۱۳۹۹ فروردین ۱۲, سه‌شنبه

ایران آبستن قیام سراسری : شوراهای مردمی رمز پیروزی



ایران آبستن قیام سراسری : شوراهای مردمی رمز پیروزی
هر روز و هر ساعت که می‌گذرد، بر ابعاد فاجعه در ایران افزوده می‌شود. بخاطر بی‌کفایتی و پنهانکاری‌های جنایتکارانه آخوندهای حاکم، آمار جان‌باختگان در اثر کرونا در کشور ما نسبت به جمعیت، بیش از همه کشورهاست. علاوه بر کشتار مهلک کرونا درکشور، ۱۹ استان کشور نیز گرفتار سیل و از دست رفتن زندگی بسیاری از هموطنان شده است. کشوربدون دولت و بدون مجلس است. امور اجرایی ومدیریتی کشور بدست مشتی پاسدار و بسیجی افتاده که تنها دغدغه‌شان، چپاول و اختناق بیشتر برای حفظ نظام است. در چنین شرایط دردناکی که ملت بدون صاحب است و مشتی دزد و جانی بر مملکت حکومت می‌کنند، تشکیل شوراهای مردمی رمز پیروزی برای عبور سرفرازانه از این مصیبت و فاجعه ملی است.
هرچند که دیکتاتوری حاکم آخوندی، در طول سالیان گذشته سعی نموده تا بر همه ارکان زندگی مردم حاکم شده و همه چیز را در کنترل خودش بگیرد. هرچند که رژیم با تشکیل بیش از ۷۵نوع گشت و نیروی سرکوب، تلاش نموده تور اختناقش را در همه عرصه‌ها بگستراند. اما به هیچ وجه نتوانسته که با زور و قهر، اراده ملی و مردمی را بشکند. هر چند آخوندهای تبهکار و ضد بشر، با انواع ترفندها و حیله‌ها سعی کرده‌اند تا مشروعیت خودشان را به مردم تحمیل نمایند. و همه گونه تلاش نموده‌اند تا شعله‌‌های امید را، در دل و ذهن مردم خاموش کنند، اما حماسه‌های شگفتی‌ساز مردم درهمین یک‌‌ماه گذشته، نشان داد که راه مردم، از راه حکومت جداست. مردم با همبستگی و اتحاد خود، و با تشکیل شوراهای مردمی، توانسته‌اند راه عبور از این بحران را پیدا نموده و چرخهای امید را بحرکت درآورند.
با علنی شدن شیوع کرونا در کشور در ابتدای اسفند۹۸، اولین موضوعی که برای مردم روشن شد، این بود که همه فهمیدند رژیم بخاطر منافع حقیر انتخاباتیش، ورود ویروس کرونا به کشور را دیر اطلاع داده و با کوچک جلوه دادن آن، سعی بر پنهانکاری بیشتر دارد. اما دو هفته نگذشت که معلوم گردید این ویروس با سرعتی شگفت‌آور در کشور شیوع پیدا کرده و مردم تمام استانها را آلوده نموده است. انتظار طبیعی مردم این بود که وقتی ابعاد فاجعه روشن شده، دولت همه تلاش خود را بنماید تا افراد کمتری به این ویروس مبتلا شوند. شهر قم که مرکز شیوع ویروس بوده قرنطینه شود. الزامات پزشکی و درمانی عام، مانند ماسک و ژل و مواد ضد‌عفونی کننده دراختیار مردم قرار گیرد. دولت بخاطر در خانه ماندن مردم به آنها رسیدگی کند و غیره…
اما آنچه در این فاصله زمانی از طرف دولت و عوامل حکومتی مشاهده شد، اینکه آخوندهای حاکم، اول بفکر آن بودند تا آخوندها و طلبه‌ها را از قم به شهرهای دیگر منتقل کنند، تمام مواد بهداشتی را سپاه دراختیار خود گرفت. تمام کمک‌هایی که از طرف کشورهای دیگر به مردم ایران شد، سپاه در اختیار گرفت. یا به مزدورانش در عراق و سوریه فرستاد و یا به قیمت‌های گزاف به مردم فروخت.
در حالیکه پزشکان و پرستاران شریف میهنمان، با حداقل امکانات به مداوای بیماران پرداخته بودند، رژیم لباسها و ماسکهای بهداشتی را به آنان نداد و موجب ابتلای بسیاری از کادرهای درمانی شدند که متاسفانه تعداد زیادی از آنها، در این شرایط مهم جان باختند. اما رژیم لباسها و الزامات بهداشتی را به تن اوباش بسیجی خود نمود تا در شهرها مانور اقتدار دهند.
اینجا بود که نیروی واقعی مردم به صحنه شتافت. نیروهای مردمی با چرخ‌خیاطی‌های خانگی خود شروع به دوختن ماسک کردند تا به پرستاران و پزشکان برسانند. جوانان شهرها با پول اندک خود مواد ضد عفونی کننده خریده و شروع به ضد عفونی معابر و سطوح شهر کردند. مادران و زنان غیرتمندمان در خانه‌هایشان شروع به پختن نان و شیرینی کردند تا به خانواده‌های محروم برسانند. کسانی که توان مالی داشتند شروع به تهیه مواد غذایی و بسته‌بندی آنها کردند تا به خانواده‌هایی که نیازمندند برسانند. و صدها اقدام انسان دوستانه دیگر که نشاندهنده نیروی عظیم ملی است.
این نیروی عظیم ملی، در بسیاری از شهرها، با تشکیل شوراهای مردمی وکمک به یکدیگر، تا کنون توانسته‌اند مرحمی بر زخمهایی باشند که در این وانفسای فاجعه، برتن و روح ملت ما حادث شده. بی‌شک که دولت چپاولگر و غارتگر آخوندی، هیچ کاری برای رسیدگی و رفاه مردم نخواهد کرد و برعکس، هرچه بتواند در این شرایط نیز، سعی می‌کند بیشتر و بیشتر جیب مردم را خالی کند تا کمبود خزانه خالیش را ترمیم نماید.
تجربه انقلابهای دیگر جهان نشان داده است که نیروی ملتها، قوی‌ترین و بالاترین نیرویی است که هیچ دیکتاتوری قادر به درهم شکستن آن نیست. نیروهای نهفته در تک‌تک مردمان هر کشوری، از هر ارتش کلاسیک و هر قدرتی قوی‌تر است. اما این نیروی لایزال مردمی، باید در ظرف مناسب خودش بارز شود. در کشور آخوند‌زده ما که رژیم، هرگونه تشکل صنفی و مدنی را تاب نمی‌آورد، هیچ‌گونه حزب و جریانی را اجازه فعالیت نمی‌دهد، هیچ سندیکایی را به رسمیت نمی‌شناسد، هیچ تشکل دانشجویی و کارگری را برسمیت نمی‌شناسد و شدیدا سرکوب می‌نماید، باید که قالبهای نوین را دریافت. باید که هرچه سرکوب و دجالیت رژیم بیشتر عمل می‌کند، نیروی مردمی هم ظرف مناسب حرکت خودش را ایجاد کرده و در آن مسیر حرکت نماید.
با چنین وضعیتی است که نقش شوراهای مردمی در این شرایط بارز می‌شود، در چنین شرایطی است که می‌توان علی‌رغم همه ممنوعیتها و وجود همه ارگانهای سرکوب، راهی به جلو باز نموده و طلسم سرکوب را شکست. با چنین تلاشهایی است که می‌توان به قدرت ممتازه مردم، شکل مادی بخشید و آنرا در مسیر پس زدن همه موانع رژیم ساخته به جلو راند. در یک کلام، شوراهای مردمی، رمز پیروزی ما و عبور سرفرازانه از این شرایط و عبور از رژیم خودکامه آخوندیست.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran