۱۳۹۹ خرداد ۸, پنجشنبه

نگرانی خامنه‌ ای از جوانان شورشی ، چرا؟ +کلیپ




نگرانی خامنه‌ ای از جوانان شورشی ، چرا؟ +کلیپ 

گرانی خامنه‌ ای از جوانان شورشی ، چرا؟ …این روزها رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی، درباره ‌روی‌آوری جوانان، به‌ویژه دانشجویان به مقاومت، می‌گویند و می‌نویسند، اما قابل توجه وقتی است که خامنه‌ای هم به این جماعت پیوسته و در یک جلسه ویدیویی، که با گروهی از نیروهای بسیجی در دانشگاهها که یکشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار شد، در این رابطه صحبت کرد…
رژیم همواره تلاش می‌کرد که صورت مساله اصلی جامعه ایران، یعنی رویارویی رژیم با مجاهدین و مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران را کم رنگ یا مخفی جلوه بده… اما چه شرایطی فراهم شده، یا چه تحولی در پیش روی رژیم است، که خامنه‌ای ناچار شده به یکباره، تمامی پرده‌‌ها را کنار زده و از واقعیتی که سالهای سال آن را مخفی کرده است؛ رونمایی کند.
برای بررسی این موضوع همراه هستیم با آقای محمدرضا مرادی، که مهمان گفتگوی امروز ما دراستادیوی تلویزیون ایران آزاد هست وبه سئوالات پاسخ میدهد.
محمدرضا مرادی: اگر توانسته باشم بحث را خوب رسانده باشم همه چیز داره به این خامنه‌ای تحمیل می‌شود این خیلی مهم است دقیقا خامنه‌ای ازموضع قدرت و شکم سیری و تسلط گام برنمی دارد. خامنه‌ای کسی است که درگوشه رینگ افتاده واکنشهایش یک واکنشهای تدافعی است نه یک واکنش تهاجمی اگر چه این رژیم با دجالیت تمام با نقاشی با رنگ روغن تلاش می‌کند تمام اقدامات تدافعی و وحشت آفرین خود را پوشش تهاجمی بدهد.
شرایط موجود به خامنه‌ای تحمیل شده و هیچ راه برون رفتی ندارد تنها راه برون رفت برای خودش یک مسیر انقباض است در درون رژیم می‌خواهد مجلسی را که با شرایط کرونا زده و درست کرده به اصطلاح خودش وبا قلع و قمع بقیه آن را برپا کرده است و تلاش کرده که یک مجلس به اصطلاح همخوان خودش را ایجاد بکند که به اعتبار این مجلس بتواند حریف مقابلش را حذف کند و به اصطلاح یک دولت جوان حزب‌الهی بقول خودش از جنس و سنخ پاسدار سلیمانی را بر سر جامعه و برسر جامعه حاکم کند چرا؟ چون فکر می‌کند که تنها جنس رئیسی و جنس پاسدار سلیمانی و با مجلسی از جنس خودش است که می‌تواند با تمام قوا و بی شکاف سرکوب کند چون راه دیگری و برون رفت دیگری برایش و جود ندارد
بنابراین مسیری که می‌رود یک مسیر انقباض است مسیری که دارد می‌رود به زبان اشهد خودش اعلام کرد که تشکیل یک دولت جوان حزب‌الهی هستش به این وسیله به اصطلاح خودش در دنیای ابلهانه خودش دردنیای کودکانه خودش فکر می‌کند که همه چی در یک فضای مجازی هستش و اینکه به صورت نرمال پیش می‌رود و جامعه هم واکنشی نداشته باشد. مقاومت هم واکنشی نداشته باشد و شرایط بین المللی و منطقه‌ای هم واکنشی نداشته باشه بعد خامنه‌ای بتواند خوش خرم خندان برود مجلس را تشکیل بدهد وبعد هم برود دولت حزب‌الهی خودش را روی کار بیاورد و بعدهم هر صدایی را در جامعه سرکوب کند و بعد همه روز از نو وروزی از نو! و بطور مشخص اگر دقت کرده باشید در روز ۲ خرداد هم در ارتباط با روز قدس همین صحبت را کرد آنجا دوباره دم از صدور تروریسم زد و گفتش که ما همچنان در پهنه منطقه‌ای هم همین مسیر را ادامه می‌دهیم
