویمان باز شد. من ادامه می‌دهم و تا آخرش هم هستم. ما در تاریخمان افسانه و اسطوره زیاد داریم ولی وقتی به مجاهدین و شورای ملی مقاومت می‌رسد همه افسانه‌ها رنگ می‌بازند».
این هموطن پرشور ایرانی با شعری از فروغ فرخ‌زاد تماسش با سیمای آزادی را به پایان رساند و گفت: «نگاه کن ببین کجا رسیده‌ام به کهکشان به جاودان به بیکران» و ادامه داد:
«کهکشان مجاهدین یا همایش سالانه مقاومت ایران که چند ماه قبل اجرا شد هنوز اخبار دنیا از آن می‌گوید. بیکران هم همین کانونهای شورشی و اشرف‌نشانها هستند. جاودان هم ایران است که انشاالله ایران آزاد را خواهیم داشت».
مصطفی خادم‌الرضا هموطن دیگری است که جملاتش را این‌گونه شروع کرد: «من امروز یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام است که با خواهری از اشرف ۳ در تماس هستم. در کمتر از ۲سال با چه تلاشی این اشرف ۳ را درست کردید. دست مریزاد. اینها نشان‌هایی است که با این اشرفی‌ها می‌توان یک ایران آباد داشت. سومین بار است در گلریزان شرکت می‌کنم. احساس خوبی به من دست داده که می‌توانم با شما ارتباط داشته باشم. همین جا یادی کنیم از خانم مرضیه که می‌گفت که اشرفیها اگر ۲۴ساعت دارند ۲۰ساعت کار می‌کنند و ۴ساعت را در چرت زدن مشغول کار هستند. ما افتخار می‌کنیم که چنین اپوزیسیونی داریم».
هموطن دیگری به‌نام بهزاد بهره‌ور در تماس خود با سیمای آزادی این‌چنین گفت: «اشرف‌نشانها چه در داخل و چه در خارج دور یک شمع سوزان که همان سیمای آزادی باشد جمع شدند و دارند نورافشانی می‌کنند. باید به این مقاومت منسجم افتخار کرد که توانسته این وحدت ملی را به‌صورتی بسیار عریان به نمایش بگذارد».
در بخشی از تماسها با استودیوی سیمای آزادی یک زن سرفراز ایرانی و یک اشرف‌نشان پرشور به‌نام خانم فیروزه دشتی گفت: «در پیام آخر رهبر انقلاب آقای مسعود رجویشنیدم که فرمان آماده‌باش صادر کردند و گفتند که رژیم به انقباض بیشتر می‌رود و ما می‌دانیم که جای سرکوب و دستگیری بیشتر کانونهای شورشی وجود دارد. به این بچه‌ها می‌گویم تا آخرین لحظه هوادار سازمان هستم، حمایت از آنها را وظیفه خودم میدانم، می‌خواهم صدایشان و کمک‌کارشان باشم. من پرستار هستم و می‌خواهم وفاداری خودم را به سازمان و مسعود و مریم و کانونهای شورشی اعلام می‌کنم».
در پاسخ به خانم فیروزه دشتی مهمان برنامه سیمای آزادی تشکر کرد و گفت: «تشکر می‌کنم از همه حمایتتان و کمک شما بی‌دریغ است و کار شما در فعالیتهای کانونهای شورشی تاثیر زیادی دارد و امیدوارم کانونهای شورشی صدای شما را بشنوند».
بی‌تردید در دورانی که رژیم در چنبره تضاد ها و بحرانهای داخلی و منطقه‌ای گیر کرده هر تظاهرات و اعتراض مردمی و هر حرکت کانونهای شورشی در داخل ایران پژواک خود را در تشکل اشرف‌نشانهای قهرمان می‌بیند و می‌شنود و سپس در سیمای آزادی به چهارگوشه جهان مخابره می‌شود.

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ مقاومت   ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

پیش بسوی قیام  سراسری ، ما بر اندازیم#   شهرهای ایران   اعتصاب # تظاهرات

سرنگونی #  اتحادوهمبستگی     مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange