۱۴۰۳ تیر ۲۵, دوشنبه

سایت کاخ سفید : سخنرانی بایدن بدنبال سوءقصد شکست خورده به ترامپ


                            سایت کاخ سفید : سخنرانی بایدن بدنبال سوءقصد شکست خورده به ترامپ

سخنرانی بایدن رییس جمهور آمریکا: عصر بخیر. شب گذشته من با [ترامپ]صحبت کردم. او حالش خوب و در سلامت بود و در حال بهبود است. ما گفتگوی خوبی داشتیم. جیل و من او را مد نظر داریم برای او و خانواده اش آرزوی بهبودی داریم.

ما همچنین عمیقترین تسلیت های خود را به خانواده قربانی این واقعه ابراز می کنیم. ...

ما همچنین آرزوی بهبود کامل برای کسانی که مجروح شدند داریم. ما از سرویس مخفی و سایر نیروهای پلیس تشکر می کنیم که جان خود را بخطر انداختند ...

همانگونه که شب گذشته گفتم هیچ جایی در آمریکا برای این گونه خشونت یا هر خشونتی از این نوع نیست. ارتکاب به ترور مغایر هر چیزی است که ما برایش ایستاده ایم. این به ما نیامده است ما بعنوان آمریکا و ما نمی توانیم بگذاریم چنین چیزی اتفاق بیفتد. وحدت شاید دوردست ترین هدف همه ما باشد اما مهمتر از این وحدت الان چیز دیگری نیست. ...

معاون رییس جمهور و من الان از صحبت در اتاق جنگ می آییم که رییس امنیت داخلی و مدیر اف بی آی و وزیر امنیت داخلی و دادستان کل و مدیر سرویس مخفی و مشاور امنیت داخلی و مشاور امنیت ملی هم حضور داشت. این نشست ادامه می یابد.

اف بی آی این تحقیق را رهبری می کند. ما هنوز انگیزه این ضارب را نمی دانیم اما او را شناخته ایم. من مصرانه از همه می خواهم که خواهشا سراغ فرضیات نروید که انگیزه او چه بوده و بگذارید اف بی آی و سایر نهادها کارشان را بکنند. من مطمئن هستم که این تحقیق کامل و سریع انجام می شود.

محققان از هر امکانی برخوردار خواهند بود تا این کار را انجام بدهند. اما تا زمانی که این تحقیق ادامه می یابد ما اول می دانیم که آقای ترامپ رییس جمهور سابق است و کاندیدار حزب جمهوری است و پیشاپیش تدابیر امنیت بالایی را دریافت کرده است و من مستمرا به سرویس مخفی گفته ام که برای او هر امکانی را برای حفاظت او انجام بدهد.

دوم اینکه رییس سرویس مخفی را گفته ام تمامی تدابیر امنیتی کنوانسیون جمهوریخواه که از فردا شروع می شود را بررسی کند. سوم اینکه که ارزیابی کنند دقیقا چه چیزی اتفاق افتاد و اطلاعات حاصله را با مردم آمریکا هم در میان بگذارد. در نهایت من در این باره در کاخ سفید بیشتر صحبت خواهم کرد. ما بعنوان یک ملت باید متحد شویم تا نشان دهیم ما کی هستیم. خدا شما و همه نیروهای ما را حفظ کند. تشکر



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7