ولی خامنه‌ای به یک چیز اشراف کافی دارد و اینکه روی صورت مساله را نقاشی می‌کند مساله این است که این خامنه‌ای توان برون رفت از هیچ مسیری را ندارد توان برون رفت از هیچ راه حلی را ندارد اصلی‌ترین بحران اگر از من بپرسید دربرابر خامنه‌ای فراتر از همه بحرانها در برابر روحانی و خامنه‌ای؛ بحران بی راه حلی است بن بستی است که این مقاومت و این کانونهای شورشی و این جوانان شورشگر به او تحمیل کرده‌اند
اگر دقت کرده باشید همین روحانی جلوی خامنه‌ای ایستاد گفت اقا ما دولت منتخب هستیم، جالبه خامنه‌ای به چه روزی افتاده که روحانی می‌اید جلوی خودش ۲۴ ساعت بعد از خودش این حرفها را میزند میگه که دو سه تا حزب باید مملکت را اداره کند آیا روحانی تغییر کرده آیا روحانی آمده به جبهه مردم پیوسته؟ ، نه خیر روحانی جنایتکاریست باتمام پرونده هایش آنچه که روحانی را به این نقطه می‌رساند نه تغییر روحانی بلکه ضعف مطلق خامنه ایست.
روز بعدش هم گفت ما دولت غیر منتخب نداریم دولت ما منتخب مردم است مجلس شورا اسلامی هم منتخب مردم است پس منبع مشروعیت ما یک جاست آرای مردم است پس با زبان بی زبانی گفت که خامنه‌ای که رای مردم را ندارد خامنه‌ای رای کی را دارد او را کی آورده یک مشت جنایتکار نشستن آنجا شورای نگهبان خامنه‌ای را اوردند خامنه‌ای که منتخب رای مردم نیست به خامنه‌ای در روز روشن می‌گوید تو نامشروع هستی تو رای مردم را نداری حاکمیت از آن مردم است!!! یا مثلا خود تاج زاده خیلی جالب نوشته، اینکه «آیا ورود زودهنگام و جهت دار رهبر به انتخابات ریاست جمهوری بیانگر آن است که حاکمیت پیام بی رغبت مردم در انتخابات استصوابی و غیر رقابتی مجلس را نشنیده است».
یا روزنامه آرمان حرف آخر را به خامنه‌ای زده است گفت دولت جوان حزب‌الهی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «چرا چنین پیشنهادی توسط خامنه‌ای طرح میشود در یک چرخش قدرت برخواسته از خواست و اراده مردم است همه باید از تصمیم ملت حمایت کنند»
پیام چیست؟ هیچی! خامنه‌ای ضعیف است این رژیم که سرش این خامنه‌ای است در ضعف و ذلت فرو رفته و چیزی که دیده نمیشه نقاشی و رنگ و روغنی است که رژیم و خامنه‌ای روی چهره درب و داغون خودش می‌کشه و نقاشی می‌کند حال چه کسی این رژیم را به این نقطه رسانده؟ چه کسی خامنه‌ای را به این نقطه رسانده؟ چه کسی زبان روحانی و تاج زاده وروزنامه آرمان وهمه اینها را روی خامنه‌ای باز کرده که می‌ایند تو صحنه و این حرفها را علیه خامنه‌ای میزنند؟ بله یک مقاومتی است در صحنه و کانونهای شورشی که خامنه‌ای را به این روز‌‌ انداخته‌اند شما کافی است به عنوان حسن ختام دارم میگویم برای اینکه قضیه فهم بشه شما کانون شورشی را در عالم فرض و ذهنی از معادلات جامعه حذف کنید بیاید در این دوسه سال گذشته مقاومت را بطور فرضی در معادله تحولات جامعه صفر کنید؛ ببینید چه می‌شود؟ آیا کسی جرئت می‌کرد در مقابل خامنه‌ای این حرفها را بزند اصلا خامنه‌ای کارش به چنین نقطه‌ای می‌رسید؟ هرگز چنین چیزی اتفاق نمی افتاد..

کلیپ کنفرانس

#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید