۱۳۹۸ آبان ۳۰, پنجشنبه

قیام سراسری ایران :خامنه‌ای و فرار به جلو بر سر دغدغه امنیت ملی




قیام سراسری ایران :خامنه‌ای و فرار به جلو بر سر دغدغه امنیت ملی

خامنه‌ای ولی فقیه پوشالی رژیم، که در اثر ضربه سنگین قیام ملت ایران، خواب راحت از چشمش ربوده شده و به عین می‌بیند که تار و پود رژیمش، در جلوی چشمانش، دارد از هم دریده می‌شود، دغدغه امنیت گرفته و با فرار به جلو، سعی بر کنترل ریزش‌های سریعی دارد که در همین یک هفته، در بدنه سیاسی و نظامی رژیمش شروع شده است. او بروشنی می‌بیند که نیروهایش از تعدادی نمایندگان مجلس، تا نیروهای نظامی و انتظامیش، استعفا داده و یا از خدمت گریخته و از رژیم فاصله می‌گیرند. وی بار دیگر امروز ۲۹آبان۹۸ برای سومین بار از شروع قیام، به صحنه آمد تا با ضرب سیلی، صورت خود را سرخ نگه دارد، تا مانع ریزش بیشتر نیروهایش شود.
خامنه‌ای در یک صحنه سازی هدف‌دار که امروز ترتیب داده بود، با تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی جلسه گذاشت و گفت: « هدف از این جلسه، تکریم از این عناصر اساسی تولیدی و اقتصادی در افکار عمومی است».
او مانند همیشه، سخنان بی‌ربط و یاوه‌های بسیاری سرهم کرد، تا نشان دهد هدف از این جلسه، توجه به مشکلات و رهنمود به قشر تولیدکننده جامعه است. ولی در انتها حرف اصلی خود را زد، که مربوط به قیام ادامه‌دار مردم در صحنه است و گفت:« ملت ایران در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی (مانند کارهایی که در این چند روز بود و کارهای مردمی نبود) دشمن را عقب زده است و به فضل الهی در جنگ اقتصادی هم دشمن را به‌طور قاطع عقب خواهد زد ».
در ششمین روز از قیام مردم بپاخواسته ایران هستیم و اینترنت برای چهارمین روز قطع است. خود مسئولین رژیم می‌گویند هر زمان شرایط عادی شود، اینترنت وصل خواهد شد. ربیعی، معاون روحانی، تاکید کرد که اینترنت، در صورت صلاحدید، استان به استان وصل خواهد شد. معنی این حرف آنست که، قیام هنوز ادامه دارد و رژیم نمی‌خواهد اخبار و تصاویر وحشی‌گریها و سرکوبش به دنیا مخابره شود. و خامنه‌ای نیز با این سخنانش می‌خواهد اینطور وانمود کند که از بحران امنیتی عبور کردیم و حالا نوبت به جنگ اقتصادی است.
از روزنامه‌‌ها و رسانه‌های امروز رژیم، بروشنی می‌توان استنباط کرد که حرف اصلی خامنه‌ای در این شرایط، همان جملاتی بود که در مورد عقب‌زدن دشمن در جنگ امنیتی گفت. زیرا همه رسانه‌های مجازی و غیر‌مجازیش، این جمله او را برجسته کرده و به آن پرداخته بودند.
در مابقی صحبت‌های او، هیچ حرف تازه و راهبردی وجود نداشت و مزخرفاتی را کلی‌گویی کرد و تنها یک نکته جدید داشت که لگدی به گور خمینی، امام راحلش زد. وی در مقابل حرف خمینی که گفته بود:« اقتصاد مال خر است» گفت: « در نظام اسلامی نقش اقتصاد بسیار مهم است».
بدنبال سخنان خامنه‌ای، روحانی نیز امروز در جلسه هیئت دولت  گفت: « مردم ایران از یک آزمون تاریخی دیگر سربلند بیرون آمدند». او هم سعی نمود فضای فعلی جامعه را آرام نشان دهد که همه چیز تحت کنترل است و از بحران اعتراضات مردمی رد شده‌اند. اما او هنوز به وزیر کشورش اجازه نمی‌دهد که اینترنت را باز کند. یعنی اینکه روباه بنفش با دروغگویی همیشگی‌اش، سعی دارد همه چیز را آرام نشان دهد تا تعادل از دست رفته‌اش را بدست آورد.
اما آنچه مهم است، اینکه رژیم پوسیده آخوندی، دارد از بالا و پائین جر می‌خورد و با ضرب سیلی هم دیگر نمی‌توانند صورت خود را سرخ نگه‌دارند.
شب گذشته در جلسه شورای عالی انقلاب  فرهنگی که در مورد گران کردن بنزین و آثار و تبعات آن صحبت می‌کردند، چنان برخوردهای تندی بین رحیم پورازغدی و روحانی پیش‌آمده که روحانی با فحش و ناسزا به ازغدی، جلسه را ترک نموده است.
پاسدار حسن عباسی  نیز در روز۲۵آبان۹۸، روحانی را زیرضرب برده و با متهم کردنش به رابطه با اسرائیل، و اشاره به کارهای مشکوک او، خواستار محاکمه او شده است.
اینها نشاندهنده بلوغ شقه واز هم پاشیدگی در رأس رژیم است که به هیچ عنوان، راه حلی برای آن ندارند و نخواهند داشت. راه حل نهایی همان است که امروزه در همه فریادهای مردم بجان آمده ایران و حتی منطقه شنیده می‌شود: مرگ بر دیکتاتور- مرگ بر اصل ولایت فقیه. و این رژیم باید گورش را گم کند.
در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha