۱۴۰۳ تیر ۲۵, دوشنبه

رویترز : ترامپ پس از زنده ماندن از سوء قصد به سمت کنگره جمهوری خواهان رفت


رویترز : ترامپ پس از زنده ماندن از سوء قصد به سمت کنگره جمهوری خواهان رفت -  رویترز ساعت۲۰۴۰- ترامپ پس از زنده ماندن از سوء قصد به سمت کنگره جمهوری خواهان رفت دونالد ترامپ گفت روز یکشنبه عازم میلواکی شده است، جایی که جمهوری خواهان او را به طور رسمی نامزد ریاست جمهوری خود در اواخر این هفته پس از جان سالم به در بردن از سوءقصدی که شکاف سیاسی در ایالات متحده را شعله ورتر می کند، معرفی خواهند کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات، گفت که دستور داده است تا نحوه بازبینی این موضوع که چگونه یک مرد 20 ساله که یک تفنگ به سبک AR-15 حمل می‌کرد، در روز شنبه به قدری نزدیک شد که از پشت بام به سمت ترامپ شلیک کند که دارای حفاظت مادام العمر توسط سرویس مخفی ایالات متحده، واحدی از وزارت امنیت داخلی فدرال می باشد.

ترامپ قرار است در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان که روز دوشنبه در میلواکی ایالت ویسکانسین آغاز می شود، نامزد رسمی حزبش را دریافت کند. مایکل واتلی، رئیس RNC، روز یکشنبه در فاکس نیوز گفت که مقامات با یکدیگر برای محافظت از محل برگزاری، جایی که مقامات ماه‌ها صرف آماده‌سازی امنیتی کرده‌اند، همکاری می‌کنند.'من قصد داشتم سفرم به ویسکانسین و کنوانسیون ملی جمهوری خواهان را دو روز به تعویق بیاندازم، اما به تازگی تصمیم گرفته ام که نمی توانم به یک 'تیرانداز' یا قاتل احتمالی اجازه دهم برنامه ریزی یا هر چیز دیگری را تغییر دهد. ترامپ روز یکشنبه در سایت Truth Social خود نوشت: طبق برنامه به میلواکی خواهم رفت. گفت بعدازظهر می رود.

اف‌بی‌آی توماس متیو کروکس از پارک بتل، پنسیلوانیا را به عنوان مظنون به قصد ترور معرفی کرد. طبق سوابق رای دهندگان ایالتی، او یک جمهوری خواه ثبت نام شده بود و در سن 17 سالگی مبلغ 15 دلار به کمیته اقدام سیاسی دموکرات اهدا کرده بود.

کمپین انتخاباتی بایدن به دنبال بازبینی پیام خود بود که ترامپ را به دلیل ادامه ادعاهای دروغین در مورد تقلب در انتخابات به عنوان خطری برای دموکراسی معرفی می کرد، روز شنبه اعلام کرد که فعلا تبلیغات سیاسی خود را به حالت تعلیق در می آورد....

ABC و وال استریت ژورنال به نقل از منابع گزارش دادند که اسلحه به طور قانونی توسط پدر مظنون خریداری شده است. آسوشیتدپرس به نقل از منابع گزارش داد که مواد سازنده بمب در خودروی مظنون کشف شد....

ساعاتی پس از این حمله، کمیته نظارت در مجلس نمایندگان آمریکا به رهبری جمهوریخواهان کیمبرلی چیتل، مدیر سرویس مخفی را برای شهادت در جلسه استماع برنامه ریزی شده برای 22 ژوئیه احضار کرد.

برخی از متحدان جمهوریخواه ترامپ گفتند که معتقدند این حمله انگیزه سیاسی داشته است.

اسکالیس، نماینده شماره 2 جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: 'این یک طرف است که به دنبال دونالد ترامپ است تا شخصاً او را شیطانی جلوه دهد.' به نظر می رسد چپ ها دونالد ترامپ را به عنوان یک شخص هدف قرار داده اند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7