۱۳۹۹ خرداد ۹, جمعه

سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا در ایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۲۳شهر از ۴۷هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است



سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا در ایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۲۳شهر از ۴۷هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است



۴هفته پس از بازگرداندن زحمتکشان به‌سر کار، طبق آمار وزارت بهداشت، میزان مبتلایان در ۲۴ساعت به ۲۸۱۵نفر رسیده که بالاترین رقم در ۸هفته گذشته است و نسبت به ۴هفته پیش ۲۵۰درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز: ما در غرب و شرق اهواز بالغ بر ۵هزار بیمار شناسایی کردیم.در هر خانواده‌ای یکی دو تا هست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز: تقریباً از هر ۱۰۰نفر ۱۸نفر در استان آذربایجان شرقی آلوده به کرونا هستند
خانم مریم رجوی: مسئول اوجگیری مجدد کرونا و روند فزاینده قربانیان آن رژیم ضدبشری آخوندی است. هزینه چند ماه زندگی زحمتکشان از محل مؤسسات بزرگ اقتصادی تحت کنترل خامنه‌ای و سپاه قابل تأمین بود و نیازی به فرستادن آنها به قتلگاه کرونا نبود
سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۹خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۳۲۳شهر ایران از ۴۷هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۶۲۵نفر، در آذربایجان غربی به ۱۲۹۵نفر، در خوزستان به ۳۵۸۵نفر، در فارس به ۱۰۶۰نفر، در کردستان به ۸۴۰نفر، در کرمان به ۵۵۳نفر، در کرمانشاه به ۱۰۹۷نفر و در لرستان به ۱۴۵۵نفر رسیده است.
چند هفته پس از تصمیم بی‌رحمانه و جنایتکارانه خامنه‌ای و روحانی برای بازگرداندن زحمتکشان و محرومان به‌سر کار فاجعه کرونا ابعاد جدیدی به خود گرفته است. سخنگوی وزارت بهداشت امروز در آمار مهندسی‌شده‌اش اذعان کرد که در ۲۴ساعت گذشته ۲۸۱۵تن به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که در عرض چهار هفته گذشته ۲۵۰درصد افزایش داشته و بالاترین رقم مبتلایان در ۸هفته گذشته است. وی افزود: «وضعیت استان خوزستان، هم‌چنان قرمز است. استانهای خراسان رضوی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان و مازندران در وضعیت هشدار قرار دارند» (تلویزیون رژیم ۹خرداد).
روحانی علت افزایش مبتلایان را «انجام سفرهای بین شهری در تعطیلات عید فطر» توصیف کرد و خواستار «پرهیز از سفرهای غیرضرور» شد و تهدید کرد در غیراینصورت «ناچار به بازگرداندن برخی محدودیتها خواهد شد». وزیر بهداشت روحانی نیز خاطرنشان کرد: «اگر روند سفرهای غیرضروری در تعطیلات پایان هفته‌ها و هم‌چنین تعطیلات تابستانی، به همین صورت ادامه داشته باشد و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل رعایت نشود بار دیگر با اوج‌گیری ویروس کرونا در کشور مواجه خواهیم بود و ناچار می‌شویم برخی محدودیتها را دوباره اعمال کنیم» (ایرنا ۹خرداد).
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: «ما در حوزه مرکز بهداشت غرب و شرق اهواز بالغ بر ۵هزار بیمار شناسایی کردیم... در هر خانواده‌ای یکی دو تا هست» (تلویزیون شبکه خوزستان ۸خرداد).
جان بابایی معاون وزیر بهداشت گفت: «در استان خوزستان... روزانه به‌طور ثابت به‌شمار بیماران قبلی اضافه می‌شود. انتظار داریم که مریضها بستری‌شان بیشتر بشود و حتی تعداد مریض سرپایی هم بیشتر شود» (تلویزیون رژیم ۸خرداد).
در آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز «تعداد کل مبتلایان به کرونا را در آذربایجان شرقی ۸۸۲۰نفر اعلام کرد که ۵۶۷نفر تاکنون جان خود را از دست داده‌اند. تقریباً از هر ۱۰۰نفر ۱۸نفر در استان آلوده به کرونا هستند» (خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۹خرداد).
در خوزستان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: «طی ۲۴ساعت گذشته، ۵۸۰نفر دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند». رئیس دانشکده پزشکی آبان گفت: «در ۲۴ گذشته ۱۲۲مورد جدید به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند» (جوان ارگان سپاه پاسداران ۸خرداد).
در کردستان معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: «هر روز با موجی جدید از مبتلایان کرونا در بیمارستان مواجه هستیم (ایسنا ۸خرداد).
در کرمانشاه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «طی چند روز گذشته روزانه بیش از ۲۰۰بیمار در بیمارستانهای استان بستری شده‌اند و این بسیار نگران‌کننده است» (فارس۹ خرداد).
در فارس خبرگزاری رسمی رژیم خبر داد: «شهرستانهای شیراز، مرودشت، آباده، لارستان، اوز، گراش، فسا و جهرم بیشترین شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس را دارند، شمار مبتلایان در این شهرستانها سه رقمی، در ۲۵ شهرستان ۲ رقمی است» (ایرنا ۸خرداد).
در هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: «ظرفیت بخش کرونای بیمارستان میناب تکمیل شده است» (ایرنا ۹خرداد).
در بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «افزایش بیماران کرونایی با مثبت اعلام شدن نمونه‌ها نگران‌کننده است» (خبرگزاری نیروی قدس ۹خرداد).
خانم مریم رجوی بار دیگر تأکید کرد مسئول اوجگیری مجدد کرونا در ایران و روند فزاینده قربانیان آن رژیم ضدبشری آخوندی است که به چیزی جز حفظ سلطه ننگین و چپاول بیشتر نمی‌اندیشد والا تأمین هزینه زندگی زحمتکشان و محرومان برای این‌که چند ماه به سرکار نروند به‌سادگی از محل مؤسسات بزرگ اقتصادی و مالی تحت کنترل خامنه‌ای و سپاه پاسداران قابل تأمین بود و نیازی به فرستادن مردم به قتلگاه کرونا نبود.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۹ خرداد ۱۳۹۹ (۲۹ می ۲۰۲۰)

#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید