۱۴۰۳ مرداد ۲, سه‌شنبه

خودکشی دو خواهر نوجوان النا و الیسا تهران را در شوک فرو برد!


پس از ۴۵ سال حاکمیت آخوندها و سرکوب بی وقفه زنان و دختران، خودکشی به  صورت یک پدیده بحرانی در جامعه بحران زده ایران ظهور کرده است. آخرین مورد خبر دردناک خودکشی النا و الیسای ۱۳ و ۱۴ ساله در تهران است که مردم این شهر را در شوک فروبرده است.ساکنان منطقه حکیمیه تهران صبح شنبه۳۰تیرماه ۱۴۰۳ با خبر تکان‌دهنده خودکشی دو دختر نوجوان از خواب بیدار شدند.

دو خواهر نوجوان به نام‌های النا و الیسا، ۱۳ و ۱۴ ساله، در اقدامی غم‌انگیز از طبقه ۱۹ یکی از برج‌های مسکونی این منطقه خود را به پایین پرتاب کرده و جان خود را از دست دادند.

بر اساس گزارش‌های اولیه، این حادثه حوالی ساعت ۵ صبح روز ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ رخ داده است. این دو خواهر که ساکن طبقه ۹ یکی از برج‌های شهرک بهشتی حکیمیه بودند، به طبقه ۱۹ همان برج رفته و در اقدامی هماهنگ دست به خودکشی زدند.

منابع آگاه اظهار داشتند که این دو نوجوان پس از جدایی والدین‌شان، با مادرشان در این مجتمع مسکونی زندگی می‌کردند.

خودکشی نوجوانان و بی تفاوتی حکومت ملاها

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که آنها از شب قبل از حادثه از منزل خارج شده و ناپدید شده بودند. والدین این دو خواهر، پس از بی‌پاسخ ماندن تماس‌های تلفنی، موضوع را به پلیس گزارش کرده بودند.

افسر تحقیق پرونده گفت: شواهد نشان می‌دهد که این دو نوجوان شب را در پشت‌بام ساختمان سپری کرده و صبح زود اقدام به خودکشی کرده‌اند.

گسترش خودکشی به میان کودکان و نوجوانان ایرانی بخصوص دختران نوجوان به صورت یک  پدیده دردناک در آمده است . اگرچه در جامعه آخوند زده ایران آمارهای دقیقی از این نوع فجایع وجود ندارد اما به همان میزان که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منعکس شده است، نشان می دهد که بحران اجتماعی عمیقی در ایران در حال شکل گرفتن است. آمارهای حکومتی نشان می دهدکه استانهای کرمانشاه، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد بیشترین آمار خودکشی نوجوانان را به خود اختصاص دادند.

حاکمیت زن ستیز و کودک کش خامنه ای در مقابل این وضعیت بحرانی نه تنها اقدامی انجام نداده است بلکه با تشدید سرکوب وافزودن بر محرومیت خانواده‌ها به این بحران دامن زده است.

«حسن موسوی‌چلک» رییس باصطلاح انجمن مدد کاری اجتماعی ایران در پاسخ به این سوال که «چند مدرسه، مددکار اجتماعی دارند؟»، گفته است: «جواب این است که هیچ مدرسه‌ای واحد مددکاری ندارد. وقتی یک نوجوان می‌بیند در شهر محل سکونتش تمام افراد با یک روش خودکشی می‌کنند یا در یک محیط مثل مدرسه، کارخانه، خوابگاه، دانشگاه و … از یک روش برای خودکشی استفاده می‌شود، یاد می‌گیرد.»


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7