۱۳۹۹ اردیبهشت ۶, شنبه

خطای استراتژیک مهلک خامنه‌ای چیست؟ ، گفتگو با علیرضا معدنچی+ کلیپ



خطای استراتژیک مهلک خامنه‌ای چیست؟ ، گفتگو با علیرضا معدنچی



خطای استراتژیک مهلک خامنه‌ای چیست ، ..از روز شنبه ۳۰فروردین، طرح بازگشایی ادارات و مشاغل و پایان رسمی قرنطینه خانگی در تهران به اجرا گذاشته شد… این طرح واکنشهایی را در  جامعه و حتی در درون رژیم به دنبال داشته. است . هدف رژیم از اجرای این طرح چیست؟ و چرا رژیم این «گزینه» را انتخاب کرده است؟ این طرح، چه پیامدهایی برای مردم به همراه داشته و دارد؟.. آقای علیرضا معدنچی، تحلیلگر سیاسی درگفتگویی باتلویزیون ایران آزاد به این سئوالات پاسخ داده است .
علیرضا معدنچی: این بیان همان چیزی است که قبلا روزنامه های رژیم اسمش را گذاشته بودند دوگانه نان و جان یعنی اگر که مردم نان میخواهند باید ریسک جان خودشان را بپذیرند البته این تعبیر درستی نیست تعبیردرستر را بعضی دیگر از روزنامه های رژیم گفته بودند دوگانه جان و امنیت است یعنی جان مردم در برابر امنیت نظام یعنی یا باید مردم را اینها قرنطینه میکردند وهزینه اش را می پرداختند و جان مردم را به این ترتیب حفظ میکردند که نخواستند اینکار را بکنند یا بایستی امنیت خودشان را اصل میگرفتند و همواره رژیم در این دوگانه ای هر وقت مطرح بوده پیوسته امنیت خودش را یک گرفته و آن یکی را اصلا به فراموشی سپرده، در زمان جنگ هم همینطور با آن همه تلفات و خساراتی که جنگ ضد میهنی داشت و از سال دوم به بعد عراق دیگر آماده شده بود و از تمام سرزمینهای ایران خارج شده بود و حتی برای پرداخت غرامت آماده شده بود اما خوب خمینی سوداهای دیگری در سر داشت، بقای خودش را درادامه جنگ جستجو میکرد برای اینکه نمی توانست به الزامات و مطالبات مردم جواب بدهد بنابراین بیش از ۶ سال جنگ ضد میهنی را بدون هیچ عذر و بهانه ای ادامه داد و میگفت که تا آخرین حشت خانه در تهران ما ایستاده ایم . الان هم رژیم نخواسته برخلاف همه دنیا برخلاف همه کشورهای دنیا هزینه زندگی مردم را بمدت یک ماه حالا کمتر یا بیشتر بپردازد کاری که همه کشورها کردند .خوب مردم را اینطوری فرستاد به در واقع کوره آدم سوزی کرونا، به قربانگاه کرونا و دلیلش چه بود چون مردم نیازمند هستند ما نمیتوانیم مثل کشورهای دیگر قرنطینه را اعمال کنیم چون توانش را نداریم .درصورتیکه خامنه‌ای بایستی سر کیسه را شل میکرد از آن ۲۰۰ملیارد ثروتی که از مردم ایران به یغما برده آنها را آزاد میکرد برای همین تامین زندگی مردم این چیزی است که بعد از اینکه رهبر مقاومت ایران مطرح کرد الان خود باندهای حکومتی همین را میگویند، که چرا نباید ثروتی که در اختیار بنیاد مستضعفان، بنیاد اجرایی فرمان خمینی ملعون نمیدوانم بنیاد امداد خمینی، آستان قدس هم نیست آستان حضرت معصومه آستان حضرت عبدالعظیم چرا اینها را آزاد نمیکنید بخوبی قادر بودند که اینها هزینه را بپردازند هزینه قرنطینه را در همین روزها ماشاهد بودیم که چه اختلاسها و دزدیهای کلانی توسط دیوان محاسبات اداری که وابسته به مجلس هست از دزدیهای دولت روحانی ازحقوقهای نجومی ده هزار ملیارد تومانی و از گم شدن ۴.۸ ملیارد دلار که با ارز ۴۲۰۰ تومانی معروف به ارزجهانگیری اعلام شد .
در همین قضایا آزاد شدن ترددات روحانی منت میگذاشت که به خاطراینکه متروها واتوبوسها شلوغ نشود وکرونا شیوع پیدا نکند ما گفتیم که مردم ماشینهای شخصی اشان را بیاورند تو کار، که حاصلش ترافیک سنگینی که ما طی دو روز گذشته در تهران شاهدش بودیم به خاطر حفظ جان و سلامت مردم نبود اگر همچین دغدغه ای را میداشت که از اول که همین قرنطینه نیم بند را لغو نمیکرد از اول که پای این فاصله گذاری به اصطلاح هوشمند نمی رفت دردش این بود که خودروهای شخصی بیایند در خیابان بنزین مصرف بکنند که بقول خودشان آن ۴۸ملیون لیتر بنزین اضافی بفروش نرفته به فروش برسد و یک پولی از اینجهت دست رژیم بیاید ببیند بنابراین اصلا مساله همینطور که این میگوید کرونا یک بیماری است ،اما بیکاری یک خطر است . اولا که باید پرسیدکه شرم برشما ننگ برشما لعنت برشما که ملت ایران را دچار چنان فقری کردید که اگر که قادرنیستند که یکهفته درخانه بمانند و ناچار هستند برای اینکه از گرسنگی نمیرند. ناچارند بیایند برای اینکه یک لقمه نان بخور و نمیر بدست بیاورند .

پرسش:‌ اشتباه محاسبه رژیم چیست؟ و این طرح، چه پیامدهایی برای «رژیم» خواهد داشت؟

کلیپ کنفرانس

خطای استراتژیک مهلک خامنه‌ای چیست؟ ، گفتگو با علیرضا معدنچی


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران