۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

ایرا آبستن قیام وسرنگونی : اعلام شهرهای سفید با کشتار مردم توسط روحانی ادامه دارد





ایرا آبستن قیام وسرنگونی : اعلام شهرهای سفید با کشتار مردم توسط روحانی ادامه دارد


روحانی در طرح جنایتکارانه جدیدی بنام طبقه‌بندی شهرهای آلوده به ویروس کرونا، مردم بیشتری را در معرض آلودگی به این ویروس قرار داده و بطور عامدانه و آگاهانه، شهرها و استانهای کشور را به قتل‌گاه‌های خاموشی تبدیل می‌نماید. روحانی و خامنه‌ای که غم نان و جان مردم را ندارند و در این شرایط کرونایی باید همه اولویت‌هایشان، کنترل بیماری و درمان مردم باشد، به بمب سازی پنهانی و موشک‌پرانی‌های دروغین برای ارسال ماهواره روی آورده‌اند. یعنی بجای اینکه بودجه اینکارها را خرج معیشت و درمان مردم نمایند، در فکر حفظ بقای نظام منحوس آخوندی هستند و قصد دارند هرچه زودتر، به موشکهایی مجهز به کلاهک هسته‌ای مسلح شوند.
بالاترین درسی که قیام بنزینی آبان ۹۸به حاکمان آخوندی داد، این بود که حواسشان جمع باشد و تصمیمی برعلیه منافع مردم نگیرند، که با قیام‌های آتشینی مواجه خواهند شد و خشم مردمی، همه ارکان حکومتشان را خواهد لرزاند.
حاکمیت آخوندی که بعد از قیام آبان۹۸، تمام اقداماتش‌ فقط حول محور امنیت نظام بود، با ورود کرونا به کشور، این موضوع نه تنها برایش کمرنگ نشد که حتی بیشتر از قبل نیز گردید. خامنه‌ای و روحانی سعی می‌نمایند که از کرونا برای خودشان یک فرصت ساخته و آنرا نعمتی برای فرار از خشم فروخورده مردم می‌دانند.
با گران کردن یکباره قیمت بنزین در سراسر کشور، نتیجه این بود که به باروت خشم و انزجار مردم نسبت به این حاکمیت، شعله‌ای کشیده شد و یکباره، همه شهرهای کشور سر به شورش برداشتند. روحانی که برای کسری بودجه۹۹ قصد گرفتن مالیاتهای زیاد بطور مستقیم و غیرمستقیم دارد، مدتهاست که قصد دارد قیمت نان را گران کند. اما ترس از قیام و شورش همگانی، او را واداشته که با در پیش گرفتن سیاست پلکانی، و حرکت با چراغ خاموش، از این وادی خطرناک عبور کند.
دولت روحانی و هیچ‌یک از کارگزارانش، هنوز در هیچ‌کجا صحبتی از گران کردن نان نکرده‌اند. اما از یک هفته پیش، بی‌سروصدا و شهربه شهر دارند قیمت نان را گران می‌کنند. تا یکباره همه استانها را به اعتراض و شورش نکشاند.
از روز ۶ اردیبهشت۹۹ دولت روحانی شروع به پیاده کردن طرح افزایش قیمت نان بصورت پلکانی نمود. ابتدا در شهرهای دزفول، و چند شهر کوچک استان خوزستان، قیمت نان را به همراه قیمت چند جنس دیگر گران نمود تا هدف اصلیش که گران کردن نان بود را بپوشاند.
قیمت نان از ۲۵۰ تومان رسید به ۳۵۰ تومان بالا کشید. اما همزمان قیمت اجناس دیگری که جزو سبد معیشت خانواده هستند، یکروزه تغییر کرد:
برنج کیلویی ۸۰ تومان شد ۱۳۰ تومان
گوشت قرمز ازکیلویی ۶۰ تومان شد ۸۰تومان
ماسک معمولی ۳۰۰ تومانی شد ۹۰۰۰ تومان
ماسک فیلتردار دانه‌ای ۲ هزار تومانی شد ۲۰ هزار تومان
در اردبیل نیز، قیمت نان از روز ۶ اردبیهشت ۵۰ درصد گران شد و نان بربری ۵۰۰ تومانی شد ۷۵۰ تومان و نان لواش ۱۶۵ تومانی ۲۰۰ تومان شد.
