۱۳۹۹ فروردین ۱۰, یکشنبه

ایران فاجعه کرونا - گزارش یک سرباز :شیوع ویروس کرونا در پادگان پرندک تهران





ایران فاجعه کرونا - گزارش یک سرباز :شیوع ویروس کرونا در پادگان پرندک تهران

یکی از سربازان پادگان پرندک تهران، وضعیت شهر و همچنین وضعیت این پادگان بعد از شیوع ویروس کرونا را توضیح داد. وی گفت: «وضعیت پادگان‌ها افتضاح است. فقط ۴۰۰نفر از سربازان این پادگان در بیمارستان بستری هستند و بیشتر آنها فوت کردند.
دلیل شیوع کرونا از قم به تهران از پادگان‌ها پیدا شد، چون سربازانی که اهل قم هستند، در این پادگان زیاد است و اکثرا کرونا داشتند.
پادگانی که ۱۰۰۰نفر از همه شهرها میان چرا هنوز هیچ اقدامی نمیکنن؟
الان من خودم یک ماسک خریدم۳۰ تومان و این را  هر دو ساعت یک بار مجبورم بشورم تا دوباره بزنم. رژیم فقط آمار الکی میدهد من اینجور که آمار در آوردم هر ۵ دقیقه تو ایران یک نفر بخاطر کرونا میمیرد.
دقیقا بخاطر اینکه مردم اگر بروند بیرون خبرها دستشون میاد و فیلم و عکس به شبکه‌های خارجی میفرستند و  بخاطر این که رژیم می‌ترسد، مثل  قضیه گرونی بنزین بشه.
لعنت به‌شون مردم را  دسته دسته دارن به کشتن میدهند، شاید یکی از این ماسک‌ها میتوانست جون یک نفر را نجات بدهد».
پادگان پرندک تهران در جاده اتوبان تهران، ساوه، رباط‌کریم، میدان سرلشگر آب‌شناسان  به سمت لشگر ۲۳ پادگان ولیعصر قرار دارد. پادگان پرندک تهران بین دو شهرستان رباط کریم و شهریار واقع شده است

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran