۱۳۹۹ خرداد ۸, پنجشنبه

گزیده جدید ترین اخبار24 ساعته + فیلم وعکس




گزیده جدید ترین  اخبار24 ساعته + فیلم وعکس
وضعیت بحرانی جامعه در شهر کرج و صدای اعتراضات مردم
در حالی که مهدی مطهرنیا، کارشناس امور بین‌الملل نظام آخوندی گفته است؛ چشم‌انداز مجلس يازدهم نشان‌دهندة مجلس با تکانه‌هاي شديد در زماني با تکانه‌هاي بزرگ خواهد بود و یکی دیگر از کارشناسان دولتی به نام صوفی گفت؛‌ مردم براثر نارضايتي‌ها، با سرخوردگي به‌خشم آمده و اعتراضات خودشان را در خيابان‌ها نشان دادند و پیآمد این وضعیت، مولد خشم، ناامیدی و گسست اجتماعی‌ست. بدون کارآمد‌سازی نظام، تغییر ناگزیر در راه است.
وضعیت بحرانی جامعه در شهر کرج و صدای اعتراضات مردم
تجمع مجدد کارگران کارخانه قند یاسوج در اعتراض به پایمال شدن حقو‌ق‌شانکارگران بیکار شده کارخانه قند یاسوج در اعتراض به پایمال شدن حقوق‌شان مجدداً دست به اعتراض در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد زدند.
تجمع مجدد کارگران کارخانه قند یاسوج در اعتراض به پایمال شدن حقو‌ق‌شان
اعتصاب کارگران راه ‌آهن اراک در اعتراض به دریافت حقوق‌های معوقهاعتصاب کارگران راه آهن اراک روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه در اعتراض به عدم دریافت حقوق‌های معوقه و همچنین بن عید و ماه رمضان دست به اعتراض و اعتصاب زده و دست از کار کشیدند.
اعتصاب کارگران راه ‌آهن اراک در اعتراض به دریافت حقوق‌های معوقه
تجمع دامداران یزد در اعتراض به واردات بی رویه دولتدامداران یزد روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه، بدلیل واردات بی رویه دولت و عدم خرید مشتقات دامی آنان، مقابل استانداری این شهر تجمع اعتراضی برپا کردند.
تجمع دامداران یزد در اعتراض به واردات بی رویه دولت
تجمع اعتراضی کارگران پلی اکریل و دی ام تی اصفهانکارگران پلی اکریل و دی ام تی اصفهان روز پنجشنبه ۸ خرداد ماه در اعتراض به پرداخت نشدن  دستمزدهای معوقه خود به طور جداگانه در محل کار خود تجمع کردند.
تجمع اعتراضی کارگران پلی اکریل و دی ام تی اصفهان
محمد باقر قالیباف فرمانده پیشین نیروی سرکوبگر انتظامی رئيس مجلس یازدهم شدمجلس خامنه‌ای از میان ۳نفر، پاسدار محمد باقر قالیباف، از مهره‌های اصلی سرکوب و صدور تروریزم و از سردمداران دزدی و چپاول را با ۲۳۰رأی به عنوان رئیس محلس تعیین کرد.
محمد باقر قالیباف فرمانده پیشین نیروی سرکوبگر انتظامی رئيس محلس یازدهم شد
آمریکا چند تحریم برنامه هسته‌ای ایران را مجددا اعمال می‌کندواشنگتن‌پست گزارش داد آمریکا چند تحریم فنی ایران را که همزمان با قرارداد برجام تعلیق شده بود، برمی‌گرداند. این تحریم‌ها که تاکنون دولت دونالد ترامپ هر بار تعلیق آنها را تمدید می‌کرد، همکاری‌های هسته‌ای طرفین برجام با ایران را مجازات می‌کند.
آمریکا چند تحریم برنامه هسته‌ای ایران را مجددا اعمال می‌کند
بازگشت موج دوم ویروس کرونا به ایرانهمزمان با بازگشت موج دوم ویروس کرونا به ایران، روسای دانشگاه‌های استان‌ها که مسئولیت مقابله با این بیماری را بر عهده دارند از افزایش این بیماری در بین شهروندان خبر دادند.
بازگشت موج دوم ویروس کرونا به ایران
نیروهای امنیتی مسلح برروی تظاهرکنندگان تشنه در جنوب غربی ایران آتش باز می‌کنندسایت «قبل از اخبار» آمریکا و «لایو جورنال» آمریکا  در خصوص سرکوب مردم منطقه شهری غیزانیه در استان خوزستان توسط نیروهای امنیتی ایران مطلبی با عنوان «نیروهای امنیتی مسلح برروی تظاهرکنندگان تشنه در جنوب غربی ایران آتش باز می‌کنند!» درج نموده که در زیر آورده می‌شود. متن کامل در سایت ایران آزادی درج شده است).
نیروهای امنیتی مسلح برروی تظاهرکنندگان تشنه در جنوب غربی ایران آتش باز می‌کنند
گزیده اخبار پنجشنبه ۸ خرداد ماه ۹۹
آخرین اخبار کرونا
– سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۷خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۲۳شهر ایران قطعا بیش از ۴۷هزار و ۵۰۰نفر بیشتر است.

#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید