۱۴۰۳ مرداد ۲, سه‌شنبه

نظر خامنه‌ای و انتصاب وزیران از توی خمره رنگرزی- ترس وکابوس آخوندها درباره اداره کشور از جیست ؟


خامنه‌ای با بحران جدی انتصاب وزیران روبرو می‌باشد. هم اکنون به‌دلیل جنگ وجدال‌ها تبدیل به چالشی پرتنش برای باندهای فاسد حکومتی هم تبدیل شده است. هرکسی به نوعی قصد دارد با دادن رهنمود این قضیه را به هم جوش بیاورد. از جمله دری نجف‌آبادی که در کابینه خاتمی وزیر اطلاعات بود و بر قتل‌های زنجیره‌ای نظارت داشت. او در رابطه با انتصاب وزیران و چینش کابینه پزشکیان گفت: «برای انتصاب وزیران …گاهی هم از توی خمره رنگرزی یک چیزی گیر نمی‌آید. نشود احیانا سر یک خمره رنگرزی هر کسی یک چیزی بگه و آشی بپزه. نظر شریف مقام معظم! رهبری اصل است».

مقصود از خم رنگرزی دری نجف‌آبادی چیست؟

دری نجف‌آبادی اوضاع کل نظام را در این  چند جمله تشریح کرد. اول این که خامنه‌ای آخوندکی ناچیز بود که در خم رنگرزی رفسنجانی یک شبه ولی فقیه شد. این همان مصیبتی بود که به‌قول خود خامنه‌ای باید خون گریست. البته مردم ایران بسیار خون گریستند. از بس این قاتل بی‌رحم فرزندان مردم ایران را دستگیر کرد. زندانی کرد، شکنجه کرد و بعضی‌ها را زیر شکنجه کشت و بعضی‌ها را هم اعدام کرد. بخشی از جوانان هم در صحنه قیام به شهادت رسیدند.

برداشت دیگر این که در این حکومت در بین باندهای فاشیستی آدم سالمی وجود ندارد که از توی خم رنگرزی به‌قول دری نجف‌آبادی یک چیزی بیرون بیاید. برداشت بعدی هم خیلی واضح که اینقدر دنبال سهم و کرسی و مقام نباشید و باندبازی‌ها و جنگ‌وجدال‌ها بی‌فایده است. کابینه را خامنه‌ای تعیین می‌کند.

نکته جالب اینجا است که دری نجف‌آبادی می‌گوید، قرار نیست هرکسی آشی بپزد و آش همان آشی است که خامنه‌ای می‌پزد.

چرا نماینده خامنه‌ای در اراک ترسیده، مگر کابوس دیده است؟

این همه هراس و نگرانی از یک فرد که خودش کارآزموده در کشتار هست و وزیر اطلاعات بوده جای تعجب است. به گزارش خبرگزاری حکومتی آفتاب در تاریخ ۲۹تیرماه ۱۴۰۳دری نجف‌آبادی در نمایش جمعه اراک می‌گوید: «ما باید هوشیار باشیم دولت هم باید هوشیار باشه مجلس هم باید هوشیار باشه. نیروهای مسلح ، دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی همه و همه … ضریب مراقبت را باید ده برابر کنیم. سپاه مخصوصا برادر عزیزمون فرمانده سپاه قدس. همه و همه اون‌ها پی‌فرصت می‌گردند…».

سهواً یک اعتراف در صحبت‌های دری نجف‌آبادی وجود دارد. این اعتراف ناشی از دیدن واقعیت‌های جامعه است که هم‌چون آتش زیر خاکستر منتظر طوفان است. به همین دلیل ترس و وحشت سرتاپای حکومت را فرا گرفته است. اگر غیر از این بود که خامنه‌ای تن به پزشکیان نمی‌داد.

آخوند دری نجف‌آبادی در نمایش جمعه لیستی از دشمنان خارجی را رو می‌کند. همان‌هایی که خیانت بار‌ترین سیاست مماشات را علیه مردم ستمدیده ایران بکار گرفتند. ولی آخوندها هنوز نام این دشمنان را نشخوار می‌کنند. هدف دادن آدرس غلط است. همه آخوندها از شخص خامنه‌ای گرفته تا آن آخوندی که در فلان ده رمالی می‌کند، می‌دانند که یک دشمن بیشتر وجود ندارد و آن هم مردم ایران هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که آخوندها بد جوری در مخمصه سرنگونی گرفتار شدند. مجبور هستند که این‌گونه خود را به در و دیوار بکوبند که مبادا آن دشمن اصلی در کف خیابان‌ها ظاهر شود. البته آینده اثبات‌گر همین مسیر است.

اعتراف دری نجف‌آبادی که چگونه از خم رنگرزی وزیر شد

آنچه که معلوم است آخوندها با خم رنگرزی رابطه ارگانیک دارند. چون منطق و علم و دانشی در بساط‌شان نیست. آن‌ها با خم رنگرزی مسائل را حل می‌کنند. از انتخاب خامنه‌ای گرفته تا زنجیره‌ای از افراد با تاریخچه‌ای پر از جنایت که آخرین آن‌ها رئیسی قاتل زندانیان در تابستان ۶۷ بود که در سقوط سخت دچار انتقام سخت شد.

اما در مورد خودش این‌گونه اعتراف می‌کند که چگونه از خم رنگرزی بیرون آمد و وزیر شد. آیا این تصادفی است؟ دری نجف‌آبادی در مورد خودش اعتراف می‌کند که «خود بنده یک بچه طلبه‌ای هستم که از سال ۴۰ نوحه می‌خوندم تا حالا دنبال امام دویدم. ۴۰ کی حالا کی؟ ۶۴سال است…». کل زندگانی این موجود این است در نوحه خوانی از کشتار یزید می‌گفت، در وزارت اطلاعات خودش بجای یزید کشتار می‌کرد.

عجب حکومتی خامنه‌ای دارد؟ پول‌ها را گرفتند، خوردند و بردند

دری نجف‌آبادی می گوید عقلم به جایی نمی‌رسد. این‌که عقل دری نجف‌آبادی سر دزدی و غارت به جایی نمی‌رسد یک عوام فریبی است. البته عقل ایشان در زمینه شکنجه و کشتار مهارت زیادی دارد. اما این‌که پول‌ها را گرفتند و خوردند و بردند به‌خاطر وجود عناصر دزد و فاسد و تبهکار درحاکمیت ولایت فقیه است. بی‌تردید دری نجف‌آبادی هم از همین قماش است.

او سپس می‌گوید: «کلنگ آنوت سازی را زدیم تو خیرآباد ۱۰سال قبل، هنوز به جایی نرسیده… کو جواب دستگاه‌های ذیربط؟ بیایند گزارش بدهند چکار کردند؟ متاسفانه از زمانی که کارخانه آلومینیوم درست شده تا امروز ۵۰سال گذشته است. تا حالا تحولی ایجاد نشده هی پول‌ها رو گرفتند، خوردند و بردند. نمی‌دانم چه کار کردند».

نتیجه این‌که حکومت خامنه‌ای همین وضعیتی را دارد که آخوند دری نجف‌آبادی وزیر اطلاعات و جنایت پیشه دولت خاتمی می‌گوید.

حال با روی کارآمدن پزشکیان آیا اتفاق خاصی خواهد افتاد؟ این پایان حکومتی فاسد را نمایان می‌کند که از درون در حال پوسیدن است. اعتراف‌های یک جلاد بهترین گواه وضعیت درونی حکومت آخوندی است. دولتی که نتیجه یک مرگ می‌باشد طبیعی است که وضعیت چیزی تغییر نکند. آش همان آش است و کاسه همان کاسه. تنها یک راه باقی می‌ماند که هم کاسه را شکست و هم آش را بیرون ریخت و مردم ایران از شرور نفسانیات یک مشت آخوند دزد و دغل نجات پیدا کنند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7