۱۴۰۳ مرداد ۶, شنبه

الامة-مصر - مریم رجوی در پیام به جلسه در کنگره آمریکا : این رژیم رفرم‌پذیر نیست و پزشکیان فقط یک عروسک خیمه شب بازی است


الامة-مصر - مریم رجوی در پیام به  جلسه در  کنگره آمریکا : این رژیم رفرم‌پذیر نیست و پزشکیان فقط یک عروسک خیمه شب بازی است

مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران با ارسال پیامی به کنگره آمریکا از حمایت اکثریت کنگره آمریکا از مقاومت ایران قدردانی کرد و تاکید کرد که رژیم آخوندی غیر قابل اصلاح است.پیام رجوی در کنفرانسی که امروز در کنگره آمریکا برگزار شد، داده شد. در این کنفرانس تعدادی از نمایندگان کنگره حمایت اکثریت اعضای کنگره آمریکا از مقاومت ایران و برنامه خانم مریم رجوی برای آینده ایران را اعلام کردند.

رجوی در یک پیام ویدئویی (به کنگره) گفت:

از ماه اسفند تا امروز مردم ایران پنج رشته انتخابات رژیم را تحریم کرده‌اند. این یک موضوع اساسی است. مردم ایران نشان داده‌اند که با هیچ نوع از دیکتاتوری چه شاه و چه شیخ سر سازش ندارند.

بررسی‌ها و ارزیابی مقاومت حاکی از این است که ۸۸درصد مردم از شرکت در نمایش انتخابات ریاست جمهوری خوداری کردند. رهبر رژیم به این تحریم‌ها اعتراف کرده است. این تحریم‌ها به‌وضوح تمایل گسترده مردم ایران به سرنگونی رژیم را نشان داده است.

یک تحول تعیین‌کننده، گسترش کانون‌های شورشی در ایران است. آن‌ها در ماه‌های اردیبهشت و خرداد در آستانه گردهم‌آیی سالانه مقاومت ایران ۲۰هزار پراتیک در ۳۱ استان کشور انجام دادند.

اخیرا کسانی‌که در انتظار توجیه استمالت با این رژیم هستند به ‌رئیس جمهور جدید رژیم چشم دوخته‌اند. اما مردم ایران سال‌هاست اعلام کرده‌اند که بازی اصلاح‌طلب در مقابل اصولگرا تمام شده است. تجربه ۴۵ سال گذشته، موضع مقاومت را ثابت کرده که این رژیم رفرم‌پذیر نیست و هیچ‌کس در درون آن اراده و توان اصلاح ندارد.

رئیس جمهور جدید رژیم نیز جز یک عروسک خیمه‌شب‌بازی نیست. او خود را فردی «ذوب شده در ولایت فقیه» معرفی کرده و فقط خواهان اجرای برنامه‌های خامنه‌ای است.

او به گذشته بسیجی و پاسداری خود افتخار می‌کند، اظهارات او در هفته‌های اخیر، قبل و بعد از انتخابات نمایشی هیچ شکافی با سه مولفه اصلی سیاست‌های خامنه‌ای یعنی سرکوب داخلی، جنگ‌افروزی خارجی و پروژه‌های اتمی ندارد.

او در دوهفته اخیر به طور علنی به گروه‌های نیابتی خود از جمله حزب‌الله و حوثی‌ها اطمینان داد که رژیم مانند گذشته از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

رژیم با برافروختن جنگ در غزه تلاش کرده‌ جلوی قیام در ایران را بگیرد. این رژیم از طریق یک کریدور از ایران و عراق و سوریه و لبنان بی‌وقفه برای این گروه‌های نیابتی‌اش سلاح می‌فرستد. پی‌درپی کشتی‌های پر از موشک و تجهیزات برای حوثی‌ها می‌فرستد.

رجوی در پیام خود به کنگره سه گام اساسی و سیاست صحیح بر علیه رژیم آخوندها را مطرح نمود.از جمله:

• به‌رسمیت شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم و حق دفاع از خود برای جوانان ایران در مقابل سپاه پاسداران.

• فعال کردن مکانیزم ماشه طبق قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد

• قرار دادن رژیم ذیل فصل هفت منشور ملل متحد به‌عنوان تهدید مبرم صلح و امنیت جهان.

ایشان خاطرنشان ساختند:شورای ملی مقاومت ایران برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک ، آزاد، غیر اتمی و مبتنی بر جدایی دین از دولت مبارزه می‌کند که الزام آزادی و دموکراسی در ایران، صلح و امنیت در منطقه و آرامش در سراسر جهان است.

مطمئنم که با عزم جزم مردم ایران ما می‌توانیم، باید و قطعا ایران را آزاد خواهیم کرد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7