۱۴۰۳ تیر ۲۶, سه‌شنبه

فاکس نیوز - مصاحبه با جی دی ونس معاون ترامپ : اگر قرار است به ایران ضربه‌ای بزنیم،بایدضربه محکم بزنیم مانند ازمیان برداشتن قاسم سلیمانی

فاکس نیوز - مصاحبه با جی دی ونس معاون ترامپ :  اگر قرار است  به ایران ضربه‌ای بزنیم،بایدضربه محکم بزنیم مانند ازمیان برداشتن قاسم سلیمانی 

فاکس نیوز : جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا:‌ اگر می خواهید به ایران ضربه بزنید، به آنها ضربه محکم بزنید این کاری بود که ترامپ زمانی که سلیمانی را کشت انجام داد

فاکس نیوز ۱۶ژوئیه ۲۰۲۴ مصاحبه فاکس نیوز با جی دی ونس معاون رئیس جمهورجدید ترامپ

شان هنیتی مجری فاکس نیوز :‍ اما بیایید به برخی از نقاط مهم جهان بپردازیم. من تا آخر عمر سیاست جو بایدن در قبال ایران نمی فهمم. من نمی دانم چرا او به چین اجازه می دهد تا بالن های جاسوسی و مانورهای خصمانه علیه نیروی هوایی ما و راه های هوایی بین المللی و نیروی دریایی و آبراه های بین المللی ما داشته باشد.چرا؟ چرا؟ روسیه برای خط لوله نورد استریم ۲ معافیت دریافت کرده است؟ اما ما نقاط داغ زیادی در جهان داریم او در مورد اوکراین بسیار صریح درمورد صدها میلیارد دلارصحبت کرده است. و جو بایدن استدلال می کنیم که در جنگ علیه تروریسم عیه حماس تسلیم شده است و از اسرائیل حو از اقدامات تهاجمی اسرائیل پس از بدترین حمله تروریستی در تاریخ آنها حمایت نکرده است. خوب. بیایید دیدگاه کلی شما را ببینیم چیست. بیایید به این نقاط داغ نگاه کنیم. اوکراین ایران. جنگ در خاورمیانه.

جی دی ونس: اول از همه، شان، من به مدت چهار سال در نیروهاهی تفنگدار دریایی ایالات متحده خدمت کردم. یکی از چیزهایی که من به آن افتخار می کنم. به نظر من مهمترین بخش دکترین ترامپ در سیاست خارجی این است که شما نیروهای آمریکایی را متعهد نکنید مگر اینکه واقعا مجبور باشید. اما وقتی این کار را انجام می‌دهید، مشت خود را محکم می‌زنید، فکر می‌کنم این راهی است که به مردان و زنان شجاع آمریکا که در حال خدمت هستنداحترام می‌گذارید.

مجری: وقتی به این نکته اشاره می کنید بری مثال این که چگونه پرزیدنت ترامپ داعش را شکست داد، با یک نیروی عظیم و خیلی سریع انجام شد

جی دی ونس:چگونه پرزیدنت ترامپ داعش را شکست، که مردم می گفتند عملاً نمی شود این کار را کرد ولی او این کار را در عرض چند ماه انجام داد.

اما همچنین، ایران . بسیاری از مردم می دانند که ما باید کاری با ایران انجام دهیم. اما نه این بمباران های کوچک ضعیف. اگر می خواهید به ایران ضربه بزنید، به آنها ضربه محکم بزنید این کاری بود که او زمانی که سلیمانی را کشت انجام داد.در آن اقدام مردم می گفتند که به جنگ گسترده تری می انجامد. در واقع صلح را به ارمغان آورد. در واقع ایرانی ها را مهار کرد و کمی آنها را آرام کرد

اما اجازه دهید فقط این را در مورد موضوع ایران بگویم، زیرا شاید مهمترین پیشرفت دیپلماتیک دولت ترامپ توافق آبراهام بود. اگر می‌خواهید ایران را کنترل کنید، راهش این است اول این که پول نفت آنها را متوقف کنید که البته جو بایدن در مورد آن بد عمل کرده است.

اما شما همچنین باید اسرائیلی ها و کشورهای عربی سنی را قادر کنید تا با هم کار کنند تا ایران را خنثی کنید. جو بایدن هیچ کاری نکرده است. شما این زیرساختها را در آنجا دارید و موجود است تا که ایران را تضعیف کنیم تا متحدمان اسرائیل را تقویت کنیم. جو بایدن در ا ین رابطه هیچ کاری نکرده است. دونالد ترامپ آنرا تقویت خواهد کرد.

مجری: فکر می‌کنم یکی از موفقیت‌هایی است که من حدس می‌زنم دونالد ترامپ زیاد درباره‌اش صحبت نمی‌شود. او اتحادی با ایالات متحده، اسرائیل، سعودی ها، امارات، اردن، مصری ها ایجاد کرد که افراد کمی درباره آن می دانند. و من فکر می کنم ما می توانیم به آن برگردیم. کاملا. فکر نمی کردم در طول عمرم چنین چیزی را ببینم. درمورد خاورمیانه، اکنون چگونه با وضعیت آنجا باید مقابله کنیم. من فکر می کنم اسرائیل باید این حق را داشته باشد که در جنگ خود علیه تروریسم پیروز شود. و آنها بزرگترین متحد ما در خاورمیانه هستند. اما فکر نمی کنم اسرائیل دوستی بهتر از دونالد ترامپ داشته باشد.

جی دی ونس: نه، آنها دوستی بهتر از دونالد ترامپ نداشتند. و مشکل اینجاست، که جو بایدن پیروزی در آن جنگ را برای اسرائیل سخت‌تر و سخت‌تر کرده است. شما می خواهید دو اتفاق بیفتد. شماره یک، شما می خواهید اسرائیل این جنگ را در اسرع وقت به پایان برساند، زیرا هر چه بیشتر ادامه یابد، وضعیت آنها سخت تر می شود. اما دوم، پس از جنگ، شما می خواهید روند صلح بین اسرائیل، عربستان سعودی، اردنی ها و غیره را تقویت کنید. کاری که بایدن انجام داده بدترین کارهای دنیا را انجام داده است.. او جنگ را طولانی کرده است. جنگ اسرائیل برای از بین بردن حماس را. اما در این روند، او حرکت واقعی به سوی صلح پایدار را برای ما دشوارتر کرده است.

مجری: بیایید در مورد اوکراین صحبت کنیم. شما منتقد سیاست های رئیس جمهور بوده اید. سیاست چه باید بکند؟...



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7