۱۳۹۹ خرداد ۷, چهارشنبه

گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس



گزیده  مهمترین اخبار 24 ساعته + فیلم وعکس 
بیانیه مطبوعاتی همبستگی جامعه نظام پزشکی ایتالیا ، استان تورینوجامعه نظام پزشکی ایتالیا به دنبال فراخوان انجمن دفاع از آزادی در ایران ، بیانیه‌ای را با تاکید بر پنهانکاری‌های رژیم ایران در آمار قربانیان ویروس کرونا در ایران  و در حمایت از پزشکان ایران که رژیم ایران آنها را در مقابل کرونا بی دفاع گذاشته است، با عنوان: پزشکان ( ایرانی ) سانسور شده و بی دفاع، صادر و در سایت رسمی این جامعه منتشر نمود.
بیانیه مطبوعاتی همبستگی جامعه نظام پزشکی ایتالیا، استان تورینو
ویروس کرونا جان محمد نعمتی ورزشکار ملی پوش اسکیت کار ایرانی را گرفتجان باختن محمد نعمتی ملی‌پوش ۲۰ ساله تیم ملی اسکیت جوانان ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا توسط خانواده وی و روابط عمومی ورزش و جوانان خراسان رضوی تایید شد.
ویروس کرونا جان محمد نعمتی ورزشکار ملی پوش اسکیت کار ایرانی را گرفت
وضعیت کرونا در شهرهای میهن و اعتراف حریرچی به مهندسی آمار قربانیانبدنبال بازگشایی کسب و کارهای پرخطر در کشور از ششم خرداد ماه توسط دولت روحانی، از نظر شیوع کرونا شهرهای میهن دوباره در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.
وضعیت کرونا در شهرهای میهن و اعتراف حریرچی به مهندسی آمار قربانیان
ابتلای ۳۰۰۰ عضو کادر درمانی کشور به کرونارئیس بیمارستان شهدای تجریش گفت؛ از زمان شروع کرونا در کشور تاکنون ۳۰۰۰ نفر از کادر درمان کشور به ویروس کرونا آلوده شده و متاسفانه حدود ۱۱۰ نفر از آنان جان‌ باخته‌اند.
ابتلای ۳۰۰۰ عضو کادر درمانی کشور به کرونا
ابتلای ۳۰۰۰ عضو کادر درمانی کشور به کرونا
یازدهمین دوره مجلس ، حاصل تحریم سراسری مردم ایران، با حضور روسای قوای خامنه‌ای آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، حسین میرمحمد صادقی معاون قوانین مجلس در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره فعالیت قوه مقننه ضمن خیر مقدم به مهمانان و نمایندگان، اسامی هیات رئیسه سنی را قرائت کرد.
یازدهمین دوره مجلس، حاصل تحریم سراسری مردم ایران، با حضور روسای قوای خامنه‌ای آغاز به کار کرد
هاشم خواستار در اعتراض به وضعیت ملاقات با خانواده در حضور ماموران دست به اعتصاب زدبدنبال پیگیری و تلاش‌های روز سه‌شنبه ۶ خرداد ماه خانم صدیقه مالکی فرد جهت ملاقات با آقای هاشم خواستار نماینده معلمان کشور، زندانی در مشهد، متوجه شدند که ایشان در اعتراض به وضعیت ملاقات با خانواده در حضور ماموران دست به اعتصاب ملاقات و تلفن زدند.
هاشم خواستار در اعتراض به وضعیت ملاقات با خانواده در حضور ماموران دست به اعتصاب زد
گزیده اخبار چهارشنبه ۷ خرداد ماه ۹۹
آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق، چهارشنبه ۷خرداد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۲۳شهر ایران از ۴۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر شد.
– شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۶۱۰نفر، در آذربایجان غربی به ۱۲۸۰نفر، در خوزستان به ۳۴۹۵نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۴۲۰نفر، در قم به ۳۴۷۰نفر و در لرستان به ۱۴۰۵نفر رسیده است.
– در تهران شمار قربانیان قطعاً از ۷۳۰۰نفر بیشتر است. از اول اسفند تا روز ۵خرداد به پنج بیمارستان از ۱۳۸بیمارستانی که در استان تهران بیمار کرونایی می‌پذیرند، ۵۲۵۷۰بیمار کرونایی مراجعه و ۱۵۰۱نفر از آنها فقط در این پنج بیمارستان جان باخته اند: بیمارستان امام حسین با ۲۵۰۰۰مراجعه بیمار کرونایی و ۷۷۹ فوت، بیمارستان شهدای گمنام میدان خراسان با ۱۱۷۵۰مراجعه و ۲۹۱فوت، بیمارستان مدرس با ۱۱۶۵۰مراجعه و ۲۵۱فوت، بیمارستان طالقانی با ۱۱۷۰مراجعه و ۸۵فوت و بیمارستان سجاد در شهریار تهران با ۳۰۰۰مراجعه بیمار کرونایی و حداقل ۹۵فوت. ارقام هولناک جان باختگان در تهران در حالی است که استاندار تهران روز گذشته گفت: «میانگین فوت‌شدگان کرونا در کشور ۸/۵(درصد) و در استان تهران ۳/۵(درصد) است».
#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید