۱۳۹۹ فروردین ۱۷, یکشنبه

بدترین فاجعه کرونا در ایران- نت اویسن- نروژ





بدترین فاجعه کرونا در ایران- نت اویسن- نروژ


ویروس کرونا در مدت کوتاهی‌ به یک مشکل برای تمامی‌ جهان تبدیل شده است. ایران یکی‌ از آسیب پذیرترین کشورهاست. آمار رسمی‌، قربانیان کرونا در ایران تا روز شنبه ۲۸ مارس را ۲۵۱۷ نفر اعلام می‌کند. شواهد زیادی دال بر این است که آمار واقعی بسیار بالاتر است. روزنامه و.گ. ۲۴ مارس مینویسد آقای ریک برنان از سازمان بهداشت جهانی‌ پس از بازدید از ایران گفت که " آمار رسمی‌ در ایران احتمالا فقط یک پنجم واقعیت را نشان میدهد". این نشان میدهد که تعداد واقعی‌ قربانیان تا شنبه ۲۸ مارس میتواند ۱۲،۵۰۰ نفر باشد. این با آمار شورای ملی‌ مقاومت که شبکه گسترده‌ای در ایران دارد مطابقت دارد.شورای ملی‌ مقاومت ایران همان اپوزیسیونی است که برنامه سلاح اتمی‌ مخفی‌ رژیم ایران را در آگوست ۲۰۰۲ افشا کرد.
در این صورت ایران آن کشوری است که با شدیدترین فاجعه کرونا مواجه بوده است. چرا؟ روزنامه وال ستریت ژورنال در روز ۲۵ مارس مینویسد که " ماهان ایر متعلق به سپاه پاسداران از روز ۴ تا ۲۳ فوریه حداقل ۵۵ پرواز به چین داشته است". به علاوه صدها طلبه چینی‌ در شهر مذهبی‌ قوم، جایی‌ که فاجعه کرونا شروع شد تحصیل میکنند. رژیم حاکم حاضر به قرنطینه کردن شهر قوم نشد. همچنان که حاضر نشد نمایش ۲۲ بهمن یا انتخابات مجلس را علیرغم هشدار‌های مربوط به شیوع کرونا به تعویق بیندازد.
ولی‌ فقیه نظام معتقد است که دعا از شیوع ویروس پیشگیری می‌کند. رئیس جمهور نظام روحانی معتقد است که قرنطینه متعلق به دوران قرون وسطا است. او در یک جلسه کرونا میگوید کر " ما قرنطینه نداریم. اینکه گفته شده که در تهران یا دیگر شهرها، بعضی‌ فروشگاه‌ها یا شغل‌ها قرنطینه شده، اینها شایعه می‌باشد". هریرچی، معاون وزیر بهداشت رژیم به شبکه ۲ حکومتی میگوید که " قرنطینه که در چین انجام شد،اینکه از عبور و خروج مردم ممانعت شود، دولت و نیروهای نظامی غذا را دم در خانه‌ها بگذارند..... این مسئولیت ما نیست".
همزمان رژیم ایران صدها میلیارد در زمینه سلاح اتمی‌، تروریسم و جنگ افروزی هزینه می‌کند. رهبر حزبالله، حسن نصراله به تازگی در یک کلیپپ ویدئویی میگوید که " جمهوری اسلامی ایران، همه چیز ما را از دارو تا موشک تامین می‌کند. آنها به حزب الله و دیگر گروه‌ها کمک میکنند، آنها در لبنان، سوریه، عراق، یمن و بحرین کمک میکنند".
به موجب همین سیاست است که ۸۰% مردم کشور ثروتمند ایران در زیر خط فقر زندگی‌ میکنند و رژیم حاکم سلامت مردم را در حوزه مسئولیت خود نمیداند. خشم و سر خوردگی مردم ایران رژیم حاکم را از اعتراضات احتمالی‌ میترساند. به جای قرنطینه و تامین مالی‌ مردمی که منابع مالی خود را از دست داده ا‌ند، رژیم ایران مقررات ویژه که در عمل یک حکومت نظامی است را بر می‌‌گزیند. اجرای آن نیز به عهده سپاه پاسداران است که تا به حال ۱۲۰ هزار زندانی سیاسی را اعدام کرده است.
رژیم ایران در بحبوحه بحران کرونا پزشکان بدون مرز را اخراج کرده و به کمک‌های پزشکی‌ آمریکا پاسخ منفی‌ میدهد. همزمان گروه‌های لابی خود را بسیج نموده تا با سؤ استفاده از بحران کرونا در ایران جهت رفع تحریم‌ها گام بر دارند. در صورتی‌ که دارو و غذا شامل تحریمها نمی‌شود. رژیم آخوندی راه حل را همچون همیشه در سرکوب و تبلیغات سؤ میبیند.
اپوزیسیون دمکراتیک شورای ملی‌ مقاومت و اکثریت مردم ایران اما، ترور، جنگ و اسلام افراطی نمیخواهند. آنها یک تغییر دمکراتیک میخوانند. ۱۵۰۰ جوان ایرانی‌ در اعتراضات آبان ماه جان خود را هدیه کردند تا همین پیام را به گوش جهانیان برسانند. نروژ میتواند از طریق حمایت از مردم ایران و اپوزیسیون دمکراتیک آنان یاری برساند.




پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran