۱۳۹۹ خرداد ۹, جمعه

یک مقام سابق بلندپایه نظامی اسرائیلی ما طرح قاسم سلیمانی، برای کنترل بر ارتفاعات جولان را خنثی کردیم


یک مقام سابق بلندپایه نظامی اسرائیلی ما  طرح قاسم سلیمانی، برای  کنترل بر ارتفاعات جولان را خنثی کردیم

یک مقام سابق بلندپایه نظامی اسرائیلی فاش ساخت که کشورش طرح ایرانی قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس بمنظور کنترل بر ارتفاعات جولان را خنثی کرده است.
ژنرال گادی آیزنکوت رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل گفت: سلیمانی برای ساخت پایگاههای هوایی در سوریه و آوردن صد هزار جنگجوی شیعی از پاکستان و افغانستان به ارتفاعات جولان سوریه طراحی میکرد ولی موفق نشد.
وی در مصاحبه‌ای با روزنامه اسرائیلی «اسرائیل هایوم» افزود: سلیمانی برای اهدافی جدی در خاورمیانه از جمله حفاظت از قدرت حکومت آیت الله ها و محقق نمودن کنترل منطقه‌ای در خاورمیانه و دستیابی به سلاح اتمی طراحی میکرد.
این مقام اسرائیلی نحوه خنثی کردن این طرح ایران یا مکانیزمی که اسرائیل برای ناکام گذاشتن طرح فوق به آن تکیه نمود را فاش نساخت.
شایان یادآوریست که قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس طی  حمله هوایی آمریکا علیه ستونش در نزدیک فرودگاه بغداد در آغاز سال جاری کشته شد.
اسرائیل هر از گاهی دست به حملات هوایی علیه برخی اهداف و پادگانهای ایرانی موجود در سوریه میزند. این پادگانها در برگیرنده افرادی از سپاه پاسداران یا نیروهایی از شبه نظامیان وفادار به تهران شامل داوطلبانی از عراق، افغانستان، پاکستان و لبنان میباشد.  
الحره



#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید