۱۴۰۳ مهر ۲۲, یکشنبه

خامنه ای دیکتاتور ضد بشر یک سال بعد از آغاز جنگ غزه به سرنگونی نزدیکتر شده‌است؟


           خامنه ای دیکتاتور ضد بشر  یک سال بعد از آغاز جنگ غزه به سرنگونی نزدیکتر شده‌است؟

چرا رژیم ایران در۷ اکتبر سال گذشته جنگ غزه را آغاز کرد؟ از همان روزهای آغازین این جنگ اهداف خامنه ای از جنگ روشن بود:سد بستن در  برابر قیام؛ اصلی ترین عاملی بود که خامنه‌ای برای تحقق آن به دنبال جنگ افروزی در منطقه رفت.

اول. خامنه‌ای با کسب یک پیروزی بزرگ و سریع می‌خواست موقعیت حکومتش را به عنوان ژاندارم منطقه تثبیت کند. این امر می توانست به عمر نظام اضافه کند. همچنین می توانست از این دستاورد برای باجگیری بیشتر و گسترش توان اتمی و موشکی و شکستن محاصره و انزوای منطقه‌ای و جهانی خود استفاده کرده و یک راه خروجی برای شکستن تحریمها پیدا کند.

دوم. خامنه ای در مسیر انقباض و جراحی باندهای حکومت و آوردن رئیسی شکاف و گسلهای  بزرگی در درون نظامش ایجاد شده بود. در صورت پیروزی؛ هژمونی خامنه‌ای در سیستم تقویت می شد و تا حدی شکاف ها  بسته می شد.‌

سوم ؛ خامنه ای بدنبال  این بود که «تضاد اصلی منطقه» که تماما روی حکومتش  متمرکز شده بود را عوض کند و به سمت موضوع غزه بکشاند. در این صورت می توانست برای نظام عمر بخرد.

اشتباه محاسبه استراتژیک خامنه ای کجا بود؟

رژیم روی  واکنش اسراییل اشتباه محاسبه داشت و تصور نمی کرد که این کشور این جنگ را با هر قیمتی تا کمرشکن کردن نیروهای نیابتی‌اش ادامه می دهد!

خامنه ای روی ورود کشورهای عربی به این جنگ اشتباه  محاسبه داشت و هیچ کشوری وارد این جنگ نشد .

همچنین  روی عدم ورود آمریکا هم اشتباه محاسبه داشت و آمریکا وارد شد و حمایت کاملی کرد و ۱۲۰۰ میلیارد دلار کمک تسلیحاتی و پشتیبانی کرده است.

خامنه ای به چنین نفوذ گسترده طرف مقابل در سر تا پای سپاه و نیروهای نیابتی‌اش  اشراف نداشت.

حکومت ایران در استفاده از نتایج گروگانگیری به عنوان ابزار فشار اشتباه محاسبه داشت.

اما مهمترین اشتباه محاسبه خامنه‌ای در این جنگ زمان جنگ بود و اینکه فکر می کرد در کوتاه مدت تمام می شود. اما این جنگ ادامه یافت و به شدت رژیم را درگیر خود کرد.

موقعیت کنونی خامنه ای در جنگ

موقعیت کنونی خامنه ای و ضرباتی که دریافت کرد؛

۱.کلان ضربه به عمق استراتژیک رژیم ایران طوری که توان جنگ افروزی خود را از دست داده و امکان بازسازی آنرا نخواهد داشت.

۲.کلان ضربه اقتصادی ـ اینکه تا همین جا بیش از صد میلیارد دلار در این جنگ خسارت دید.

۳.کلان ضربه نظامی ـ دستگاه نظامی نیروهای نیابتی به ویژه حزب الله کمرشکن شد و بازسازی آن دیگر امکان پذیر نخواهد  بود. 

۴.کلان ضربه به اعتماد نیروهای نیابتی‌اش در منطقه و  روشدن دجالیت و فریب خامنه‌ای  در سوءاستفاده از نام فلسطین .

۵. ضربه به هژمونی خامنه‌ای و افزایش شقه و شکاف در درون حکومت.

سرنگونی لازمه جلوگیری از جنگ

۶.شکست  توطئه خامنه ای برای قربانی کردن محمود عباس و الفتح و جایگزین کردن آنها با نیروهای تحت فرمان خودش تا جایی که  الان حمایت از سیاست دو کشوری تحت فرماندهی دولت مرکزی فلسطین مساله اصلی جهان در مورد فلسطین است.

۷.کشورهای جهان و بخصوص قدرتهای بزرگ برغم سیاست مماشات بیش از هر زمانی دارند به این واقعیت می رسند که تنها راه برای خلاصی از تروریزم، جنگ افروزی و اتمی شدن رژیم،سرنگون کردن آن است. سرنگونی رژیم و اندیشیدن به آن دیگر برای  قدرتهای استعماری هم مرز سرخ نیست.

۸. برآیند نهایی تمام  ضربات وارده به حکومت و خامنه‌ای به صورت قانونمند در باز شدن راه قیام خود را نشان می دهد.

خامنه‌ای با این جنگ می‌خواست راه قیام را ببندد. ولی با توجه به ضربات کمرشکن و استراتژیکی که خامنه‌ای در یکسال گذشته خورده می‌توان گفت که چشم‌انداز قیام همراه با افزایش امید و باور به سرنگونی بیش از هر زمان دیگری مطرح شده و یک فرصت طلایی و تاریخی برای مردم ایران و رهایی از شرحکومت فراهم کرده است.

واقعیت آن است که سرنگون کردن دیکتاتوری و فاشیزم مذهبی حاکم تنها بدست مقاومت سازمان یافته مجاهدین امکان پذیر است. استراتژی کانونهای شورشی اکنون به صورت یک رویکرد همه جانبه مبارزاتی در حال بسط و گسترش بین جوانان  میهن است. قطعا فردا بسیار دیر خواهد بود و باید از همین امروز آغاز کرد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