۱۳۹۹ فروردین ۱۰, یکشنبه

تروریسم رژیم ایران - نیویورک تایمز پنتاگون در صدد نابودی کتائب حزب‌الله وابسته به رژیم ایران است


تروریسم رژیم ایران - نیویورک تایمز پنتاگون در صدد نابودی کتائب حزب‌الله وابسته به رژیم ایران است


نیویورک تایمز پنتاگون در صدد نابودی کتائب حزب‌الله وابسته به رژیم ایران است
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت؛ وزارت دفاع آمریکا طی بخشنامه‌ای از سربازان مستقر در عراق خواسته آماده عملیات علیه شبه‌نظامیان کتائب حزب‌الله شوند.
همچنین نیویورک تایمز از دستور پنتاگون برای آمادگی عملیاتی نیروهای آمریکایی علیه گردان‌های کتاب حزب‌الله و حشدالشعبی در عراق خبر می‌دهد.
این روزنامه امریکایی می‌نویسد ژنرال رابرت وایت، فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در عراق نسبت به این طرح هشدار داده و خطراتی همچون ورود به جنگ تمام عیار با رژیم ایران را گوشزد کرده است.
نیویورک تایمز
از سوی دیگر؛ وزیر خارجه آمریکا گفت؛ رژیم ایران به بهانه مقابله با کرونا به دنبال لغو تحریم و پول نقد است.
پمپئو طی اظهاراتی گفت:‌ رژیم ایران به بهانه مقابله با شیوع کرونا به دنبال لغو تحریم‌ها و دریافت پول نقد برای رهبران رژیم است.
وی روز شنبه با بازنشر ویدئوی اظهارات آخوند حسن روحانی در توئیتر خود نوشت: «افشاگری تکان‌دهنده توسط حسن روحانی رئیس جمهوری ایران نشان می‌دهد تلاش هماهنگ رژیم ایران برای لغو تحریم‌های آمریکا برای مبارزه با همه‌گیری [کرونا] نیست بلکه بخاطر پول نقد برای رهبران رژیم است».
امریکا ازچند هفته پیش به ایران پیشنهاد کمک داد اما مقامات ایرانی این پیشنهاد را رد کردند.
گفتنی است که؛ آخوند روحانی در ادامه دروغهای روزانه خود مدعی شد در مقابله با کرونا «یک آرامش خوب، در نظام سلامت و کادر درمانی» حاکم است و در عین حال در یک تناقض‌گویی با دعاوی قبلی‌اش گفت: «این یک ویروسی هست حالا ممکن است یک سال دیگر باشد ۲سال دیگر باشد».
پمپئو وزیر خارجه نیز گفت: تلاش هماهنگ رژیم ایران برای لغو تحریم نه برای جنگ با پاندمی بلکه برای تهیه پول نقد برای سران این رژیم است.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran