۱۳۹۹ اردیبهشت ۶, شنبه

پرتاب ماهواره نور خامنه‌ای ، نعل وارو برای ساخت بمب هسته‌ای




پرتاب ماهواره نور خامنه‌ای ، نعل وارو برای ساخت بمب هسته‌ای
سپاه پاسداران رژیم ایران روز گذشته اعلام نمود: «‌‌ماهواره نور، به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه) از ماهواره‌بر ۲‌مرحله‌ای قاصد، از کویر مرکزی ایران، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵‌کیلومتری زمین قرار گرفت». هرچند که این خبر توسط رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران اعلام شده است و هنوز منابع رسمی مستقل آنرا تائید نکرده‌اند و سوالاتی مبنی بر شیوه اعلام خبر و نمایش فیلمهای مربوط به آن وجود دارد. اما بر فرض صحت خبر، سوال اصلی اینجاست، در این شرایط که مردم ایران بطور گسترده درگیر فاجعه کرونا هستند و بالاترین اولویت حاکمان کشور، باید نجات کشور از این بیماری و کمک به مردم فقیر و بیکار در این شرایط باشد، چرا خامنه‌ای با آنکه دست کمک برای گرفتن وامهای چند میلیاردی، بسوی صندوق بین‌المللی پول دراز کرده است، چنین سرمایه هنگفتی را در صنایع نظامیش خرج می‌کند و ماهواره به هوا می‌فرستد؟ آیا چنین تلاشهایی برای کسب موشکهای بالستیک هسته‌ای نیست؟
پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه  آخوندی، دست‌خطی را منتشر کرده است که در ساعت ۹‌صبح روز۳/۲/۹۹ امضا شده است. او در یک جمله، استراتژی رژیم آخوندی و هدف از چنین تلاشهای نظامی را اینچنین برجسته کرده و نوشته است: «‌پس از پرتاب موفق ماهواره نور توسط سپاه، این اتفاق آغاز شکل‌گیری یک قدرت جهانی است». وی در ادامه نامه‌اش آورده است: «برادران عزیزم، راه گشوده شد، متوقف نشوید، به پیش بروید». در همین نامه کوتاه پاسدار سلامی، می‌توان بروشنی هدف و استراتژی خامنه‌ای و کلیت رژیم آخوندی را دریافت. در چنین شرایطی که کل دنیا، درگیر ویروس کروناست و برای درمان آن تلاش می‌کنند، خامنه‌ای اولویت دیگری دارد و برای تشکیل یک امپراتوری جهانی در تلاش است و برای رسیدن به این منظور، راه‌گشایی خود را در شلیک موشکهای با برد‌بلند می‌بیند.
هدف رژیم برای تولید بمب هسته‌ای، امری افشا شده و غیر قابل کتمان است. هرچند که رژیم آخوندی از سال‌۱۳۶۸ بعد از اتمام جنگ تحمیلی با عراق، با عزمی جزم و هزینه‌های میلیاردی از جیب ملت ایران، تکنولوژی ساخت بمب هسته‌ای خود را استارت زد و با پنهان‌کاری بسیار و زد و بندهای مماشات‌گران توانست تلاشهای هسته‌ای خود را برای ۱۸سال مخفی نگه دارد. اما مقاومت ایران، در سلسله افشاگریهای خود که از سال‌۱۳۸۱ شروع کرد، توانست پرده از پنهانکاری‌های رژیم در این زمینه بردارد و موضوع هسته‌ای ایران را بروی میز شورای امنیت سازمان ملل متحد ببرد.
سناتور مارک روبیو، در جمله‌ای کوتاه، ویژگیها و عملکردهای آخوندهای حاکم بر ایران را نشان می‌دهد. وی خطاب به دولتمردان آمریکایی می‌گوید: «‌ملاها ثابت کرده‌اند که آنها برای ارضای اعتیاد اتمی خود، حاضر به دروغگوئی، تقلب و دزدی هستند».
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران