۱۳۹۹ اردیبهشت ۸, دوشنبه

سندی انکار ناپذیر از افشای پنهانکاری ودروغ ولاپوشانی در باره شیوع کرونا در نظام ولایت فقیه

                                 حسن عادلی رئیس سابق نظام پژشکی قم که بدلیل برملاکردن تاریخ  شیوع کرونا  مجبور به استعفا شد

منبع : شفقنای رژیم

لینک مطلب  

تاریخ انتشار مطلب 19 فروردین 1399

بعدا از این مصاحبه حسن عادلی رئیس نظام پزشکی رژیم در قم در باره تشخیص شیوع کرونا د رایران وقم بدستور ولی فقیه واز طریق اطلاعات سپاه پاسداران به اوفشار وارد شد که استعفا دهد تا رژیم بتواند وانمود کند که زمان  انتخابات قلابی اش ویروس کرونا در ایران وجودنداشته « این یکی از صدها سندانکار ناپذیر لاپوشانی وپنهانکاری رژیم درباره کرونا است »

شفقنا- رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: همه کشور باید ممنون پزشکان قمی باشند که به این بیماری فکر کردند و تشخیص آن را مطرح کردند.
به گزارش شفقنا، سید حسن عادلی در اظهارات ویدئویی که در شبکه های اجتماعی قم منتشر شد، آورده است: ما موارد مشکوک را آزمایش کردیم و به تشخیص رسیدیم و در صورتی که استانهای دیگر نیز بر خلاف پروتکل های وزارت بهداشت، از موردهای مشکوک آزمایش می گرفتند، یقینا به عفونت کروناویروس می رسیدند.
او اضافه کرد: در ۳۰ بهمن ماه سال گذشته«۱۳۹۸» بیمارانی بودند که در بخش «آی سی یو» یکی از بیمارستانهای قم فوت کردند و تشخیص ما این بود که احتمال کرونا باید بررسی شود و برای این تشخیص نیز اصرار کردیم.
رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم ادامه داد: هفته قبل از ۳۰ بهمن ماه نیز مورد مشکوک به کرونا را معرفی کرده بودیم و تشخیص کرونا را به آن احتمال داده بودیم که به دلیل دستورالعمل های های موجود وزارت بهداشت به مرحله چک و بررسی نرسید.
او تاکید کرد: نتیجه اصرار بر آزمایش این شد که اولین مورد مثبت کرونا در قم مشخص شد و این به این معنی نیست که اولین مورد بیماری در قم بوده است، همه کشور باید ممنون پزشکان قمی باشند که به این بیماری فکر کردند و تشخیص آن را مطرح کردند و با اثبات آن، حساسیت های لازم را نسبت به شیوع آن به وجود آوردند.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران