۱۳۹۹ فروردین ۱۲, سه‌شنبه

ایران آبستن قیام سراسری - گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته با فیلم وعکس


ایران آبستن قیام سراسری - گزیده مهمترین  اخبار 24 ساعته با فیلم وعکس 

فریدون‌شهر اصفهان و فعالیت‌های شورای مردمی در مقابله با کرونا

یکی از اعضای شورای مردمی گزارشی از فریدون‌شهر اصفهان و فعالیت‌های شورای مردمی در مقابله با کرونا در منطقه و محله خودشان داد و گفت: جوانان فریدونشهر (اصفهان) چندین بار اقدام به نظافت اماکن عمومی کرده و تلاش کردند مسیرهای ورودی و خروجی شهر را ببندند، اما با کمبود امکانات و ممانعت پلیس مواجه شدند.
فریدون‌شهر اصفهان

تجمع خانواده‌های زندانیان در مقابل زندان سپیدار اهوازبنابر اخبار دریافتی از سوی هموطنان، دوشنبه شب ۱۱ فروردین بعد از شورش زندانیان زندان سپیدار اهواز که بدلیل نبود امکانات بهداشتی و شیوع ویروس کرونا در زندان شورش کرده و زندان را تحت کنترل خود درآورده بودند نیروهای سرکوبگر رژیم ضدبشری ولایت فقیه به زندان حمله کرده و تعدادی از زندانیان بیدفاع را به قتل رسانده‌اند.
تجمع خانواده‌های زندانیان در مقابل زندان سپیدار اهواز
شورش در زندان شيبان اهواز بدلیل شیوع ویروس کروناروز سه‌شنبه زندانیان زندان شیبان اهواز در اعتراض به عدم رسیدگی پزشکی و نگرانی از شیوع کرونا دست به اعتراض زدند که نیروهای امنیتی به سمت آنان گاز اشک‌آور شلیک کردند. بر اساس گزارشات زندانیان سه نفر از زندانیان این زندان به کرونا مبتلا شده‌اند اما به بیمارستان منتقل نشده و در خود زندان قرنطینه هستند.
شورش در زندان شيبان اهواز بدلیل شیوع ویروس کرونا
زندانیان زندان قزل‌حصار در معرض خطر کرونا و بدون حداقل امکانات پزشکی
در حالی که در روزهای اخیر در برخی از زندانهای کشور، زندانیان به خاطر بی عملی سران نظام ولایت فقیه در مقابله با ویروس کرونا، دست به شورش زده و از زندان فرار کرده اند اما در برخی زندانها، زندانیان کماکان در معرض خطر ابتلاء به ویروس کرونا هستند و از حداقل امکانات پزشکی و درمانی محرومند.
زندانیان زندان قزلحصار در خطر کرونا و بدون حداقل امکانات پزشکی
آخرین خبرهای ویروس کرونا در ایران و جهان
– آخوند آذرپندار امام جمعه خامنه‌ای در شهر چهاربرج از توابع شهرستان میاندوآب بر اثر کرونا مُرد.
– آخوند عبدالعلی رضایی، سرکردهٔ عقیدتی سیاسی نیروی سرکوبگر انتظامی مازندران، مُرد. رسانه‌های حکومتی از ذکر علت مرگ بر اثر کرونا در مورد مهره‌های نظام، منع شده‌اند.
آخرین خبرهای ویروس کرونا در ایران و جهان
اعتراض پرستاران آذربایجان غربی نسبت به عدم پرداخت ماه‌ها مطالبات
پرستاران آذربایجان غربی در میانه بحران مقابله با ویروس کشنده کرونا به عدم پرداخت ماه‌ها مطالبات و حقوق معوقه و تبلیغات دروغین ریاست دانشگاه علوم پزشکی این استان اعتراض دارند.
اعتراض پرستاران آذربایجان غربی نسبت به عدم پرداخت ماه‌ها مطالبات
آمریکا ۴ محدودیت بر ایران را به مدت ۶۰روز دیگر تمدید می‌کندوزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا ۴ محدودیت بر هسته‌ای رژیم ایران را به مدت ۶۰ روز دیگر تمدید می‌کند.
آمریکا ۴ محدودیت بر ایران
وضعیت شیوع مجدد ویروس کرونا در رشت
بنا به اطلاعات واصله از اهالی شهر رشت در خصوص وضعیت شیوع مجدد ویروس کرونا در رشت، حکایت از این دارد که مجددا تعداد بیماران کرونایی در این شهر رو به افزایش گذاشته و افراد زیادی به بیمارستانها مراجعه میکنند.
وضعیت شیوع مجدد ویروس کرونا در رشت
اعتراض زندانیان در زندان‌ تبریز
زندانیان بندهای ۱۲و۱۵ زندان تبریز در شامگاه دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ۹۹ دست به اعتراض زدند. ساعت ۹ شب دوشنبه ۱۱ فروردین ماه، زندانیان بند های ۱۲ و ۱۵ زندان تبریز در واکنش به خبر تحریک‌آمیز ۲۰.۳۰ تلویزیون رژیم ایران مبنی بر اینکه به جز زندانیان پرخطر همه به مرخصی رفته‌اند، کلیه زندانیان زندان تبریز یک صدا فریاد می‌زنند «ما بی‌خطریم و در زندانیم.» زندانیان شعار «بیشرف بیشرف» سر دادند.
اعتراض زندانیان در زندان‌ تبریز
گزیده اخبار سه‌شنبه ۱۲ فروردین ماه ۹۹آخرین خبرهای کرونا در ایران و جهان
– سازمان مجاهدین خلق، سه‌شنبه ۱۲فروردین ۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان ویروس کرونا در ۲۳۷شهر کشور بیش از ۱۴هزار و ۷۰۰نفر اعلام کرد.
– تعداد قربانیان در اصفهان به ۱۵۰۰نفر، در ایلام به ۱۳۵نفر، در تهران به ۱۹۰۰نفر، در خراسان رضوی به ۱۱۲۰نفر، در خوزستان به ۶۳۵نفر، در زنجان به ۲۸۰نفر، در فارس به ۲۴۰نفر، در کردستان به ۲۴۰نفر، در کرمان به ۱۸۰نفر، در کرمانشاه به ۴۰۰نفر، در گلستان به ۷۰۵نفر در مازندران به ۱۰۶۰نفر، در مرکزی به ۲۳۰نفر و در همدان به ۳۰۰نفر رسیده است که آمار سایر استانها به آن اضافه می‌شود.
– دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد تا ظهر دوازدهم فروردین تعداد بیماران بستری در بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه در سیستان و بلوچستان ۱۲۵۸نفر بوده‌اند که ۹۹نفر جان خود را از دست دادند.
– دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مبتلا شدن هفت کودک زیر ۱۰سال به کرونا خبر داد.
– خانم مریم رجوی گفت؛ رژیم آخوندها هیچ مانع و ممنوعیتی در خرید و وارد کردن دارو و تجهیزات پزشکی ندارد اما به جای این‌که نگران جان مردم باشد نگران تحریم جیب خودش است. مقاومت ایران از سال‌ها پیش اعلام کرده است که غذا و دارو و حقوق پرداخت نشده پرستاران و کارگران و معلمان بایستی تحت کنترل سازمان ملل تأمین شود چرا که خامنه‌ای پولها را در چارچوب صدور تروریسم و ارتجاع به عراق و سوریه و یمن و لبنان سرازیر می‌کند و قبل از همه، جیب پاسداران نظام را پر می‌کند.
– شمار مبتلایان کرونا در آلبانی به ۲۴۳ نفر و فوت شدگان به ۱۳ نفر رسید.
– در شبانه روز گذشته ۴۹۹ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه جان باختند

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran