۱۴۰۳ تیر ۲۵, دوشنبه

رودبار بلوچستان : در یک جنایت آشکار جلادان ولایت فقیه ، ۵زن و کودک در آتش سوختند!


                 رودبار بلوچستان :  در یک جنایت آشکار جلادان ولایت فقیه ،  ۵زن و کودک در آتش سوختند!

حمله به سوختبران به فاجعه انجامید!

خبرهای رسیده از رودبار سیستان و بلوچستان حاکی است که با تیراندازی ماموران نظامی حکومتی ۵ تن از جمله یک خانواده با زن و کودک زنده زنده در آتش سوختند. وب سایت حال وش گزارش داد که در بامداد  شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳، در پی تیراندازی نیروهای نظامی به سوی خودروی سوختبر در محور رودبار جنوب که منجر به برخورد با خودروی عبوری شد پنج تن از جمله یک سوختبر و دو کودک در شعله های آتش جان باختند.

هویت سوختبر جان باخته سامان نارویی بود که در اثر شلیک نیروهای سرکوبگر خودروی او مشتعل شد. سامان نارویی جوان ۲۲ ساله ساکن رودبار سیستان و بلوچستان بود.

هویت چهار جان باخته دیگر که سرنشینان خودرو سواری اعضای خانواده (پدر، مادر و دو کودک خردسال) بودند افتخاری و اهل جیرفت احراز شده اند.

به گفته منابع حال وش:« بامداد روز شنبه حوالی ساعت ۴ بامداد در محور کهنوج _رودبار و حد فاصل پل بهادرآباد، نیروهای نظامی به سمت یک خودرو سایپا سوختبر تیراندازی کردند. این تیراندازی منجر به انحراف خودرو از مسیر اصلی و برخورد آن با خودروی سواری در حال حرکت که سرنشینان آن اعضای خانواده بودند شده که همه سرنشینان هر دو خودرو زنده در شعله های آتش جان خود را از دست دادند.»

فقدان فرصتهای شغلی در سیستان و بلوچستان ،سبب شده تا سوختبری به اجبار تنها راه درآمد ناچیز و امرار معاش شهروندان بلوچ  تبدیل شود که از سر ناچاری و بیکاری به این شغل کاذب و پر خطر روی می آورند. اما این سوختبران رنج کشیده  به دفعات توسط ارگانهای نظامی حکومتی هدف مسقیم تیراندازی قرار گرفته و یا در حوادث جاده ای زنده زنده در آتش می سوزند و‌ جان شان را از دست می دهند.

کشته شدن ۵ تن غیر نظامی که ۴تن از آنان اعضای یک خانواده بیگناه بودند یک جنایت آشکار توسط حکومت خامنه ای و سپاه پاسداران است که صادارات اصلی نفت و گاز از سیستان وبلوچستان را برعهده دارد. سپاه پاسداران از طریق فروش نفت  وگاز به پاکستان میلیاردها به جیب می زند اما نمی تواند ازچند گالن سوخت سوختبران بگذرد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7