۱۴۰۳ اردیبهشت ۹, یکشنبه

در کوچه پس کوچه های ایران چه خبر؟ - اعتراض کامیونداران ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳


                          در کوچه پس کوچه های ایران چه خبر؟ - اعتراض کامیونداران 

در کوچه پس‌ کوچه‌ها دنبال چه هستیم؟ :  ما در کوچه پس‌ کوچه‌ها، پاشنه کفش‌مان را می‌خوابانیم و به هر دری سر می‌زنیم. حالا در بهار ۱۴۰۳ هستیم. می‌دانیم یاد و نام شهیدان بر سنگفرش خیابان‌ها و در حافظه دیوارها نقش بسته است. می‌دانیم گرانی بیداد می‌کند و بی‌کاری و بی‌پولی در آغاز سال نو مردم را رنج می‌دهد، اما زیر پوست شهر ناآرام است و غلغله برپاست.

برای رفتن به کوچه پس‌ کوچه‌های شهر نیاز به هیچ پلاتفرمی نیست. فقط کافی است که از جنس مردم باشیم تا حرف‌شان را بفهمیم.

در کوچه پس کوچه ‌های ۸ اردیبهشت چه خبر؟

سایت حکومتی دانشجو: سیل، آرزوی دانش‌آموزان ۱۲ ساله زیرکوهی را با خود برد.

دانش آموزان حوزه شهرستانهای زیرکوه و حاجی‌آباد به دلیل وقوع سیل و بسته بودن راهها نتوانستند در جلسه کنکور که در شهر حاجی آباد بود حاضر شوند.

خودکشی پزشکان؛

سایت رویداد۲۴: خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنتهای نظام بهداشت کشور تبدیل به بحرانی در این جامعه شده است. به طوری که روز گذشته پزشک بیمارستان شریعتی هم خودکشی کرده است.

علم الهدی:

علم الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد با اعتراف به ناتوانی در سرکوب زنان گفت: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، این‌طور نمی‌شود.

ادعای آخوند منتظری سرکردهٔ دیوان عالی رژیم: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نباشند باید از قانون تبعیت کنند.

کامیونداران

-جمعی از کامیون‌داران در اعتراض به کاهش سهمیه سوخت تجمع اعتراضی برپا کردند.

– کامیون‌داران در اعتراض به کاهش سهمیه سوخت، در اتوبان بابایی تجمع کردند.

کرمان، ۸ اردیبهشت، جمعی از کامیون‌داران (ناوگان درون شهری) در اعتراض به عدم تخصیص گازوئیل به این ناوگان توسط شرکت نفت، تجمع اعتراضی برپا کردند

شنبه ۸ اردیبهشت، تهران: بازنشستگان در جلوی بانک ملت و همچنین کامیون‌داران نسبت به کاهش سهمیه سوخت اعتراض و در اتوبان بابایی تهران تجمع  کردند.

متقاضیان پژو پارس در جلوی شورا رقابت برای محقق شدن مطالباتشان تجمع اعتراضی کردند.

حمایت آخوند مکارم شیرازی از مراجع حکومتی حوزه قم از پاسدار رادان سرکرده انتظامی سرکوب زنان تحت عنوان طرح نور: با قوت این برنامه را ادامه دهید، سست نشوید!

اعتراض بازنشستگان؛

بازنشستگان در اعتراض به وضعیت معیشت، مقابل بانک ملت تجمع برپا کردند.

– جمعی از متقاضیان پژو پارس، جلوی شورای رقابت تجمع اعتراضی برپا کردند.

چای دبش همچنان مساله ساز است!

محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: در رابطه با چای دبش علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد!

رودبار جنوب، شنبه ۸ اردیبهشت، کشاورزان گوجه کار بعد از افت قیمت محصول گوجه به کیلویی ۲هزار تومان در اعتراض دست به تجمع زدند.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر: قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ۲ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

شوش، ۸ اردیبهشت، جمعی از کارگران «کاغذسازی پارس» در ادامه اعتراضات هفته گذشته مقابل ساختمان فرمانداری شوش تجمع اعتراضی برپا کردند.

بالارفتن قیمتها

اعتراف سرکرده «کمیسیون اقتصادی» مجلس: کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد.

بازنشستگان بانک ملت، دانشجویان علوم تغذیه و متقاضیان پژو پارس در تهران، رانندگان کامیون در تهران، کرمان و عسلویه و کشاورزان گوجه کار در رودبار در اعتراض به برآورده نشدن خواستهای‌شان و علیه گرانی و چپاول و غارتگری رژیم آخوندی تجمع برگزار کردند

رسانه‌های حکومتی از گران شدن بدون سروصدای بلیط سینما خبر دادند.

حمایت میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور رئیسی از تشدید سرکوب زنان به‌بهانهٔ حجاب: فراجا در این طرح به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند. همه مسئولان قوا به‌اتقاق بر اجرای قانون تأکید دارند و حامی فراجا هستند. طرح نور با قوت و تدبیر ادامه دارد. استانداران سراسر کشور خود را موظف به حمایت از فراجا می‌دانند

رژیم ایران گفت پرسنل کشتی کانتینری با پرچم پرتغال را که در ماه جاری توقیف کرده بود، آزاد می‌کند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  
🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی
🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   
🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7