در روز یکشنبه۷ اردیبهشت، قیمت نان را در چهار محال بختیاری، و در شهرستان نیر اردبیل افزایش دادند. همچنین در قسمتهایی از شهر تبریز نیز قیمت‌ها را با ترفند تغییر وزن چونه‌ها بالا کشیدند.
روز ۸ اردیبهشت، در بعضی از مناطق استان تهران و بعضی از شهرهای خراسان رضوی قیمت نان تا ۵۰درصد تغییر کرد و هیچ مسئولی نیز نسبت به آن پاسخگو نبود.
امروز ۹ اردیبهشت نیز در بوئین زهرای قزوین، مسجد سلیمان، مریوان، و شهر اهواز قیمت نان افزایش یافته است. رژیم با دجالیت آخوندی خود سعی می‌نماید با خرده خرده آماده کردن اذهان مردم، هدف نهایی خود را که گران کردن نان است را به نتیجه برساند. اما اینکار را دارد بصورت پله‌کانی پیش می‌برد.
در زمینه کرونا و بازگرداندن مردم بر سر مشاغل، رژیم همین سیاست را در پیش گرفته و با ترفند و پوشش طبقه‌بندی شهرها به مناطق سفید، زرد و سرخ، می‌خواهد هرچه سریعتر، وضعیت کرونایی در کشور را پایان داده و بتواند مردم را سریعتر به سر مشاغل بازگرداند و خودش هم هیچ هزینه‌ای را در این مسیر متقبل نشود.
رژیم تاکنون از تعداد شهرهایی که به ویروس کرونا آلوده شده‌اند هیچ آماری نداده است. ولی همانطور که آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در کل کشور را در حد یک پنچم آمار واقعی اعلام می‌کند. حتی اگر تعداد شهرهای آلوده را هم اعلام می‌نمود اعتباری نداشت.
علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت روز گذشته ۸ اردیبهشت گفت: «۶۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان وضعیت سفید، و بقیه زرد هستند». وی ادامه داد که؛ نمی توانیم برای کل کشور یا حتی یک استان یک نسخه واحد داشته باشیم… با روند فعلی بعید است که شرایط عادی شود.
سیاست بلاتکلیف نگه‌داشتن مردم و سردواندن آنها در مشکلات عام آنها مانند: مسکن و قیمت اجاره‌ها، وضعیت وام یک‌میلیونی، بازی با بازار بورس، بازی با قیمت روزانه اجناس، بیکار کردن کارگران بنام تعدیل نیرویی و انواع ترفندهای دجالانه آخوندی، جزو خصیصه این رژیم در طول سالیان گذشته بوده و هست. حتی در سیاست خارجی خود نیز با همین سیاست و معطل کردن طرفهای بین‌المللی سعی می‌کند برای خود فرصت بقای بیشتری بدست آورد.
روحانی در روز یکشنبه ۷ اردیبهشت که سیاست طبقه‌بندی شهرها به سه منطقه سفید، زرد و قرمز را اعلام نمود، با مبهم‌گویی از ۱۲۷ شهرستانی که سفید هستند و قرار است نماز جمعه‌ها نیز در آن شهرها دائر شود، در پی آنست که چنین تدبیری را در اذهان جامعه جا بیندازد و زمینه‌های ذهنی آنرا بیافریند تا بصورت پله‌کانی همه شهرها را به وضعیت سفید اعلام نماید. اما همچنان با اعلام اینکه داروی این بیماری هنوز پیدا نشده و این بیماری ممکن است تا مدتها و سال آینده با ما باشد، مردم را در ابهام نگه میدارد و هرگونه شیوع دوباره‌ای را بگردن مردم می‌اندازد.
بنا براین، اعلام شهرستانهای سفید یک دروغ و فریبی بیش نیست و در عمق آن، سیاستی برای مشروعیت دادن به برداشتن محدودیتهاست. از همین مجراست که آلودگی ویروسی، به کسانی که تاکنون خود را از این بیماری حفظ کرده‌اند گسترش خواهد یافت. و این ادامه کشتار مردم با عنوان وضعیت سفید شهرها خواهد بود.


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران