۱۴۰۳ اردیبهشت ۹, یکشنبه

احمدرضا رادان سردسته آدمکشان نیروی انتظامی وسرچماقدار زن ستیز طرح حجاب وعفاف را بشناسیم



احمدرضا رادان کیست؟

دژخیم آدمکش احمدرضا رادان از ۱۴۰۱ به‌عنوان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. وی از ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۱ ریاست مرکز مطالعات راهبردی فراجا را بر عهده داشت. او پیش‌تر در فاصله سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده نیروی انتظامی بود.  رادان متولد سال ۱۳۴۲ در شهر اصفهان  میباشد  وی از ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۱ ریاست مرکز مطالعات راهبردی فراجا برعهده داشتدر  سابقه این جنیتکار زن ستیزی وحشیانه وهمچنین اقدامات سرکوبگرانه علیه پسران  جوان میباشد ،  در  سالهای قبل او درباره اقدامات سرکوبگرانه حول موضوع حجاب را  نه تنها برای زنان که برای مردان هم اجرا می‌کرد و با مردانی که موی بلند داشتند و پلیس آن را «آرایش منحرف موهای سر پسران» می‌نامید، برخورد سرکوبگرانه میکرد 

رادان فعالیت نظامی را از سال ۱۳۶۱ به صورت نیروی داوطلب در بسیج آغاز کرد، سپس به سپاه پاسداران منتقل شد. در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود. او پس از جنگ به نیروی انتظامی منتقل شد و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان را برعهده داشت.

رادان از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ فرمانده انتظامی خراسان و از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ نیز فرمانده انتظامی خراسان رضوی بود. وی در سال ۱۳۸۵ به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد و تا سال ۱۳۸۷ نیز در این جایگاه فعالیت نمود.

رادان در مهر ۱۳۸۹ به‌وسیله وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا به دلیل نقض جدی حقوق بشر تحریم شد. اتحادیه اروپا در سال ۱۳۹۰ نیز او را به دلیل نقض حقوق بشر در پیامدهای انتخابات ریاست جمهوری دهم ایران تحریم کرد.

پیشینه جنایتکارانه رادان

رادان از مجریان اصلی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زمان فرماندهی نیروی انتظامی تهران بود. در این طرح به اصلاح پوشش زنان، بازداشت معتادان و افرادی که اراذل و اوباش خوانده می‌شدند، بازرسی از کارگاه‌ها و فروشگاه‌های لباس و آرایشگاه‌های مردانه، عکاسی‌ها و خانه‌های افراد مجرد اقدام می‌شد.

این طرح با انتقادات گسترده‌ای از طرف خود باندهای درون حکومت همراه بود. در دوران فرماندهی او برخورد با زنان تحت عنوان آخوند ساخته   به اصطلاح «بدحجاب»  بیشتر شد. او بعداً گفت که شمار گشت‌ها را افزایش خواهد داد که تمام تهران تحت پوشش گشت ارشاد باشد.

در آن زمان «گرداندن اراذل و اوباش» با آفتابه در شهر با واکنش گسترده‌ای همراه بود که رادان دلیل اقدام این کار را نداشتن «رفتار انسانی» دستگیرشدگان دانست!

 اسم او در لیست جنایتکاران  ماجرای بازداشتگاه کهریزک که در آن چندین نفر از بازداشت شدگان کشته شدند وجود دارد 

رادان در ۱۷ دی ۱۴۰۱ با حکم خامنه‌ای ضد بشر  ، بخاطر سابقه زن ستیزانه اش بعنوان فرمانده کل انتظامی جایگزین حسین اشتری شد. این جایگزینی در جریان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ صورت گرفت و خامنه‌ای در حکم انتصاب برای «پرورش پلیس تخصصی برای بخش‌های گوناگون امنیت» تأکید کرد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  
🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی
🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   
🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7