۱۳۹۹ خرداد ۱۰, شنبه

کنفرانس جوامع ایرانی د رآمریکا : ایران بزودی سرنگون میشود



کنفرانس جوامع ایرانی د رآمریکا : ایران بزودی سرنگون میشود

سناتور توریسلی در کنفرانس جوامع ایرانی در ایالات متحده آمریکا تحت عنوان” ایران: سرکوب داخلی و خطر رژیم (آخوندی) برای جهان “ گفت: رژیم آخوندی با اختصاص تمامی منابع و امکاناتش به سپاه پاسداران تلاش کرده تا خود را سرپا نگه دارد ولی آنها اکنون دچار  وضعیتی هستند که کنترل خیابانها را هم دارند از دست میدهند و کانونهای شورشگر هوادارمجاهدین خلق به ریاست مریم رجوی  در حال رشد و پیشرفت  هستند و آمادگی دارند که از جان و زندگی خود برای تحقق ایران آزاد و بدون آخوندها و حکومت ظالمانه شان بگذرند.
سناتور توریسلی با اشاره به اسیتصال و درماندگی رژیم آخوندی که با بحرانهای مختلف روبروست گفت آخوندها در لحظات یأس و استیصال فقط به خانم رجوی و مجاهدین خلق ایران حمله میکنند آنها به هیچ گروه مخالف دیگری حمله نمیکنند این به شما چه میگوید؟ آنها به هیچ ایرانی دیگری حمله نمیکنند  تنها مجاهدین هدف حملات هستند. این اتفاقی نیست آنها میدانند که این سازمان یافتگی و فداکاری و همه این تلاشها برای از بین بردن این رژیم است. ما همه توان خودمان را برای کمک به شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق و رجوی متمرکز کرده ایم .
توریسلی با تمجید از مریم رجوی ، تأکید کرد که وی از ظرفیت و ایثار لازم برای رهبری این مقاومت که موجب سرنگونی آخوندها خواهد شد، برخوردار است .او همچنین پشتوانه ای از یک حمایت بین المللی برای اهداف خود دارد و در حال حاضر این فقط مجاهدین خلق هستند که میتوانند جنبش مقاومت در داخل ایران  با کانونهای شورشی را با فعالیتهای بین المللی در سراسر جهان پیوند دهند.
سناتور آمریکایی سخنان خود را با بیان این جمله خاتمه داد: "دیکتاتوری آخوندها در وضعیت بسیار بحرانی قرار دارد و سرنگونی این دیکتاتوری قریب الوقوع است."



#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange
ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید